AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Del Skrevet 15. desember 2018 Jeg vasker, skrubber, gnikker over hele doen, innvendig og utvendig og på gulvet under...likevel lukter det piss. Hva kan jeg gjøre for å få det rent? Anonymkode: 4d8b9...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 15. desember 2018 #2 Del Skrevet 15. desember 2018 Vasker du under kanten på innsiden av doskålen? Jeg hadde samme problem med urinlukt helt til jeg skjønte at jeg måtte vaske under kanten. Husker filla jeg brukte var helt gul etterpå 😳😱 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 15. desember 2018 #3 Del Skrevet 15. desember 2018 Om du har do med kant i skålen har det lett for å komme urinlukt derfra. Du må kjøpe dobørste med kantvaskegreie, altså en børste som går oppover med vanlig børste nedover, liksom. Bruk wc-and oppunder kanten, og dobørste-kantbørsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 16. desember 2018 #4 Del Skrevet 16. desember 2018 Eller kjøp ny do.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Del Skrevet 16. desember 2018 Har du en mann i hus som står og tisser? Da er første bud å få han til å sette seg ned. Jeg driter i om det er "lite macho", hvis menn skal bruke doen her får de sitte i stedet for å markere over alt. Det er dødsekkelt å bruke doer som frekventeres av menn som står, de treffer aldri så godt som de tror og det lukter PISS. Anonymkode: 667fc...edb 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Del Skrevet 16. desember 2018 Ellers er eddik veldig effektivt mot lukt. Anonymkode: 667fc...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #7 Del Skrevet 16. desember 2018 Bruk slik klor greie til å vaske. Tar bort både lukt og annet. Vask også rundt doen, bak, gulv, vegger etc. Bare pass på å ikke få det på klær eller andre tekstiler. Anonymkode: b1248...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #8 Del Skrevet 16. desember 2018 Har du vaska veggen rundt doen og festene til dosetet? Og under ringen. Der legger det seg også mye. Mange menn skvetter oppetter veggene når de pisser uten å innse det selv. Hilsen ei som har vaska mye offentlige toalett 🙄 Anonymkode: 633ff...82d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Del Skrevet 16. desember 2018 Klor Anonymkode: 0711e...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Del Skrevet 16. desember 2018 Stemmer i klor og den kanten på innsiden av skålen. Ellers kan det være at det ligger urin i flisfugene på gulvet eller i kanten mellom flis og toalett. Da ville jeg kjørt på med klor-gelé som du lar ligge litt i fugene og i kanten der. Anonymkode: c689d...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #11 Del Skrevet 16. desember 2018 Kjøp dobørste med kantbørste. Da får du rengjort oppunder kanten. De har slike på Europris, og koster nesten ingenting. https://www.europris.no/toalettborste-dobbel-m-soft-grip-184761.html Anonymkode: dff15...ebd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #12 Del Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp dobørste med kantbørste. Da får du rengjort oppunder kanten. De har slike på Europris, og koster nesten ingenting. https://www.europris.no/toalettborste-dobbel-m-soft-grip-184761.html Anonymkode: dff15...ebd Så sykt glad for at jeg kjøpte rimfree dass uten spylekant når vi pussa opp badet nylig. Drøm å vaske. Og ingen krinker og kroker på utsiden heller hvor det renner piss og samler seg støv. Anonymkode: 633ff...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #13 Del Skrevet 16. desember 2018 Er det en panelovn ved siden av dassen? Hadde en romkamerat da jeg studerte som klarte å tisse ned panelovnen hver kveld og det lukta verre enn en fastivaldass på roskilde Anonymkode: 8f102...e16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2018 #14 Del Skrevet 16. desember 2018 Fyll vaskebøtta med litt vann og en god dæsj klor i. Vask med klut over hele doen og under selve skålkanten sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 16. desember 2018 #15 Del Skrevet 16. desember 2018 Er det fug rundt kanten på doen? Altså ned mot gulvet? Hvis ikke, så kommer det piss under selve doen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #16 Del Skrevet 16. desember 2018 3 timer siden, ablaze skrev: Eller kjøp ny do.. I lengden lønner det seg nok heller å finne problemet og løse det. Kan bli dyrt å kjøpe ny dass hver gang det begynner å lukte. Anonymkode: 41828...02a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #17 Del Skrevet 16. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp dobørste med kantbørste. Da får du rengjort oppunder kanten. De har slike på Europris, og koster nesten ingenting. https://www.europris.no/toalettborste-dobbel-m-soft-grip-184761.html Anonymkode: dff15...ebd Fin tekst til den børsten der: "Gjør rent doen før og etter bruk med en toalettbørste med to børster." Er det bare jeg som synes det er litt overkill å bruke kosten før jeg setter meg? Anonymkode: 41828...02a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #18 Del Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fin tekst til den børsten der: "Gjør rent doen før og etter bruk med en toalettbørste med to børster." Er det bare jeg som synes det er litt overkill å bruke kosten før jeg setter meg? Anonymkode: 41828...02a He he, det var litt overkill, ja. 😂 Anonymkode: dff15...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #19 Del Skrevet 17. desember 2018 Når du en gang skal bytte dasset; kjøp dette https://www.vvskupp.no/porsgrund/6002738/porsgrund-glow-vegghengt-toalett-525x363-mm-uten-skyllekant er en drøm å vaske. Anonymkode: 633ff...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 17. desember 2018 #20 Del Skrevet 17. desember 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fin tekst til den børsten der: "Gjør rent doen før og etter bruk med en toalettbørste med to børster." Er det bare jeg som synes det er litt overkill å bruke kosten før jeg setter meg? Anonymkode: 41828...02a Av og til kan det faktisk være nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå