Resignert Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 (endret) Hva mener damene på KG om dette? Altså at damer som stort sett er mellom 40 og 60, politisk på venstresiden, "idealister" og "antirasister", som melder seg som frivillige på asylmottak og lignende, og deretter forfører eller på annen måte oppnår sex med svært unge menn. Innafor eller ikke? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MgrGXE/sexpress-paa-asylmottak-innkaller-frivillige-organisasjoner-til-moete Endret 14. desember 2018 av Resignert 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Norske kvinner har tradisjonelt sett reist til afrikanske og andre fattige land for å kjøpe sex, men nå er kanskje asylmottakene det nye store siden de slipper å reise så langt og samtidig fremstå som gode hjelpere. Dette viser forøvrig hvor idiotsik metoo var. Anonymkode: 050b0...a7a 5
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 Menn drar til thailand og knuller... kvinner drar til afrika og knuller hva er forskjellen på menn og kvinner.....Det kan være at forskjellen er at damene er mer gjerrige en menn ...... billigere..... skratter og ler ... 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Quote Lørdag kunne VG avdekke at unge, mannlige asylsøkere er blitt utsatt for sexpress og uønsket seksuell oppmerksomhet av norske, frivillige kvinner ekle kvinnegriser ved asylmottak. Anonymkode: 30fd4...78b 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, Master1 skrev: Menn drar til thailand og knuller... kvinner drar til afrika og knuller hva er forskjellen på menn og kvinner.....Det kan være at forskjellen er at damene er mer gjerrige en menn ...... billigere..... skratter og ler ... Billigere? Hvorfor? Du skriver nettopp at kvin.er og menn gjør akkurat det samme. Hvordan kan kvinner da være billigere? Syns forøvrig maktmisbruket er forkastelig.. Anonymkode: 5fb10...7d9 1
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Billigere? Hvorfor? Du skriver nettopp at kvin.er og menn gjør akkurat det samme. Hvordan kan kvinner da være billigere? Syns forøvrig maktmisbruket er forkastelig.. Anonymkode: 5fb10...7d9 I mitt hode er det mye billigere å dra til et mottak ,,,Og være snill enn å dra til thailand....... Husk begge kjønn liker sex 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Billigere? Hvorfor? Du skriver nettopp at kvin.er og menn gjør akkurat det samme. Hvordan kan kvinner da være billigere? Syns forøvrig maktmisbruket er forkastelig.. Anonymkode: 5fb10...7d9 Menn må betale, mens kvinner bare kan møte opp på nærmeste asylmottak å få det gratis etter litt press. Eller overgrep om du vil. Men det heter kanskje ikke overgrep når det er kvinner som begår dem. Anonymkode: 050b0...a7a 4
Gjest hind Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 Jeg har alltid hatt en uforklarlig liten skepsis mot disse idealistene, og nå skjønner jeg hvorfor. De er altså ikke så edle og uselviske likevel
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #10 Skrevet 15. desember 2018 Jeg skammer meg over at godt voksne og eldre kvinner oppfører seg slikt og utnytter menn som i alder kunne vært barna deres...trodde ikke at det var så utbredt. Anonymkode: e3192...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #11 Skrevet 15. desember 2018 16 timer siden, Resignert skrev: "idealister" og "antirasister" Hva mener du er "idealistisk" og "antirasistisk" med denne oppførselen? Anonymkode: 0603a...69e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #12 Skrevet 15. desember 2018 Det er ingenting som tyder på at det er utbredt. Men nettopp fordi det er så uvanlig, vil sensasjonsmedia - særlig søppelorganer som Nettavisen, DB og VG - prøve å gjøre maksimalt ut av det. Anonymkode: 58769...c80
Resignert Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #13 Skrevet 15. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener du er "idealistisk" og "antirasistisk" med denne oppførselen? Anonymkode: 0603a...69e Fordi sånne damer utad fremstår som varme, inkluderende, osv. Ikke som oss andre som er skeptiske eller direkte negative til div. Asylsøkere osv. Noe vi har mange gode grunner til å være.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #14 Skrevet 15. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan kvinner da være billigere? Det er billigere å ta en tur til et mottak enn å ta en tur til Thailand. Anonymkode: 29134...0ba
