Gå til innhold

Han avviste meg....jeg ble "stille" i en måned...nå er han helt "på"?!!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, couscous skrev:

Menn vet. De vet når de er sultne, de vet hva de vil spise, de vet når de vil game, de vet når de vil trene, de vet når de vil ha en øl - og de vet når de vil ha dama foran seg. De trenger ikke betenkningstid. Finn deg noen andre.

Så svart hvitt er altså ditt liv?

Men hvis mannen av en eller annen grunn vil, men kjenner at han ikke kan pga han står midt i noe vanskelig (som ikke har med en annen dame å gjøre).. Kan det da tenkes at menn gjør den "feilen" å pause ut litt?

Ts

Anonymkode: 17023...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis ikke lest hele tråden. Ingen annen dame i bildet. 

Han sjekket ganske forsiktig ut om jeg hadde gått videre. Jeg har prøvd men ikke klart det. Han var veldig tydelig på at han vil ha meg. Skjønner at du sier som du gjør og jeg vet jeg skal tenke litt. Han har definitivt vært ute etter om jeg savnet han...og det har jeg gjort, veldig. Så nå ga han jernet når vi møttes...liten tvil om forelskelse. 

Takk for innspill. Ja jeg tror det har gått opp for han at han savnet meg og vil ha meg. Ble tomt og vondt uten meg sa han. 

Jeg vet hvorfor han ikke ville i starten. Har ikke noe med en annen å gjøre. Men han lot meg likevel gå. Og jeg skal, som du sier, tenke meg litt om 😊

Ts

Og du kjenner tydeligvis ikke menn. Vi juger om det aller meste for å få det vi vil ha. Du vet ingenting om hvor mange andre damer han har holdt på med samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Og du kjenner tydeligvis ikke menn. Vi juger om det aller meste for å få det vi vil ha. Du vet ingenting om hvor mange andre damer han har holdt på med samtidig. 

Enda en kategorisering. Ikke alle lyver. Ikke alle holder på med haugevis av damer samtidig. Leit å høre du har et slikt trist liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så svart hvitt er altså ditt liv?

Men hvis mannen av en eller annen grunn vil, men kjenner at han ikke kan pga han står midt i noe vanskelig (som ikke har med en annen dame å gjøre).. Kan det da tenkes at menn gjør den "feilen" å pause ut litt?

Ts

Just sayin’.

Du må jo gjerne rettferdiggjøre det og forklare det for deg selv, det er din buisness. 

Erfaringsmessig er menn villig til å gå gjennom hell and high water for dama de har sett seg ut. Mulig du er det fornuftige valget, for all del, men jeg nekter å tror at han vil være med deg nok til å jobbe gjennom vanskelige tider eller være 100% forplikta når han trenger en hel fuckings måned pustepause for å «innse» at du er dama for ham.

det du gjør med å forsvare ham ovenfor oss som er negative her er å skape en «oss mot verden»-feeling, og det skaper inflasjon i relasjonsverdien deres. Usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, couscous skrev:

Just sayin’.

Du må jo gjerne rettferdiggjøre det og forklare det for deg selv, det er din buisness. 

Erfaringsmessig er menn villig til å gå gjennom hell and high water for dama de har sett seg ut. Mulig du er det fornuftige valget, for all del, men jeg nekter å tror at han vil være med deg nok til å jobbe gjennom vanskelige tider eller være 100% forplikta når han trenger en hel fuckings måned pustepause for å «innse» at du er dama for ham.

det du gjør med å forsvare ham ovenfor oss som er negative her er å skape en «oss mot verden»-feeling, og det skaper inflasjon i relasjonsverdien deres. Usunt.

Harde ord fra deg syns jeg. Men helt greit. 

Forandrer det saken hvis jeg forteller at han trengte å ikke fokusere på meg fordi han gjennomgikk et traume? Jeg kan ikke si for mye her pga vil holde det anonymt. Tilfellet er jo at han kom tilbake når han var klar...og en måned i en slik situasjon er ikke så lenge. For meg ja, men ikke han. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...