Gå til innhold

Han avviste meg....jeg ble "stille" i en måned...nå er han helt "på"?!!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en flørt gående med en mann i lange tider. Det har vært så utrolig fint og godt, men han kom til et punkt der han kjente at han ikke kunne mer, så han "avviste" meg veldig fint og sa vi måtte stoppe opp. Jeg tok han på alvor og tenkte at det var brudd mellom oss, så jeg ga ikke lyd på en måned. Nøyaktig på måneds-dagen for vårt såkalte "brudd", så tar han kontakt, ber oss møtes,...og det gjør vi, og han er helt på knærne etter meg. Hva i alle dager er det som har skjedd? Trenger menn bare litt tid på å samle seg, finne ut hva de faktisk føler? er det sånn at menn, når de innser at de likevel ikke kan få dama de er forelska i, så snur de og blir stressa og vil ha henne?

jeg er lettere forvirret (og glad!!!) ....kan noen forklare?

Anonymkode: 17023...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg ANTAR at han jaga ei anna dame samstundes så deg men fant ut at du er mykje betre. Altså at han gjorde ein stor feil. Vanskelig å si. Men det er noko som gjer at han nå går for deg. Kanskje han berre er kåt. Ta ein prat med han. Etter så lang tid fortjene du forklaring.

Anonymkode: f1a94...beb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De har bare veldig stort ego. Når en dame liker dem, tror de at alle damer liker dem. Så dumper de dama de har, prøver å finne noen bedre, får ikke det, og går tilbake til henne. 

Anonymkode: c70af...1d8

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk til helvette med den andre dama han ditchet deg for .Han er såret og trenger å booste egoet sitt med bekreftelse fra en dame han vet allerede liker han.

Bare en tanke..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen annen dame i bildet. Det er jeg 100% trygg på :) han er heller ikke en som går for "second best". han har vært på knærne etter meg lenge, også da han avviste meg. Grunnen vil jeg ikke ut med pga anonymiteten her, men det hadde lite med oss to å gjøre som personer. 

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google "The no contact rule". Du har klart det 😊

Anonymkode: 8d676...8a0

Dette var jeg ikke klar over og ikke noe jeg har gått inn for bevisst. Utrolig interessant. Takk skal du ha for dette innspillet :)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheBookofSorrow

Høres ut som no contact rule. Da begynner plutselig den andre å lure på hvor det har blitt av deg og blir nysgjerrig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han hadde noe på gang med en annen og så er det ikke aktuelt lenger. Syns ikke det er riktig mann om du må være kostbar for å få han. 

Anonymkode: 3296a...060

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han hadde noe på gang med en annen og så er det ikke aktuelt lenger. Syns ikke det er riktig mann om du må være kostbar for å få han. 

Anonymkode: 3296a...060

Ja det kan nok høres sånn ut men sånn er det ikke. Dette har jeg allerede svart på. Han har ikke hatt noe på gang med en annen. Jeg har vært hans førstevalg hele tiden og bruddet hadde ikke noe med oss to å gjøre men om ytre omstendigheter. 

Jeg gikk ikke inn for å gjøre med kostbar heller, bare forholdt meg til at det var slutt og da sendte jeg ingen meldinger, ringte ikke, tok ikke kontakt på noe vis. 

Han sa igår at han kjente på et ekstremt savn etter meg og jeg har virkelig ikke opplevd han så utrolig på og med klar tale om hva han vil. 

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan nok høres sånn ut men sånn er det ikke. Dette har jeg allerede svart på. Han har ikke hatt noe på gang med en annen. Jeg har vært hans førstevalg hele tiden og bruddet hadde ikke noe med oss to å gjøre men om ytre omstendigheter. 

Jeg gikk ikke inn for å gjøre med kostbar heller, bare forholdt meg til at det var slutt og da sendte jeg ingen meldinger, ringte ikke, tok ikke kontakt på noe vis. 

Han sa igår at han kjente på et ekstremt savn etter meg og jeg har virkelig ikke opplevd han så utrolig på og med klar tale om hva han vil. 

Ts

Noen ganger er det faktisk det som skal til for at mannen skal bli bevisst at det er deg han faktisk vil ha. Og at det ikke kommer som en selvfølge. Har ei venninne som opplevde det samme. Hun og han var mye sammen men ikke som et forpliktet par. Da hun ikke kunne leve med det lenger, sa hun at de ikke kunne ha kontakt. Det var da, etter noen uker at han kom tilbake og sa at han hadde innsett at han ikke kunne leve uten henne. Siden har de vært et lykkelig par. 🙂

Anonymkode: b8255...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.12.2018 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Har hatt en flørt gående med en mann i lange tider. Det har vært så utrolig fint og godt, men han kom til et punkt der han kjente at han ikke kunne mer, så han "avviste" meg veldig fint og sa vi måtte stoppe opp. Jeg tok han på alvor og tenkte at det var brudd mellom oss, så jeg ga ikke lyd på en måned. Nøyaktig på måneds-dagen for vårt såkalte "brudd", så tar han kontakt, ber oss møtes,...og det gjør vi, og han er helt på knærne etter meg. Hva i alle dager er det som har skjedd? Trenger menn bare litt tid på å samle seg, finne ut hva de faktisk føler? er det sånn at menn, når de innser at de likevel ikke kan få dama de er forelska i, så snur de og blir stressa og vil ha henne?

jeg er lettere forvirret (og glad!!!) ....kan noen forklare?

