AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Finnes det andre som ikke liker det? Anonymkode: bab6a...94e
Gjest Vanlig fyr Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Kanskje du har hatt noen som har dyttet tunga inn i munnen din? Klining trenger ikke være tunge langt inn i munnen, det kan også være leppe mot leppe med litt tunge.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Jeg liker det heller ikke. Får like mye ut av det som om noen skulle slikket armen min, null følsomhet i leppene med andre ord. Anonymkode: 8c5a1...357 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får like mye ut av det som om noen skulle slikket armen min, null følsomhet i leppene med andre ord. Anonymkode: 8c5a1...357 Tanken på å bli slikket på armen gir meg faktisk litt godgåsehud, mens tanken på klining er bare meh. Det gir meg ingenting annet enn et håp om at det snart er overstått. Et raskt kyss i det daglige er flott, men klining står jeg helst over. Hvis det er snakk om nærheten tar jeg mye heller en lang og god klem eller en armkrok i sofaen, og under sex er det mange steder jeg heller vil ha munnen og leppene hans. Anonymkode: f72dd...b88
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanken på å bli slikket på armen gir meg faktisk litt godgåsehud, mens tanken på klining er bare meh. Det gir meg ingenting annet enn et håp om at det snart er overstått. Et raskt kyss i det daglige er flott, men klining står jeg helst over. Hvis det er snakk om nærheten tar jeg mye heller en lang og god klem eller en armkrok i sofaen, og under sex er det mange steder jeg heller vil ha munnen og leppene hans. Anonymkode: f72dd...b88 Samme her. Jeg er veldig glad i nærhet som kosing og å ligge tatt inntil hverandre, men klining blir kjedelig etter 0,3 sekunder. Det er nesten mer turnoff. Liker et kort kyss på munnen på nå og da i en ikke-seksuell setting Anonymkode: 8c5a1...357
lipglossy Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Så dumt for deg.. Å kline/kysse er sååå koselig og deilig synes jeg 1
SlemUlv Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Jeg liker heller ikke å kline.. det gir meg ingenting 😛 det er kjedelig.
Ella Ellefantella Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 Men da kan dere som ikke liker å kline ta de mannfolka med dårlig tannhygiene og snus 😜 Jeg savner å være 14 år og kunne kline i timesvis uten at det ble noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #9 Skrevet 15. desember 2018 Ingen klining her i huset 😂 holder i massevis med kyssing! Anonymkode: 3975f...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå