Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva neste år vil bringe. Situasjon med sykdom (vil jeg bli bedre?), kjærlighetslivet, vennskap, familie, økonomi... Ja, alt som kan tenkes. 

Kvinne på 26, stjernetegn tyren. 

Anonymkode: b7bf0...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kan prøve, det ble litt om helse og økonomi.

Du kommer til å få tilbud om behandlinger eller medisiner, pass på å stille alle spørsmål rundt det og ikke hoppe ukritisk på, vær søkende og lær kroppen din å kjenne, samt hør på helsepersonell rundt deg og samråd med dem. Prøv å finne ut så mye fakta du kan før du tar avgjørelser.

Men jo, det vil bli bedre, ting vil bli lettere for deg i fremtiden.

Du er på vei eller allerede i en periode med litt dårlig råd, ikke tenk for mye på det, det er ikke så ille som det først kan se ut, og går fort over, men hold på pengene til du har oversikt. Du har gode økonomiske utsikter, spesielt når det kommer til arbeid og prosjekter i ditt fagfelt, eller et fagfelt du kommer til å sette deg dypere i, gjerne noe som interesserer deg veldig. Dette er noe frem i tid. Har du søkt om penger eller økonomisk støtte? Vær ærlig og oppriktig, og de vil komme.

Anonymkode: 46bdb...531

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva neste år vil bringe. Situasjon med sykdom (vil jeg bli bedre?), kjærlighetslivet, vennskap, familie, økonomi... Ja, alt som kan tenkes. 

Kvinne på 26, stjernetegn tyren. 

Anonymkode: b7bf0...aa5

Sykdommen vil ikke bli mye bedre, men litt. Du må være forsiktig, jeg spår at du er litt for uforsiktig i trapper / glatt vei. Jeg spår ingen alvorlig ulykke men bare at du kan falle og slå deg hvis du ikke er litt mer påpasselig. 

Økonomien kommer til å gi deg en skikkelig opptur. Du kjøper noe nytt, en investering som du skal ha i mange år. 

Kjærlighetslivet må du holde på vent fordi du finner ikke den rette før om 2-3 år. 

Vennskap: du skal få deg en ny venn å skape minner med

Familie: spår noen intriger som dere er nødt til å løse opp i. Men det håndterer du bra. 

Lykke til<3

Anonymkode: 4e040...7b3

Skrevet

Ser ut fra det jeg kan se er at du blir helt frisk og at du starter ditt eget firma med millionlønn hvert år, livet ditt ser lyst ut så langt jeg kan se

Skrevet

Er det lov å henge seg på?? Å bli spådd om kjærligheten?? Vil det ordne seg? 

Anonymkode: 17bcc...227

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov å henge seg på?? Å bli spådd om kjærligheten?? Vil det ordne seg? 

Det ser ut som du er i en tøff situasjon, mye redd, føler på savn og ensomhet, men vær sterk i denne turbulente tiden. Problemene er ikke større enn at dette klarer du å finne ut av, ikke gjør eller si noe før du har tenkt deg om. Det er en tøff kneik, men går seg til.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som du er i en tøff situasjon, mye redd, føler på savn og ensomhet, men vær sterk i denne turbulente tiden. Problemene er ikke større enn at dette klarer du å finne ut av, ikke gjør eller si noe før du har tenkt deg om. Det er en tøff kneik, men går seg til.

Hvordan i all verden ser du det?? Freaky. Jeg er faktisk i en skikkelig smørje. Jeg har tro på at det går seg til, men jeg synes det er tøft nå. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden ser du det?? Freaky. Jeg er faktisk i en skikkelig smørje. Jeg har tro på at det går seg til, men jeg synes det er tøft nå. 

Fordi du skrev "ordner det seg" og da er det ikke vanskelig å vite at du er i en situasjon med mye turbulens og har det vondt. Så den ga du bort. Hvem som helst kunne gitt deg det svaret du fikk. 

Alt du fikk svar på er veldig generelt. 

Jeg tror at noen kan spå, det er et par damer her inne som er knallflinke. Men. Hvis du vil vite om du kan stole på de som kommer med informasjon til deg så bør du be om å få vite noe som er spesifikt, noe som ikke er generelt. 

Anonymkode: 226e5...357

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker tarot kort, og de forteller ting. 

Skrevet

Gidder noen å spå meg? Jeg ble nylig ved et uhell far til en jente med turner-syndrom. Hun er veldig søt, men jeg var ikke helt klar for dette da. Jeg har 2 barn fra før, med en negresse fra Tanzania som egentlig er mer en god venn enn en kjæreste, og dette har gått greit. Nå er jeg usikker på fremtiden, ettersom mora mi også er kreftsyk og lommeboka har nådd bristepunktet. Hvor er jeg om 10 år?

Litt om meg: Jeg er halvt spansk. 33 år. Utdannet musikklærer. Bor på Østlandet. Er en hundeperson, men har også hatt ilder. Ikke spesielt naturglad, men kan like en telttur dersom det er fiske involvert. Arbeidsledig nå, men jobbsøkende. Har førerkort klasse B og C1.

Anonymkode: 3e9af...91e

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker tarot kort, og de forteller ting. 

Ser du noe tidsestimat for når det ordner seg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...