AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Fikk en hageblomst av gartneren her i slutten av september. Vet ikke hva det er, annet enn at det er en plante som hadde små røde roser, men vet altså ikke navn på den. Gartneren så at jeg kunne ha den i vinduskarmen, men at den ville bli bare kvistene etter en stund. Da skulle jeg ta vare på den og plante den ut til forsommeren. Grunnen til at jeg fikk den var at pga av terassebygging måtte blomstene som fremdeles sto igjen opp fra jorden, og fordi den var så fin tok jeg den altså inn. Den hadde blomster fram til begynnelsen av november, men den vokser og vokser. Har blitt minst ti cm høyere og bladene er grønne. Den står over panelovnen i et stort vindu, og jeg våknet den omtrent annenhver dag. Er det vanlig at de trives så godt innendørs? Lurer på om det er noe med lufta her inne nå? 🤔 Anonymkode: 0ae6e...8b9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Om du har et bilde av planta er det mye større sjanse for å få et brukbart svar, siden du ikke vet hva den heter. Anonymkode: 3b2fa...d10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Geranium? Anonymkode: d29f5...900 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå