AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 En kompis har fått munnkurv av partneren sin. Han måtte love henne å ikke snakke med meg mer etter å ha lest noen av meldingene våre. Vi har litt grov humor og hun virker å være en sjalu kvinne. Men å nekte ham å snakke med meg? Er ikke det manipulerende? Er det å gå for langt? Hvordan kan jeg snakke med ham igjen for hadde vært trist å miste ham fordi partneren hans er sjalu på forholdet vårt. Anonymkode: bd811...5cf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2 Skrevet 15. desember 2018 Det skjønner jeg godt om den grove sjargongen oppfattes som flørt for henne. Uansett er det upassende når man er i et forhold. Du må respektere forholdet hans og at han setter damas behov for et trygt og bekymringsløst forhold nå, over dine behov om en kompis du kan kødde med. Det fins flere kompiser i havet , men kun en kjærlighet når man har valgt å gå i forhold og du hadde nok selv tatt hensyn til din elskede om han ikke likte kontakten du hadde med en av kompisene dine. Med tiden når dama blir mere trygg og ikke føler seg truet av deres hyppige kontakt så kan det godt hende han gjenopptar kontakten med deg, men holder upassende emner vekk fra kontakten deres. Sånn er det, man vokser og endrer seg, og selvsagt setter han partneren først. Er du en god venn respekterer du det og hennes følelser , selvom det føles kjipt å "miste" en kompis. Men sånn er livet, det er ikke alle relasjoner mellom motsatt kjønn som lar seg opprettholde i samme grad som før når man har singel når man har gått inn i et forhold. Det eneste du kan gjøre er å akseptere det og ikke ødelegge ytterligere ved å presse deg på og tvinge han til kontakt i det skjule, det slår bare enda værre ut i lengden. Anonymkode: a8df5...0ed 3
magikeren Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Høres ut som de har lignende type grenser som folk flest har. Vanskelig å vite nøyaktig hva du legger i grov humor, men virker som en type snakk som de fleste mener er ugreit når man er i et forhold. Tenker det er godt mulig at denne kompisen din ikke hadde likt det om det var dama hans og en mann som sendte hverandre slike meldinger, så det er ikke automatisk slik at det bare er dama som er kjip. Hvilke grenser de ønsker ha ovenfor hverandre er alltids noe som er deres sak. I dette tilfellet virker grensene gå ved grove vitser med det annet kjønn. 4
Dr. Ops Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Munnkurv var da litt drøy beskrivelse, høres ut som det er du som er av den sjalu type kvinne. Jeg reagerer på at du ikke forstår at det er normale grenser i et forhold, ønsker du innerst inne å involvere deg med denne mannen? Forstår at det er vanskelig at en kompis bryter kontakten for en stund, men med mindre du selv ønsker å være hans, vil ikke det være noe problem å respektere hans forhold. Det finnes da flere du kan snakke med som helt sikkert deler samme type humor. Som en bruker nevner lengre opp, kan han med tiden gjenoppta kontakten med deg, når dama og han er 100% trygge på forholdet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 37 minutter siden, magikeren skrev: Tenker det er godt mulig at denne kompisen din ikke hadde likt det om det var dama hans og en mann som sendte hverandre slike meldinger, så det er ikke automatisk slik at det bare er dama som er kjip. Enig , viktig å huske på! 4 minutter siden, The R. S skrev: Munnkurv var da litt drøy beskrivelse, høres ut som det er du som er av den sjalu type kvinne. Jeg reagerer på at du ikke forstår at det er normale grenser i et forhold, med mindre du selv ønsker å være hans, vil ikke det være noe problem å respektere hans forhold. Enig Anonymkode: a8df5...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå