Gå til innhold

Er det noen nordmenn her som har skaffa seg nedsenkbar garage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har skaffet oss tomt til nytt hus, og det er ikke bare fjell. Mannen har så mange biler som jeg gjerne vil gjemme vekk, og hva er bedre enn en usynlig garasje?

Denne tilbyderen her har komplette installasjoner til rundt 600000 i utlandet. Drenering og is er nok en utfordring under norske forhold, men kanskje man kan ha det hele under tak likevel? Er det noen som har prøvd?

Anonymkode: ff124...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at det er vel så aktuelt med en tradisjonell underjordisk garasje her i Norge. Når heisleamikken svikter, og du ikke får gjort noe uten å grave ut hele skiten... Jeg tror ikke det.

Anonymkode: f4c3d...3f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett mange garasjeheiser rundt om i europa. Dette er mer vanlig enn man tror. I Norge tror jeg slikt utstyr må godkjennes jevntlig av heismafiaen. 

Anonymkode: ed1ed...0ef

Skrevet

Hva når det kommer en halvmeter snø i løpet av natta? Eller når det kommer mildvær og snøen smelter til is? 

Anonymkode: 3e383...dd5

Skrevet

Mange har jo tak over anlegget likevel, og kanskje én bil stående ute for lettvinthetens skyld. Ikke uløselige utfordringer, dette.

Anonymkode: ff124...fc0

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva når det kommer en halvmeter snø i løpet av natta? Eller når det kommer mildvær og snøen smelter til is? 

Anonymkode: 3e383...dd5

Snø må man jo ofte fjerne for å få ut bilen uansett. Og om man har råd til nedsenkbar garasje bør man ha råd til varmekabler også. 

Anonymkode: 98294...8af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...