Gå til innhold

Joggesko i freshe farger... matche med andre farger i klær?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har så lyst på et par hvite og rosa joggesko jeg har sett på Euro Sko. Kjempesøte, og så kostet de bare 299.

Samtidig vet jeg jo at jeg ikke har noen jakker med hvitt eller rosa på, har svart jakke, beige jakke, karamellbrun jakke, mørkebrun jakke... Er mørk brunette.

Hva sier dere, kan joggeskoene kræsje sånn med fargene i resten av antrekket? Eller må jeg til å kjøpe ny garderobe som matcher skoene, om jeg kjøper dem?

Har ikke lyst til å se slomsete ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Personlig synes jeg det er finest med et eller annet som tar opp fargene fra skoene slik at kontrasten ikke blir så stor. Men du trenger ikke fornye hele garderoben. Det kan holde med et hvitt skjerf, et belte, en topp e.l.

Det blir sikkert bra! Til sommeren trenger du ikke jakke heller. :)

Skrevet

Jeg syns lyse sko er kjempe fint til lyse dongeri bukser, og med en lys topp blir det iallfall ikke krasj :)

Men det er min mening, og vet jo ikke om du har lyse dongri bukser.. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan jo kjøpe et belte som passer til.

Gjest Betty Boop
Skrevet

En beige jakke passer vel fint til hvite og rosa joggesko?

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg vil tro at skoene passer greit med de brune jakkene dine. Du kan jo ta opp fargene andre steder, belte som nevnt over, smykker, hårpynt, topper etc. Ser for meg at det er veldig fresht med rosa og hvite joggesko, mørke jeans, en crisp hvit topp og noe tilbehør som bryter litt, turkis kanskje?

Ellers er det ofte veldig kult med joggesko i en farge, jeans, og topp i en helt annen farge. Med jeans kan du nesten gjøre hva du vil. Ofte synes jeg det kan bli kjedelig og stil-løst hvis man matcher for mye.

Jeg kjøpte forøvrig et superkult belte på H&M her om dagen som kanskje kan passe, brunt lær med hvite "sømmer" og små perler i "indianermønster", grønt og rosa på hvit bunn.

Kostet litt over hundrelappen tror jeg.

Skrevet
Jeg har så lyst på et par hvite og rosa joggesko jeg har sett på Euro Sko. Kjempesøte, og så kostet de bare 299.

Samtidig vet jeg jo at jeg ikke har noen jakker med hvitt eller rosa på, har svart jakke, beige jakke, karamellbrun jakke, mørkebrun jakke... Er mørk brunette.

Hva sier dere, kan joggeskoene kræsje sånn med fargene i resten av antrekket? Eller må jeg til å kjøpe ny garderobe som matcher skoene, om jeg kjøper dem?

Har ikke lyst til å se slomsete ut.

Det handler mer om personlig stil. Det som passer til en passer nødvendigvis ikke til en annen. Joggesko i grunn skal være en enkelt tilbehør til hele antrekk. Skal i grunn ikke ta bort i fra antrekk men heller gjør det ferdigstilt om du forstår (norsk er ikke morsmål hehe :ler: )

Jeg tror jeg kjenner til skoene du snakker om. Synes faktisk det er mye finere å ha farger som komplimentere hverandre istedefor å matche alt for mye.

Du kunne f. eks gått i dongeri med disse joggeskoene, og da velge en tilbehør som legge ennå mer oppmerksomhet til skoene og lage en "helhet". For eksempel en farge i t-shirt'en, hårpynt osv.

Lykke til!

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg synes det er veldig stilig om fargen på skoene går igjen et annet sted i anntrekket, men det behøver da ikke være en hel jakke/genser. Et belte, brosje/pynt på jakka, veske, hårpynt e.l. kan gå ann. Og det blir ikke så dyrt heller.

Eller hva med en singlett i samme farge som skoene, som stikker litt ut under genseren du har på deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...