Gå til innhold

Er du urban eller landlig som person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du et storbymenneske, eller trives du best på bygda? Eller kanskje en mellomting, som en småby?

Hva er det minste eller største stedet du kunne ha bodd?

Anonymkode: d703b...8b8

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg trives best i en småby på landet.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Urban. Jeg tvangsbor på bygda for tiden og holder på å bli gal. 🥶

Anonymkode: 1d895...9be

Skrevet

Storby og storby, Bergen er stort nok for meg! Tror ikke at jeg hadde likt å bo i en av verdens virkelige storbyer. Har gjort det et år, og det holdt! 

Ellers er jeg en god blanding av urban og landlig. Perfekt med hus nær byen og hytte på landet! 

Anonymkode: d2d0a...7cd

• Liker 2
Skrevet

Jeg er nok midt i mellom. Vil ha tilgang til enkelte ting som storbyen tilbyr, samtidig som jeg har tilgang til friluft. Typ Tromsø by for eksempel. 

Anonymkode: 3ada8...cdb

Skrevet (endret)

Urbant

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Urban minus... Vil gjerne bo i en by på størrelse med Trondheim eller Bergen omtrent. 

Skrevet

Jobber i byen og bor på landet og det funker perfekt. Jeg har bodd i ulike storbyer halve livet, men det blir for masete og støyfylt til at jeg orker det lenger. Jeg elsker roen, naturen og det at jeg slipper å ha mennesker rundt meg så snart jeg går ut døren. På jobben får jeg mange inntrykk, fart og folk, og her her hjemme får jeg frisk luft, space og ro i sjela. Jeg trenger begge deler, men mest av det siste.

Skrevet

Bor i en mellomting, men vil veldig gjerne ut på øde landet. :sukk: Blir nok ikke noe av det. 

Anonymkode: 6c3a3...b54

Skrevet

Begge deler :) Elsker storbyen nå som jeg er ung og student, men jeg ser for meg å flytte ut på bygda til et relativt øde område når jeg blir eldre 

Anonymkode: b6334...665

Skrevet

Definitivt landlig. Født og oppvokst i Finnmark, bor her nå. Studerte et år i Bergen, trivdes ikke. Forurenset luft, mye støy og generelt stressende. Skal jobbe på hjemstedet mitt før jeg begynner å studere i Tromsø. Kunne jeg valgt byer i Finnmark eller mindre byer i Troms/Nordland, hadde jeg gjort det. Med studiet jeg skal gå er kun ved de store universitetene.

Anonymkode: eba38...89a

• Liker 2
Skrevet

Urban i hverdagen og landlig når jeg skal ha avslappende ferie på barndomsstedet.

Skrevet

Jeg er urban. Litt merkelig, ettersom jeg er det minst sosiale mennesket jeg vet (og jeg kjenner ikke mange). Men jeg liker nærheten til butikker og jobb. 

Er rundt 50 000 her jeg bor, det er selvfølgelig ikke en pulserende verdensmetropol, men kunne aldri tenke meg å bo på et sted der det er langt til alt

Anonymkode: 42a55...67a

Skrevet

Blant trær og gyldent korn; det er der jeg hører hjemme.

"Enter again the sweet forest- Enter the hot dream " - The Doors

Anonymkode: 83665...dc7

Skrevet

Jeg har bodd mange steder. Jeg trives best ved havet, og bor (nesten) rett ved sjøen. Jeg kan bo hvor som helst så lenge det ikke er mer enn 1 1/2 time til Oslo, det er i nærheten av sjøen og litt skog. Så småby passer greit til meg. 

Skrevet

Urban. Må ha folk og puls rundt meg. Samtidig drar jeg på hytta langt inni skauen ihvertfall tre ganger i året og blir der ei uke som regel. Andre ganger en helg. Men hadde aldri kunne bodd fast så langt fra byen. 

Skrevet

Ja takk, begge deler! Derfor er Oslo perfekt for meg. Har tilgang til absolutt alt jeg kan behøve, samtidig som jeg har enorme friluftsområder utenfor husveggen( bokstavelig talt).

Anonymkode: 3cbd5...b3b

Skrevet

By og land, hand i hand! 

Anonymkode: a3f70...1a5

Skrevet (endret)

Måtte jeg velge mellom storby eller bygda, så er jeg et storby menneske, uten tvil!

Endret av MegHer
Gjest TheBookofSorrow
Skrevet

Veldig landlig og bor p ået landlig sted. Byer er grei som dagstur, men foretrekker å være en enstøing på landet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...