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #15 Skrevet 15. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske kvinner har tradisjonelt sett reist til afrikanske og andre fattige land for å kjøpe sex, men nå er kanskje asylmottakene det nye store siden de slipper å reise så langt og samtidig fremstå som gode hjelpere. Dette viser forøvrig hvor idiotsik metoo var. Anonymkode: 050b0...a7a Metoo omhandler maktmisbruk og seksuelle overgrep utført av og rettet mot begge kjønn. At noen velger å latterliggjøre disse alvorlige temaene eller misbruker Metoo for å få oppmerksomhet ("å giiid, ja jeg ble tatt på rumpa på et utested en gang!!!"), gjør ikke metoo idiotisk. Det er misbruket og latterliggjøringen som er idiotisk og som også ødelegger hele ideen om å løfte mannsgriser (og kvinnegriser) frem i lyset og få slutt på bedriten og respektløs oppførsel. Jeg klarer ikke å fatte å begripe hvorfor enkelte har denne voldsomme aversjonen mot Metoo. Det virker ganske suspekt og får meg til å tenke at de verste kritikerne har flere svin på skogen enn de vil innrømme. Kvinner som misbruker unge flyktninger ved å lokke med penger og omsorg er like ekle som menn som gjør det samme med unge jenter. Jeg har ingen problemer med å ta sterk avstand til sånne kjerringer selv om jeg er både hunnkjønn og tilhenger av ideen bak Metoo. Tror noen virkelig at noen andre enn disse kvinnene selv forsvarer å oppføre seg sånn? Anonymkode: 2d664...f91
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #16 Skrevet 15. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn må betale, mens kvinner bare kan møte opp på nærmeste asylmottak å få det gratis etter litt press. Eller overgrep om du vil. Men det heter kanskje ikke overgrep når det er kvinner som begår dem. Anonymkode: 050b0...a7a Hvorfor ikke? Tror du virkelig at dette er en utbredt oppfatning? Anonymkode: 2d664...f91
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #17 Skrevet 15. desember 2018 3 minutter siden, Resignert skrev: Fordi sånne damer utad fremstår som varme, inkluderende, osv. Ikke som oss andre som er skeptiske eller direkte negative til div. Asylsøkere osv. Noe vi har mange gode grunner til å være. Jeg ønsker ikke å bli inkludert i det oppsopet av lavpannede, egoistiske low lives som du kaller «oss andre». Men det er typisk at disse minusvariantene fryder seg når de får et påskudd til å mistenkeliggjøre miljøer som ikke lar egeninteressene styre alt. Det er selvsagt en slags trøst i å kunne tro at «de er jo like jævla egoistiske som meg selv». Anonymkode: 58769...c80
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #18 Skrevet 15. desember 2018 Hadde det vært noen MENN som gjorde noe slikt mot unge kvinner, så ville det selvfølgelig blitt ramaskrik. Det ville blitt store oppslag i alle landets aviser og TV-nyheter. Alle menn ville blitt nødt til å "gå inni seg selv" og vedkjenne at samtlige menn er noe stygge og ekle griser. Selvfølgelig bare "sinte, hvite menn" som har store problemer med dette selvfølgelig. At noen fra andre kulturer begår overgrep skal helst ikke snakkes om, og unnskyldes med at " men nordmenn begår jo også kriminalitet" Men så lenge det er KVINNER som holder på sånn, så er det liksom "helt greit" å drive med dette... Anonymkode: 2426e...783 3
StovnerJune Skrevet 17. desember 2018 #19 Skrevet 17. desember 2018 Fått inntrykk av at det er lite kontroll og oppsyn og litt vill vest tilstander på asylmottakene. Kjenner ei tsjetsjensk dame som satt på asylmottak i Norge og ble pressa til å knulle av andre mannlige "innsatte", og hun fortalte meg at det var flere andre damer som ble utsatt for det.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #20 Skrevet 17. desember 2018 Mye styr for litt puling her. Anonymkode: 8ccda...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå