Gå til innhold

Kunne du datet en fyr fra ytre høyresida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså en kar som leste Resett/Document, brukte mye tid til å diskutere innvandring, muslimer og norsk nasjonalisme, f.eks. på Aktuelt-forumet her inne og i kommentarfelt? Turn on eller turn off?

Anonymkode: 30da6...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 0d924...967

• Liker 7
Skrevet

Tror du må oppdatere definisjonene dine. Hvis du mener at en slik person du beskriver her er såkalt "ytre høyre" så er en som stemmer AP og SV det samme som en neo-marxist og kommunist fra ytre venstre

Anonymkode: 1db6b...ad4

• Liker 10
Skrevet

Nei fysj, tenk å dra på date med en som leser og diskuterer ting. Uhørt! 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må oppdatere definisjonene dine. Hvis du mener at en slik person du beskriver her er såkalt "ytre høyre" så er en som stemmer AP og SV det samme som en neo-marxist og kommunist fra ytre venstre

Anonymkode: 1db6b...ad4

Hva er da ytre høyre i dine øyne?

Anonymkode: 30da6...0b3

Skrevet

Nei, fordi jeg ikke ønsker å sitte å høre på en bitter gammel gubbe snakke om hvor fæle innvandrere er. Har vært inn på det i noen år og aldri mer.

Anonymkode: 96715...6ea

• Liker 10
Skrevet

Det du beskriver er ikke ytre høyre. Men ja, jeg kunne datet en fra det faktiske ytre høyre også. Så lenge vi ikke drar det så langt som hardbarka nazister

Anonymkode: b9905...899

• Liker 4
Skrevet

Nope. Niks. Njet. 

Anonymkode: fc5a1...d75

• Liker 7
Skrevet

Nei, tror ikke det. 

Anonymkode: a04aa...347

• Liker 3
Skrevet

Hvis han ikke var opptatt av "modesty", så ja.

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 89f09...f08

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er virkelig turn off

Anonymkode: dc22e...d85

• Liker 5
Skrevet

Det er skikkelig turn- off. Mange av de virker veldig sinte og bitre i tillegg. Totalt usjarmerende. 👀

Anonymkode: 77fe6...aea

• Liker 5
Skrevet

Nei 

• Liker 4
Skrevet

Glatt, siden jeg tilhører ytre høyresiden selv.

Anonymkode: 134e4...f57

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Og de som vil det: lær mer om 2. verdenskrig.  

Anonymkode: 5fa60...643

• Liker 2
Skrevet

Kunne strekt meg til Høyre, men ikke lenger til høyre...

Anonymkode: 5c404...0cc

• Liker 2
Skrevet

Leser Resett selv fordi det er greit å følge med på hvem som ytrer seg der. Men hadde fått totalt avsmak om han sympatiserte med folka der inne. Jez! Og ellers nei til det andre du nevner. Unngår sånne personer i det store og hele, og hadde ihverfall ikke data en. Haha, syns jeg så det.  

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, FrodeF skrev:

Nei fysj, tenk å dra på date med en som leser og diskuterer ting. Uhørt! 

Riktig. Du kan ikke snakke om annet? Det er akkurat det vet du. De blir veldig ensporet og noe ekstreme. Alt som står i hodet på dem. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke engang milde høyre.  Helt utelukka. Hadde ikke hjulpet hbor godt vi matchet ellers. Jeg kan ikke støtte og vil ikke assosieres med folk som støtter,  og respekterer heller ikke en så idiotisk politikk.  Handler ikke kun om det rasistiske, for noen av de er ikke engang det, men om alt dette med privatisering og kapitalistiske kampsaker som kun kommer allerede de privilegerte til gode og går negativt utover den vanlige mann i gata og alle undertrykte områder og grupper. Man skal være ganske trangsynt,  dumpapp og ego for å tilhøre høyresiden. 

Anonymkode: 9cef3...da4

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...