Gå til innhold

Hva er det dummeste du noen gang har brukt penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alle gjort bomkjøp. Noen større enn andre. Noen gjør det oftere enn andre. Noen lærer aldri. Hva er din historie? Hva er blant de dummeste tingene du har brukt penger på?

Selv har jeg kjøpt utrolig mye nips opp gjennom årene. Syns det er fint der og da, men blir så utrolig fort lei av sånt. Så da blir det liggende i bokser. Urk.

Kjøpte også et par speilreflekskameraer, et videokamera osv. da jeg et år og to interesserte meg litt for fotografering. Ingen av dem har jeg rørt på flere år. Dyrt og unødvendig, selv om de nok kan være greie å ha om jeg skulle få lyst til å fotografere litt igjen.

Anonymkode: e8937...284

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt alle klær jeg har kjøpt som aldri har blitt brukt. Jeg har blitt mye flinkere nå, og kjøper egentlig ikke så mye klær. Men om jeg skal tenke på alt jeg har kjøpt som har blitt liggende i skapet så er det en del. Skulle gjerne ha spart de pengene.

Anonymkode: bf5b0...bf7

• Liker 8
Skrevet

Det dummeste må være at jeg forsørget x-en min i 2 år. Da han var ferdig med utdannelsen, stakk han.... Gjør ikke noe så idiotisk igjen....

• Liker 25
Skrevet

Morsom tråd :)

Jeg kjøpte en alt for dyr PC etter konfirmasjonen min. Den var ikke så god som prisen skulle tilsi og den varte under 4 år med svært lite bruk. Skal aldri kjøpe så dyr laptop igjen, helt unødvendig for mine enkle behov.

• Liker 1
Skrevet

Snus. 

Anonymkode: 430a9...562

• Liker 12
Skrevet

Drittsekk eksen min, betalte ned et forbrukslån på 50.000 for ham som han aldri gadd å betale tilbake. Pluss alle regningene våre han ikke ville bidra til.

Anonymkode: dac95...99d

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt alle klær jeg har kjøpt som aldri har blitt brukt. Jeg har blitt mye flinkere nå, og kjøper egentlig ikke så mye klær. Men om jeg skal tenke på alt jeg har kjøpt som har blitt liggende i skapet så er det en del. Skulle gjerne ha spart de pengene.

Anonymkode: bf5b0...bf7

Ja, hvorfor tenkte jeg ikke på klær da jeg lagde tråden? Mulig jeg har fortrengt de hundrevis av plaggene jeg har kjøpt, men aldri brukt. Skammelig, og penger rett ut av vinduet.. Æsj

Anonymkode: e8937...284

• Liker 5
Skrevet

Slankeplaster. Ble aldri brukt. Og siden jeg bestilte på forsvant, og fikk ikke til å avbestille. Endte med å måtte betale over 3000 kr i inkasso for noe drit som selvfølgelig aldri hadde fungert uansett. Hehe. Litt morsomt at jeg har vert så dum og synes jeg 

Anonymkode: dfab8...45f

• Liker 10
Skrevet

Å betale på kvinner, det skal jeg aldri gjøre igjen. Betale et måltid innenfor en viss kostnad, eller kjøpe noe annet av mat/drikke eller noe jeg liker av sexy undertøy er ok. Men å kjøpe TING, det er jeg helt ferdig med!

Kvinner som krever å bli påspandert er ikke noe å satse på 🙂 

Anonymkode: f207e...3b9

• Liker 9
Skrevet

Interiørkonsulent. Brukte ingen av rådene, bortsett fra tips om hvilke vegger som kunne males med kontrastfarge. Valgte dog en annen farge enn hun foreslo.  Totalt bortkastede 5.000 kroner. 

• Liker 8
Skrevet

Benkoppvaskmaskin eg prøve å montera sjølv... hahaha huff!

Hadde det alt for travelt på jobb til å skaffa rørleggar til å fiksa det for meg. Den står framleis ubrukt, har tenkt å selja den "snart".

2000kr rett i dass.

Anonymkode: bdda9...8ea

• Liker 3
Skrevet

Snus.. brukt en boks i uken i 2år. Så en hver dag i 5år. Tør ikke regne på det. Sikkert 100k. Eller 300 !

et sånt big-knitted pledd til sengen på 2x2m (kjøpt på nett....). Ikke bruk 2000kr på ting på nett. Det var ikke strikket av garn... Det var heklet vatt! Kan knapt se på det uten at det går i stykker.... Det var noen sure tusenlapper.

Også en aktivitetsklokke til 3000kr... den ble brukt en uke.

Bruker også 3000kr i året på katta! Tannsteinsfjerning osv. Selv har jeg ikke vært til tannlegen på 3år. Uff 

Anonymkode: a4ed0...afd

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Nina1975 skrev:

Enjokluter. Blant annet.

Neei.  Enjo fjerner jo bakteriene i en helt annen skala enn andre kluter :nori:Jeg bruker bare enjo . Slipper disse sprayflaskene osv..

Anonymkode: a4ed0...afd

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle gjort bomkjøp. Noen større enn andre. Noen gjør det oftere enn andre. Noen lærer aldri. Hva er din historie? Hva er blant de dummeste tingene du har brukt penger på?

En flott uteplass som jeg la ned masse arbeid på, som jeg bare kan nyte et par dager i året :)  Det regner, blåser og er et elendig klima store deler av året som gjør at jeg aldri bruker den plassen mer en et par uker i året. Kunne brukt de pengene til mange gode sydenturer der jeg hadde fått mye mer valuta for pengene :) 

• Liker 6
Skrevet

Nettsteder for casibo og poker.  

Jeg trodde faktisk at jeg satt på en helt fantastisk metode for å tjene penger på slike nettsteder. Men alt dette visste seg jo selvfølgelig å bare være sludder og vås. 

Det er jo ALLTID disse selskapene som tjener penger, ikke forbrukerne...       

Anonymkode: 00632...4df

• Liker 7
Skrevet

Sminke og hårprodukter.. Har fulle skap og skuffer med så og si ubrukte varer:daane:

Anonymkode: 2a383...6fa

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettsteder for casibo og poker.  

Jeg trodde faktisk at jeg satt på en helt fantastisk metode for å tjene penger på slike nettsteder. Men alt dette visste seg jo selvfølgelig å bare være sludder og vås. 

Det er jo ALLTID disse selskapene som tjener penger, ikke forbrukerne..

Ha ha ha og det har du ikke forstått? Det er noen som klarer å tjene penger på dette! Men de er ekstremt flinke, taper stort og vinner stort, men de vet når de skal gi seg, og når de skal fortsette. Omtrent de som tjener penger på aksjer i stor stil. De må ha råd til å tape stort, og vet når de skal gi seg og ikke fortsette. Tro at de fleste skal klare dette, er bare naivt.

Det er bare de beste som klarer akkurat dette, fordi de har en helt ekstrem selvkontroll og analytisk evne på dette.

Skrevet

Habbo Hotel 😂

Anonymkode: cb3a8...461

• Liker 18
Skrevet

Kjøpte en bil til 12 000. Endte opp med å betale 40 000 i reparasjoner. Den holdt i 2.5 år før jeg skrapet dritten 😂

Anonymkode: 959a0...356

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...