Gå til innhold

GOD kjøpe-hummus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha godt brød og hummus til et selskap, og lurer på om noen kan anbefale meg en hummus jeg kan kjøpe i butikk som er ordentlig god? Pris er ikke så vesentlig.

Anonymkode: 3bfaf...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kjøpe hummus er ordentlig god,men Rema1000 sin egen hummus kan godt serveres i selskap :)

Anonymkode: c93b6...fc8

Skrevet

Om ikke selskapet skal være i kveld, og om du har kikerter, (natron til kokevannet), fersk sitron, fersk hvitløk, litt salt og spisskummen i tillegg til tahini for hånden, så ville jeg lagt kikertene i vann og laget hummusen selv :) 

Anonymkode: 1c995...1c9

• Liker 1
Skrevet

Den fra Meny er skikkelig god, husker ikke hva den heter men den står sammen med andre vegetar ting. 😊

Skrevet

De er ikke gode. Lager selv på null svisj. Jukser med å bruke kikerter på boks. Går på maks 10 minutter å lage. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kjøpe hummus er ordentlig god,men Rema1000 sin egen hummus kan godt serveres i selskap :)

Jeg synes at rema 1000 sin hummus smaker som majones med masse fortykningsmidler 🤢

OJ har du en blender, foodprocessor eller stavmikser så lag selv! Utrolig billig, lite tidkrevende, og kan stå et par dager tildekket i kjøleskapet. 

Anonymkode: 15d27...293

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at rema 1000 sin hummus smaker som majones med masse fortykningsmidler 🤢

OJ har du en blender, foodprocessor eller stavmikser så lag selv! Utrolig billig, lite tidkrevende, og kan stå et par dager tildekket i kjøleskapet. 

Anonymkode: 15d27...293

Smaken er som baken,men vi er begge enig om at å lage selv definitivt er det beste

Skrevet
På 14.12.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev:

Om ikke selskapet skal være i kveld, og om du har kikerter, (natron til kokevannet), fersk sitron, fersk hvitløk, litt salt og spisskummen i tillegg til tahini for hånden, så ville jeg lagt kikertene i vann og laget hummusen selv :) 

Anonymkode: 1c995...1c9

Takk for tips, men jeg har ingen av disse ingrediensene, så å lage selv er utelukket.

På 14.12.2018 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Takk for tips!

På 14.12.2018 den 18.38, Heisann1234 skrev:

Den fra Meny er skikkelig god, husker ikke hva den heter men den står sammen med andre vegetar ting. 😊

Takk for tips!

Anonymkode: 3bfaf...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...