AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Merker meg at noen velger å skrive "hyggelige kollegaer" "godt arbeidsmiljø" "svært bra miljø". Dette er faktisk noe man IKKE kan skrive mener jeg, fordi det er jo den som starter i ny jobb skal vurdere miljøet. Når man kommer inn som ny betyr det ikke at man passer inn i miljøet som er der fra før. Det mangler vel også lite selvinnsikt hos ledere som skriver den slags, man tror man har et godt miljø. Som gjerne kan være det motsatte. Fleste ledere er utrolig konfliktskye, "vi mener vi har et godt miljø", ok. Man ser jo hvilket ramaskrik det blir når man ikke ønsker å delta i flokken i arbeidslivet... Anonymkode: 2b1fe...ad1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2 Skrevet 18. desember 2018 Jeg har sett utlyst stillinger på mitt arbeidssted, hvor det har vært ekstrem gjennomtrekk en lang periode pga elendig arbeidsmiljø. I annonsen står det "vi kan tilby godt arbeidsmiljø...blabla.." Så slike ting tar jeg med en god klype salt. Hør heller med folk som jobber eller har jobbet på stedet hva de har erfart. Anonymkode: 3a226...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå