Gjest Cecilia Skrevet 1. april 2005 #1 Del Skrevet 1. april 2005 Er det vanlig å føle trykk/press/ubehag nederst i korsryggen/magen etter å ha sluttet på p-piller? Hva er "vanlige" reaksjoner fra kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delinda Skrevet 1. april 2005 #2 Del Skrevet 1. april 2005 Har ikke noe svar egentlig, har akkurat sluttet selv og ikke merket noe som helst! Men søk her og se om det er flere tråder.. Har lest om folk som ikke trodde de var påvirket når de gikk på pillen, men når de sluttet merket de stor humør forandring og litt andre ting.. dårlig "svar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #3 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg sluttet for snart to måneder siden og hadde litt magesmerter for et noen uker siden. Trodde kanskje det var en eggløsning, men det ser ikke sånn ut... Ellers har jeg ikke hatt noen ubehag, bare positive forandringer som bedre humør, økt sex-lyst, hodepinen er borte osv. Hva som er vanlig vil jeg tro varierer fra person til person, akkurat som bivirkningene av pillene gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelizer Skrevet 4. april 2005 #4 Del Skrevet 4. april 2005 Du har ikke pådratt deg en UVI da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. april 2005 #5 Del Skrevet 4. april 2005 Er det vanlig å føle trykk/press/ubehag nederst i korsryggen/magen etter å ha sluttet på p-piller? Hva er "vanlige" reaksjoner fra kroppen? Jo, jeg har det også slik. Sluttet på p-pillen for litt over en uke siden, og merker allerede at diverse bivirkninger har forsvunnet (utenom at magesmertene har dukket opp da, som sikkert går over etterhvert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. april 2005 #6 Del Skrevet 4. april 2005 jeg merket ingenting til noen av de bivirkningene, jeg slutter bare i en mnd før jeg begynte igjen da. eneste jeg merket var økt sexlyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå