Gå til innhold

Doen lukter piss og jeg får det ikke vekk.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, cleangal skrev:

Av og til kan det faktisk være nødvendig...

Det hende jeg føler for å gjøre ren ringen, men nedi skåla er det sjelden så ille at jeg ikke klarer å bruke doen uten å vaske først.

Anonymkode: 41828...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vask taket. Helt sikkert noen som hadde morgenbrød så spruten stod I taket . Har opplevd det selv flere ganger.

Anonymkode: 5ec90...08c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total rengjøring er å først vaske med et basisk produkt som løser opp fett i hver eneste lille krok (bruk en gammel tannbørste), la det virke før du skyller helt rent, så vask likedan med et syrebasert middel, la det virke og skyll helt rent. evt avslutt med desinfiserende/luktdrepende middel hvis du føler behov noe det ikke burde være.

Anonymkode: 7198b...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Har du en mann i hus som står og tisser? Da er første bud å få han til å sette seg ned. Jeg driter i om det er "lite macho", hvis menn skal bruke doen her får de sitte i stedet for å markere over alt. Det er dødsekkelt å bruke doer som frekventeres av menn som står, de treffer aldri så godt som de tror og det lukter PISS. :(

Anonymkode: 667fc...edb

Helt enig! Jeg bor sammen med to av hankjønn, og det virker som om de kappes om å pisse på kryss og på tvers om de står.  Sittende tissing er innført for lenge siden, fast dassvask også. Den ene om morgenen og den andre om kvelden. Ikke kan de lyve om pissinga heller, for de blir avslørt fordi de ALDRI klarer å treffe dassen.

Anonymkode: f63ef...e84

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet i doen skal stoppe lukt fra rørene, dersom det ikke er nok vann kan det komme mye sterk lukt

Anonymkode: 8c713...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vannet i doen skal stoppe lukt fra rørene, dersom det ikke er nok vann kan det komme mye sterk lukt

Anonymkode: 8c713...25d

Tviler sterkt på at dette er problemet hos TS. Det lukter piss, ikke kloakk. 

Anonymkode: 41828...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...