Gå til innhold

Dere som bare "henger hjemme"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Hvor store hus/leiligheter har dere og hva gjør dere på der, siden dere bare "henger hjemme"?

Anonymkode: db3d9...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser, lager mat, ser film/serier, surfer nettet, studerer.

har 50 kvadratmeter

Anonymkode: 51286...0bf

• Liker 1
Skrevet

Må man ha så stort hus/leilighet for å kunne nyte eget selskap i hjemmet?

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Må man ha så stort hus/leilighet for å kunne nyte eget selskap i hjemmet?

Hvor stort er "så stort" da`?

Skrevet

Har nettopp flyttet fra 40 kvm alene til 55 kvm med samboer. Gjør ting som å lage mat, sy, strikke, tegne, rydde, stelle planter, skrive, vaske, ser på filmer, serier, youtube, hører på podcast, surfer, svarer på mail, gjør frilansarbeid, leser/studerer.

• Liker 2
Skrevet

90 kvm. Gamer, leser, eksprimenterer på kjøkkenet, studerer osv. I vennegjengen er det mest populært å bruke mi stue til treff.

Anonymkode: ca854...fbb

Skrevet

Jeg henger vel ganske mye hjemme, men er litt sosial da. Leiligheten er på 21 kvm.

Ser tv-serier og film, spiller ps4, leser bøker, strikker, surfer på nett, studerer osv.

Anonymkode: 3e265...810

Skrevet

Hus 230 kvm. Ser på TV, serie, hører på

musikk, leseee, gjør husarbeid og alt sånt som man må gjøre.

Anonymkode: 46812...d0d

Skrevet

Leser bøker, ser TV, lytter til podcasts som gjør meg kunnskapsrik, sorterer i hyller og permer,  lager mat og minst tre ganger i uka i to tre timer så jeg fryser ned masse, leser nye mat og kakeoppskrifter, sorterer i klesskapet og blir mer bevisst på hva jeg kommer til å bruke og ikke, mediterer i hodet altså sitter ikke å mediterer men er helt avhengig av å nullstille hodet og ikke ha hundre tanker på en gang som jeg fort får hvis jeg for eksempel går ut på et senter og hører musikk fra alle kanter og ser masse mennesker, tar lange dusjer, steller huden, neglene og håret, støvsuger, lærer meg noe nytt på nettet hver dag,  slapper av  . 

Var før aktiv fra 7 om morgenen og ikke hjemme før 23 om kvelden så nå har jeg lært at man blir ikke nødvendigvis lykkelig av det heller og trives best med å slappe av hjemme. 

Anonymkode: a7fe5...b00

• Liker 4
Skrevet

Skriver, komponerer egen musikk, synger,  tegner, maler

Anonymkode: ba944...1f1

Skrevet

Leilighet på sikkert opp mot 100kvm. Ser på serier, rydder, lager mat, baker av og til, leser hvis jeg har en eksamen, tegner, maler, vasker.. alt dette skjer selvsagt ikke på en dag, kommer veldig an på formen. Noen dager kan det å ta en dusj være en utfordring, andre dager er det full fart og storrengjøring av huset 

Skrevet

180kvm. Sover, ser film/serie, husarbeid, trener (eget treningsrom, velutstyrt), jobber. 

Anonymkode: 15024...235

Skrevet (endret)

55kvm. Jeg ser på tv/netflix/viapla/etc... jeg spiller tv/pc spill, jeg leser bøker, koser med kattene, ja... slapper av og chiller helt 100% :) 

Er det en minimumsgrense for hvor stor leiligheten/huset må være for å kunne klare å henge hjemme? :klo:

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Skrevet

Gjør det jeg har lyst til og noen ganger det jeg må. 😄 Jeg mener: de som er på farten gjør jo som regel ikke noe annet en det man kan gjøre hjemme: de bare gjør det på en mye mer komplisert, stressende, dyrere og mindre miljøvennlig måte.

Anonymkode: b3351...0b7

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ariana807 skrev:

55kvm. Jeg ser på tv/netflix/viapla/etc... jeg spiller tv/pc spill, jeg leser bøker, koser med kattene, ja... slapper av og chiller helt 100% :) 

Er det en minimumsgrense for hvor stor leiligheten/huset må være for å kunne klare å henge hjemme? :klo:

Nei, det håper jeg da virkelig ikke.

Skrevet

Henger opp ned i taket og løser likninger, verdensproblemer og kryssord, samt øser av min visdom på kvinneguiden. Alt dette foregår på 17 kvadratmeter. Av og til går jeg ut for å skifte mening. 

Anonymkode: 6351d...13b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sitter mye å surfer, ser på serier, koser med hunden, sover i leiligheten min

Endret av Zaga
  • Liker 1
Skrevet

176 kvm. Mammaperm. Skikkelig homebody som elsker ps4, lese, matlaging, musikk, Netflix.. Stulle og stelle. Trives så godt i eget selskap. 

Anonymkode: 7989c...79d

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg henger så mye hjemme, men er gjerne hele søndagen hjemme samt et par kvelder i uken. Jeg liker å lage mat, prøve nye oppskrifter, bake brød og kaker, se på netflix, lese bøker, planlegge ferie, generelt husarbeid. 

Deler 40 kvm med samboer.

Anonymkode: d5458...64c

Skrevet

Bor på 47 kvadratmeter

Hva gjør jeg, Leser, ser på tv (hovedsakelig serier eller filmer på DVD\Blu-Ray), hører på musikk, holder på med dataen, skriver

Er jo her jeg har alle tingene mine så kan ikke tenke meg noe bedre sted og oppholde meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...