AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Hei! Fødte datteren min for litt over 1år siden. Og grunnet alder og sykdom er vi blitt oppfordret til å prøve på nestemann (sistemann) i rekken allerede nå. Jeg fikk Provera for å sette i gang en syklus den 20.11. Begynte å spotte/blø litt svakt (men med sterke mensensmerter på dag 7 i kuren. Fortsatte allikevel til dag 10, og da stoppet det opp. Har ikke fått noen blødning etter dette.. Håper og tror at dette var bortfallsblødningen, og at jeg kommer i gang med en ny syklus nå. Valgte derfor å handle inn EL tester, har tempet og fulgt med på livmorhalsen og sekretet. På fredag for en uke siden fikk jeg et stort temp dipp, og slim med litt blod i. Eggløsningstestene gikk fra helt blanke, til tilnærmet positive, MEN, jeg gikk tom for strimler lørdag (var helt sikker på at jeg hadde enda en pakke, hvis ikke hadde jeg spart på testene.. Jeg hadde EL slim til tirsdag, og på onsdag var det helt tørt. Tempen steg også, og jeg ligger på over en 0,5 grad mer enn til vanlig, og jeg fikk i dag hvit kremete utflod. Fikk somlet meg til å handle inn noen digitale eggløsningstester istad, som ble negative. Hvilket jeg egentlig hadde regnet med. Men, nå skjønner jeg ikke helt, hvilken dag skal jeg regne som EL dagen (den sannsynlige EL dagen)? Dagen med blodet, eller dagen før det tørket inn helt? Anonymkode: a631d...3ec
Irisiri Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Ville gått ut ifra EL dagen før tempøkning.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, Irisiri skrev: Ville gått ut ifra EL dagen før tempøkning. Okei, tusen takk for svar! ☺️🤞🏻 Anonymkode: a631d...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå