Gå til innhold

Vil ha "backdrop" vegg bakom TVen, men usikker hva jeg skal gå for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle lagt ved bilde, men er ikke hjemme. Bor i en 90-talls leilighet men malte vegger (eggehvit), og mellombrunt gulv. Føler at der blir kjedelig å ha samme farge bak TVen som jeg har ellers i stua (nåværende farge er lys gul), men finner liksom ingenting som passer. Av møbler og interiør går det liksom bare i sort, hvitt og grått.

Har vært inne på tanken om tapet i betongstil, men greier liksom ikke å bestemme meg for hvorvidt det passer bra sammen. Jeg *vet* det kan være vanskelig å forestille seg og komme med forslag når man ikke ser hvordan det ser ut, men tenkte å prøve her just in case 😅

Anonymkode: dac06...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn generelt synes jeg det kan være fint med mørk vegg bak TVen, sånn at den forsvinner litt i terrenget så og si. Krever helst at veggen ikke er full av dører, vinduer eller en hvit radiator eller noe, det mørke vil jo fremheve alt det.

Tapet i betongstil høres litt rart ut, du kunne jo prøvd kalkmaling heller for litt struktur og rustikk følelse? Ikke at jeg har sett betong-tapet, men jeg har sett murstein-tapet og det ser jo helt jævlig ut.

Ellers synes jeg tapet er veldig kult da, med noe ville mønster på og farger som går igjen i møbler eller andre vegger. 

Nå svarer jeg jo bare uten å ha sett leiligheten såklart da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...