Den dama han likte best gav ham en kald skulder og du ble backup'en hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som var grunnen til 1 måned brudd så ikke hopp i det overlykkelig og glad for at han nå er tilbake og alt. Jeg spør meg selv hvorfor noen ville slå opp i 1 måned og så ta sjansen på at du ikke har gått videre? Det er jo egenltig forbanna egoistisk? Jeg hadde blitt veldig skuffet og lei meg hadde noen dumpet meg også var det A) for å se om de savnet meg og var glad i meg B) en annen person avviste dem.

Så de lurer på hvordan det ikke er å ha deg i livet sitt, legger deg vekk og tar deg opp igjen senere. Er faen ikke noe kompliment det vel, vitner om en person som bare tenker på seg og sine følelser. 

Anonymkode: 232a3...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skjønte at det var deg han ville ha. Det jeg hadde tenkt litt på, og spurt ham om, var hva det var som gjorde at han først ikke ville, men nå vil. For det har vært et problem her som han ikke i første omgang har turt å gjøre noe med. Problemet har enten løst seg selv, eller at han på annen måte har fått en lettere vei til målet. En mann som svinger unna problemer bør du vurdere en gang ekstra.

Anonymkode: 1b65b...55c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, O.G. skrev:

Den dama han likte best gav ham en kald skulder og du ble backup'en hans.

Du har tydeligvis ikke lest hele tråden. Ingen annen dame i bildet. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva som var grunnen til 1 måned brudd så ikke hopp i det overlykkelig og glad for at han nå er tilbake og alt. Jeg spør meg selv hvorfor noen ville slå opp i 1 måned og så ta sjansen på at du ikke har gått videre? Det er jo egenltig forbanna egoistisk? Jeg hadde blitt veldig skuffet og lei meg hadde noen dumpet meg også var det A) for å se om de savnet meg og var glad i meg B) en annen person avviste dem.

Så de lurer på hvordan det ikke er å ha deg i livet sitt, legger deg vekk og tar deg opp igjen senere. Er faen ikke noe kompliment det vel, vitner om en person som bare tenker på seg og sine følelser. 

Han sjekket ganske forsiktig ut om jeg hadde gått videre. Jeg har prøvd men ikke klart det. Han var veldig tydelig på at han vil ha meg. Skjønner at du sier som du gjør og jeg vet jeg skal tenke litt. Han har definitivt vært ute etter om jeg savnet han...og det har jeg gjort, veldig. Så nå ga han jernet når vi møttes...liten tvil om forelskelse. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skjønte at det var deg han ville ha. Det jeg hadde tenkt litt på, og spurt ham om, var hva det var som gjorde at han først ikke ville, men nå vil. For det har vært et problem her som han ikke i første omgang har turt å gjøre noe med. Problemet har enten løst seg selv, eller at han på annen måte har fått en lettere vei til målet. En mann som svinger unna problemer bør du vurdere en gang ekstra.

Anonymkode: 1b65b...55c

Takk for innspill. Ja jeg tror det har gått opp for han at han savnet meg og vil ha meg. Ble tomt og vondt uten meg sa han. 

Jeg vet hvorfor han ikke ville i starten. Har ikke noe med en annen å gjøre. Men han lot meg likevel gå. Og jeg skal, som du sier, tenke meg litt om 😊

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis ikke lest hele tråden. Ingen annen dame i bildet. 

Han sjekket ganske forsiktig ut om jeg hadde gått videre. Jeg har prøvd men ikke klart det. Han var veldig tydelig på at han vil ha meg. Skjønner at du sier som du gjør og jeg vet jeg skal tenke litt. Han har definitivt vært ute etter om jeg savnet han...og det har jeg gjort, veldig. Så nå ga han jernet når vi møttes...liten tvil om forelskelse. 

Takk for innspill. Ja jeg tror det har gått opp for han at han savnet meg og vil ha meg. Ble tomt og vondt uten meg sa han. 

Jeg vet hvorfor han ikke ville i starten. Har ikke noe med en annen å gjøre. Men han lot meg likevel gå. Og jeg skal, som du sier, tenke meg litt om 😊

Ts

Du kjenner jo helheten av ham, ikke bare denne siden, ha litt i bakhodet, som du og jo har, at kanskje ikke alt er helt supert, så fikser du nok dette! Gratulerer med kjæresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vet. De vet når de er sultne, de vet hva de vil spise, de vet når de vil game, de vet når de vil trene, de vet når de vil ha en øl - og de vet når de vil ha dama foran seg. De trenger ikke betenkningstid. Finn deg noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...