AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Kan man spørre rett ut til noen om hvor nære eller gode venner man egentlig er?! Er en jeg helst ikke vil miste, som en god stund stod meg veldig nær. Nå i det siste er jeg blitt litt usikker, og blir litt overtenkende og sprø av det. Er det liksom naturlig for dette vennskapet at jeg tar kontakt for veldig personlige ting, og støtte i smått og stort, eller er vi nå på et mer distansert plan, mer som bekjente... Det har jeg lyst å spørre om, men er det innafor? Eller fremstår det veldig klengete og needy? Vennskap endrer seg jo, det er naturlig. Men her føler jeg isåfall ikke at jeg helt har klart å henge med. Det kjennes både trist og frustrerende, fordi dette er en person jeg setter stor pris på. Så jeg skulle så gjerne fått en helt konkret tilbakemelding på det... Anonymkode: d69f6...03f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Ta det opp 🙂 En god venn vil forstå. Anonymkode: 4a3d7...398 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Er dette en god venn så ta det opp, det er bedre enn å leve med usikkerheten. Anonymkode: 5dce9...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå