AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #1 Skrevet 15. desember 2018 I dag skulle jeg løpe ut til bilen og til jobb, hadde i tillegg til handveske med meg søppelposen, gjett hva jeg kasta oppi dunken, ikke bare handveska, men også bilnøkler og husnøkler. Måtte tippe hele dunken til siden og tømme ut det som var for å finne nøklene. Etter jobb fant jeg ut at soverommet måtte luftes litt. Sitter i sofaen og fryser, hiver mer ved i ovnen, har på meg tepper, fryser mer og mer. Etter minst 1 time oppfatter jeg at det er så kaldt fordi vinduet på soverommet står på vidt gap i -13 med vidåpen dør. Skulle sende et vedlegg som var lagret på telefonen til sjefen, hele systemet hengte seg litt opp og i stede for pdf vedlegg fikk sjefen tilsendt selfie fra fest forrige helg. Flere som ikke alltid har hodet med seg? Anonymkode: c4d74...22e 6
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Er du spesielt stresset for tiden? Det høres ikke helt unormalt ut, men heller ikke behagelig ut.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Er du spesielt stresset for tiden? Det høres ikke helt unormalt ut, men heller ikke behagelig ut. I dag var en ordentlig stresset dag hvor alt gikk i hundre ja, alt unntatt hjernen min. Håper det blir bedre fremover, kjedelig med sånne tabber. Anonymkode: c4d74...22e
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I dag var en ordentlig stresset dag hvor alt gikk i hundre ja, alt unntatt hjernen min. Håper det blir bedre fremover, kjedelig med sånne tabber. Anonymkode: c4d74...22e Ja, man kan få såkalte hukommelsestap eller surre helt om man er veldig stresset. Alt går så fort at man ikke husker hva man gjør. Kjenner ei som letet etter brillene, så viste det seg at hun hadde de på seg😂 For å gi et eksempel, da må det ha gått litt for fort...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Ja, man kan få såkalte hukommelsestap eller surre helt om man er veldig stresset. Alt går så fort at man ikke husker hva man gjør. Kjenner ei som letet etter brillene, så viste det seg at hun hadde de på seg😂 For å gi et eksempel, da må det ha gått litt for fort... Hehe fort gjort ja, jeg har også lett etter mobilen min, mens jeg sitter og surfer med den på nettet. Anonymkode: c4d74...22e
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe fort gjort ja, jeg har også lett etter mobilen min, mens jeg sitter og surfer med den på nettet. Anonymkode: c4d74...22e 😂😂
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 Ja, når jeg er ekstra stresset så kobler hjernen ut. Jeg presterte en gang å glemme nøklene på en sånn fellesdunk hvor man kaster søppel og der var husnøkler og alt. Fant plutselig ikke nøklene og fikk panikk. Dro tilbake og da holdt de selvfølgelig på å tømme søppelet og jeg turte ikke å spørre om han som tømte det hadde sett nøklene mine så ventet til han var ferdig. Hadde rimelig høy puls da jeg gikk for å sjekke, men de hang i låsen Anonymkode: 2cd79...82a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 Har sånne øyeblikk hele tiden. Hjernen jobber alltid på høygir med angst og bekymringer,så osten havner i oppvasken og ostehøvelen i kjøleskapet,blir helt blankt når jeg skal si navnet på noen jeg snakker om. Kan lete etter telefonen mens jeg har den i hånden. Mange ganger tenker jeg at jeg skulle ikke gått løs😂 men..er vel bra jeg ikke har en viktig jobb,som hjernekirurg eller noe og glemmer ting inni folk før jeg syr igjen😋 Anonymkode: 207a5...d34 3
TinyBean Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 Jeg hev matsøppel i posen jeg bruker til pant for et par dager siden. Ikke gøy å fikse det, for å si det sånn 😂 Leser til eksamen så hjernen har unntakstilstand omtrent hele desember. Har også hatt flere ganger hvor jeg glemmer hva jeg skal google med en gang jeg åpner Google, glemmer hva jeg skal sjekke på mobilen (som regel klokka, men gjør alt annet i stedet), glemmer dopapir på butikken eller hva jeg skal når jeg går inn i et annet rom. Har hørt flere gjør det av og til. Både ler og blir irritert av det, så har alltid med meg noe å skrive med og på i tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 Dette skjedde i dag, men har skjedd en gang før: Skulle trakte kaffe. Oppdager plutselig at jeg står og heller kaffepulver i koppen min, og ikke trakteren 😛. En gang jeg skulle betale i butikken skjønte jeg ikke hvorfor kortet ikke funka! Oppdaga til slutt at jeg prøvde å betale med Coop medlemskortet. Har også prøvd å betale på bussen med studentbevis😂😂 Jeg jobber som lærer, og en gang skulle jeg si noe til elevene om grønt og rødt. Husker ikke hva det var, men uansett. Klarte å si «grødt og rønt». 😛 Jeg har en sånn greie at jeg sier «frøken» eller «mister» til folk. Har det vel fra jobbing i skolen da jeg er skikkelig dårlig på å huske navn. Noe må jeg nå kalle ungene frem til jeg lærer navn. Hjalp en kompis med noe studiegreier, og klarte å si «ja, frøken! Hvordan går det??». Akkurat det var bare morsomt, men det var jo ikke det jeg hadde tenkt å si. Anonymkode: bee20...b29 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 Ikke meg, men en jeg kjenner: Hun skulle koke seg ett par egg, og hadde en kjele med kokende vann stående på komfyren. Men når hun skulle slippe oppi eggene, så knuste hun dem mot kanten av kjelen. Så selve egget havnet jo oppi kjelen, og så ble hun stående med eggeskallet i hånden. Hun klarte på en eller annen merkelig måte å veksle speilegg i stekepanne med kokte egg i kjele. Anonymkode: eff00...b60 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #12 Skrevet 15. desember 2018 Å være glemsk og uoppmerksom er et vanlig tegn på stress (og evt utbrenthet). Jeg har noen brainfarts av og til hvor jeg bare ikke skjønner det som blir sagt til meg. Ganske flaut når man egentlig er en intelligent person og i et øyeblikk er redusert til en pappskalle. Ellers så fungerer jeg ikke så godt tidlig om morgenen, har også helt kaffegruten i koppen i stedet for kanna, satt på strykejern og glemt det ut, går fra badet for å hente noe på soverommet og glemt hva det var på de tre meterne det er å gå osv. Skal jeg huske å ta med meg noe en morgen så må jeg henge det på dørhåndtaket kvelden før. En kollega kom for sent på jobb en dag da hun hadde oppdaget at hun sto der med en søppelpose i hånda på t-banen Hun måtte jo bare snu og dra tilbake, dere kan vel gjette hvor hun fant veska si. Anonymkode: d8807...8c5 2
Zenobia Skrevet 15. desember 2018 #13 Skrevet 15. desember 2018 Og her er den opprinnelige tråden: Hvor fjern går det an å bli? Ikke klag til meg om du får vondt i maven av latterkrampe 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, Zenobia skrev: Og her er den opprinnelige tråden: Hvor fjern går det an å bli? Ikke klag til meg om du får vondt i maven av latterkrampe Åh hahahah, så mange med-hjernedøde venner, nå blir det kos i kveld Anonymkode: c4d74...22e
Ariana807 Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 Var i butikken i dag, satt varene bak i bilen som vanlig. Kom hjem, parkertw, gikk ut av bilen, låste den, og halveis til døra kommer jeg på at jeg jo hadde varer i bilen 😂 Men i mitt forsvar, har kun sovet 3 timer i natt 🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå