Chantielle Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 (endret) . Endret 9. april 2019 av Nettvenn 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, Nettvenn skrev: Jeg har deltatt/og deltar på flere debattforum de siste 10 år. Jeg stusset i starten her på KG,hvofror man i 'tillegg' til å være anonym ved sitt nick, i tilleg skiver innlegg som anonym(AB) AB-funksjonen er jo der, men hvorfor i allverden er det sånn at omtrent 60-80 % poster som AB? Er folk ekstra pinglete på dete forumet? Sååå paranoide at de ikke engang kan poste /debatter med sitt nick? Samme det vel, er det så nøye? Anonymkode: 0a8e5...d1a 6
SoWhat? Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Hvor ofte har dette blitt tatt opp her? Hvor mange tråder med samme tema? Herregud, hvorfor bry seg? Det er vel mest dere som lager de utallige trådene som er paranoide eller? Gir blanke f i om noen er ab. Kanskje best å konsentrere seg om sakene som blir tatt opp? 11
Chantielle Skrevet 14. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme det vel, er det så nøye? Anonymkode: 0a8e5...d1a Nøye nei... Men det virker for meg som om deltagere her er mer pinglete,enn de fleste forum jeg har opplevd de siste 10 år.. Hvorfor kan man ikke stå for sine poster med sitt nick? Bare pyser her eller ? 😉 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, Nettvenn skrev: Nøye nei... Men det virker for meg som om deltagere her er mer pinglete,enn de fleste forum jeg har opplevd de siste 10 år.. Hvorfor kan man ikke stå for sine poster med sitt nick? Bare pyser her eller ? 😉 Kan du ikke lete opp en av de utallige trådene som har vært om dette før, så får du en haug med gode begrunnelser. Anonymkode: e4d6b...b8b 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, Nettvenn skrev: Nøye nei... Men det virker for meg som om deltagere her er mer pinglete,enn de fleste forum jeg har opplevd de siste 10 år.. Hvorfor kan man ikke stå for sine poster med sitt nick? Bare pyser her eller ? 😉 Fordi folk noen ganger forfølger meg i tråder, og halshugger meg for noe jeg har skrevet i en tidligere tråd som ikke har noe med den nåværende. Fordi jeg er redd for å bli identifisert. Skriver man mye om seg selv under nick så kan de sette sammen historier og finne ut hvem jeg er. Dette går ikke når det er AB Anonymkode: 6682f...976 9
SoWhat? Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 1 minutt siden, Nettvenn skrev: Nøye nei... Men det virker for meg som om deltagere her er mer pinglete,enn de fleste forum jeg har opplevd de siste 10 år.. Hvorfor kan man ikke stå for sine poster med sitt nick? Bare pyser her eller ? 😉 Det er et lite problem her iblant. Når en skriver noe som har provosert en eller annen i en tråd, så dukker den brukeren opp i flere tråder hvor en kommenterer, og avsporer med noe vedkommende mener om en. Helt uavhengig av hva den aktuelle tråden handler om. Opplevde det selv for noen dager siden, at en bruker kom med "personangrep" på meg ut av det blå. Jeg blåser i det, og overser glatt. Bare koser meg litt over at vedkommende blir frustrert fordi jeg ikke svarer. Det er veien å gå. Men det er nok andre som ikke orker "stalking" her inne. Jeg trodde at det var tull, men det er jo utrolig nok tilfelle. Så ikke at de er pysete, men blir lei den myggen som summer rundt dem. I og med at du gjør et forsøk på å provosere med å kalle folk pyser, og bruker det passivt aggressive blunkefjeset, så kan du være en av de myggene? Fatter ikke at det ellers kan provosere deg så mye at noen velger å bruke ab. 4
Chantielle Skrevet 14. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2018 (endret) På 14.12.2018 den 22.51, SoWhat? skrev: Hvor ofte har dette blitt tatt opp her? Hvor mange tråder med samme tema? Herregud, hvorfor bry seg? Det er vel mest dere som lager de utallige trådene som er paranoide eller? Gir blanke f i om noen er ab. Kanskje best å konsentrere seg om sakene som blir tatt opp? Jeg aner ikke jeg hvor mange ganger det evt. er tatt opp her,er rimelig fersk på forumet jeg,og har enda ikke sett noe tema ang. dette. Endret 8. april 2019 av Nettvenn 2
Gjest TheBookofSorrow Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 (endret) Det kommer jo kanskje an på hva slags situasjon man skal drøfte, og er redd for at noen skal kjenne igjen personen eller situasjonen. Man vet jo aldri. Endret 14. desember 2018 av TheBookofSorrow
SoWhat? Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 2 minutter siden, Nettvenn skrev: Jeg aner ikke jeg hvor mange ganger det evt. er tatt opp her,er rimelig fersk på forumet jeg,og har enda ikke sett noe tema ang. dette. Men iflg deg så har det åpenbart blitt tatt opp mange ganger. Hvorfor det ? Jeg har mine meninger jeg og poster de via nick,veldig greit det,har ikke noe behov for å være anonym..utover det at jeg er anonym også med nick.Veldig praktisk også,da skiller man enkelt ut hvem som har sagt hva..og kan respondere greit på det.Det er vel mest dere som lager de utallige trådene som er paranoide eller? Uttallige tråder ? Aner ikke hva du snakker om...Jeg for min del har knapt nok laget noen tråder, men det er vel akkurat hva jeg får noen tanker om...vipps..så får man noen meldinger om at man har skrivi utallige tråder eller andre greier..fordi mange poster som AB.....selvom man ikke er AB, Fint at du bekrefter hva jeg sier. Så bra at du fikk med deg det jeg skrev. Jaja. Det var vel ikke å vente... Og da har jeg brukt nok energi på deg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 20 minutter siden, Nettvenn said: Hvorfor kan man ikke stå for sine poster med sitt nick? Såfremt du ikke heter Nettvenn i virkeligheten er du like anonym som enhver AB. Anonymkode: e562b...42e 3
Chantielle Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2018 (endret) På 15.12.2018 den 0.42, AnonymBruker skrev: Kan du ikke lete opp en av de utallige trådene som har vært om dette før, så får du en haug med gode begrunnelser. Anonymkode: e4d6b...b8b Hvorfor skulle jeg bruke tiden min på å søke igjennom det? Men jo..jeg har faktisk søkt..fikk ikke opp et eneste treff. Endret 8. april 2019 av Nettvenn 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, Nettvenn said: du anonyme..som ikke har baller nok til åskrive med sitt nick. Herregud lol. Anonymkode: e562b...42e 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 3 minutter siden, Nettvenn skrev: Hvorfor skulle jeg bruke tiden min på å søke igjennom det? Men jo..jeg har faktisk søkt..fikk ikke opp et eneste treff. Samma det, tåler man ikke at ferskinger spør, så kan man jo la være å svare......du anonyme..som ikke har baller nok til åskrive med sitt nick. Forklar gjerne forskjellen på ballene til AnonymBruker og Nettvenn sine? Hva gir deg større baller? Anonymkode: 26d9c...098 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #17 Skrevet 15. desember 2018 KG er spesielt pga. den store spennvidden når det gjelder tema og underfora. Her drøftes det mye forskjellig og ofte svært personlig. Noen skriver såpass detaljert personlig i flere tråder at andre som vet hvem de er IRL, kan sette sammen informasjonen og dermed gjenkjenne vedkommende. Andre utsettes for staliking her inne, og skjuler seg derfor med å poste anonymt. Andre igjen poster anonymt når de er ekle i kommentarene, for at dette ikke skal forbindes med brukernavnet deres. Anonymkode: 7dc12...692 3
Chantielle Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #18 Skrevet 15. desember 2018 (endret) På 15.12.2018 den 0.43, AnonymBruker skrev: Fordi folk noen ganger forfølger meg i tråder, og halshugger meg for noe jeg har skrevet i en tidligere tråd som ikke har noe med den nåværende. Fordi jeg er redd for å bli identifisert. Skriver man mye om seg selv under nick så kan de sette sammen historier og finne ut hvem jeg er. Dette går ikke når det er AB Anonymkode: 6682f...976 Skjønner at du er redd for å bli identifisert..sånn på en måte.Men på den annen side...med mindre mer eller mindre oppgir navner sitt,så kan man ikke identifisere en person,så unik er man faktisk ikke Endret 25. mars 2019 av Nettvenn 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #19 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, Nettvenn skrev: Skjønner at du er redd for å bli identifisert..sånn på en måte.Men på den annen side...med mindre mer eller mindre oppgir navner sitt,så kan man ikke identifisere en person,så unik er man faktisk ikke,om enn man kanskje til tider skulle ønske de man t 😉 At man ønsker å slippe trollekommentarer forstår jeg,men hvem faen bryr seg om møkkapreik egentlig ? 😉 Jo. Jeg innså plutselig at jeg hadde skrevet 50.000 ord elns om meg selv her inne, inkludert hvilken by jeg er fra, hva jeg studerer og ca hvor jeg bor. Dette var ganske krise å innse; at jeg nesten hadde skrevet en roman her inne... Så da var jeg fullt igang med sletting, håper ingen fant ut at det var meg. Trodde jeg var anonym, men jeg skjønte tilslutt at med så mye spesifikk informasjon, så vil jeg neppe være dette mye lenger om jeg ikke sletter store mengder med informasjon om meg selv. Anonymkode: 6682f...976 5
Chantielle Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #20 Skrevet 15. desember 2018 (endret) På 15.12.2018 den 1.06, AnonymBruker skrev: KG er spesielt pga. den store spennvidden når det gjelder tema og underfora. Her drøftes det mye forskjellig og ofte svært personlig. Noen skriver såpass detaljert personlig i flere tråder at andre som vet hvem de er IRL, kan sette sammen informasjonen og dermed gjenkjenne vedkommende. Andre utsettes for staliking her inne, og skjuler seg derfor med å poste anonymt. Andre igjen poster anonymt når de er ekle i kommentarene, for at dette ikke skal forbindes med brukernavnet deres. Anonymkode: 7dc12...692 Oki,forstår det du sier. Jeg har antageligvis ikke så mye å skjule,jeg er åpen om det meste,ingen kan 'kverke' meg for det jeg skriver. Endret 8. april 2019 av Nettvenn 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå