Gå til innhold

Hvordan er din partner mot deg i hverdagen? Berøring etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift i over ti år nå. Pga tidligere dårlige erfaringer med mennesker har jeg litt vanskelig for å kjenne hva som er "greit" å gjøre mot meg. Ofte tenker jeg at det er sikkert jeg som er vanskelig eller prippen. 

Noe som irriterer meg med mannen min er for eksempel dette. Når han er i humør til å tulle eller bare være litt god som han selv sier er han rask med å prøve og berøre puppene mine. Han selv sier at det menes som et kjærtegn. Men jeg liker det ikke når det skjer ubedt. For eksempel ved legging i går kveld. Da la jeg meg og han var kjapt ute å liksom skulle stryke litt på meg før vi skulle sove. Da kom hånda bort og tok meg på ene puppen. Han lå og knadde litt på den(han var trøtt så det var ikke forspill før sex eller noe). Jeg sa han skulle slutte. Jeg vil mye heller han skal stryke meg litt i nakken, på hoftene eller massere litt korsryggen for eksempel. Ikke alltid bare gå rett mot puppene. Men dette syns han er kjedelig og han sier at er dette "alltid" vil. Da tenker jeg at det er sikkert jeg som er prippen eller kjedelig. 

Og hvis han skal gi meg en klem skjer det ikke rent sjelden at han tar hendene foran og dytter litt på puppene. Jeg skjønner at pupper er en greie for mannfolk. Men jeg liker det ikke. Noen ganger er det helt ok, men jeg har gått lei over så mange år. Jeg er ikke en knadukke som alltid vil bli tatt på puppene. Det må vel finne andre måter å berøre på. Jeg kjenner at jeg knyter meg. Er jeg virkelig prippen som vil bli berørt slik jeg liker og ikke slik han ønsker å berøre meg? Føler i blant en slags avsky og tristhet fordi det som jeg syns er godt syns han er kjedelig og han gjør det på tvang føler jeg. Har tenkt å kontakte en terapeut, men det ligger langt inne siden det koster så mye penger! Sexlysten min er helt på trynet. 

Hvordan opplever dere berøring fra partneren deres i hverdagen? Hører også gjerne fra menn om det mannen min gjør. Vi er forresten godt voksne mennesker i 30-årene. Det høres kanskje ut som vi er 18... 

Anonymkode: 6c063...e93

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært gift i 14 år snart. Elsker når mannen min tar meg uventet på pupper, rumpe osv. Jeg gjør det samme med han😆 Er ikke så glad hvis han tar meg på flesket🙈😅 Vi er veldig til å ta på hverandre og avviser sjelden den andre som søker nærkontakt, jeg avviser han kun hvis jeg er stresset, skal rekke noe, har tatt på pentøy og han vil kose osv. 🤭

Anonymkode: f98d9...1b0

• Liker 8
Skrevet

Du kunne ikke vært sammen med samboeren min i hvert fall. Han gjør som din og i tillegg kan han la hånda gli ned i buksa mi og massere klitten litt og la en finger gli inn i meg, bare sånn i forbifarten. Bare sånn for litt kos, ikke fordi han vil ha sex. Hender også han fingrer meg til en orgasme før han kysser meg og går videre.

Og jeg nyter det selvfølgelig. Vi er også i 30-årene og har vært sammen i 7 år.

Anonymkode: 0d661...161

• Liker 10
Skrevet

Jeg er glad på dine vegne som har det slik med mannen min. Vemodig at jeg ikke har det slik. Kanskje det er fordi jeg ikke er så fysisk tiltrukket av mannen min. Men jeg kan huske i starten av forholdet også at jeg mislikte når han ikke tok signal på når jeg ville bli tatt på. Jeg er veldig kosete av meg, men puppene er jeg lei av å bli knadd på. Greit å bli tatt på litt andre steder i det minste av og til. 

• Liker 3
Skrevet

Med mannen din skulle det stå 😆. Og svaret mitt var til den første som svarte meg. Du som skrev om at mannen din stakk hånda i buksa hørtes litt i overkant ut. Føler ikke vemod for at jeg ikke har det slik 😉

Skrevet

Jeg er som deg TS, jeg liker heller ikke ubedt fikling med puppene mine. Og jeg er verken kjedelig eller prippen. Vi berører hverandre mye i løpet av en dag, og vi tar hensyn til hva den andre liker. Mannen min liker ikke at jeg fikler med skjegget hans, så da gjør jeg ikke det. 

Anonymkode: 6d7af...5f1

• Liker 3
Skrevet

Dette går nok mye på individuelle forskjeller. Eksen min var slik, og jeg mistet helt lysten på sex i slutten, det at han tok på meg føltes invaderende og kvalmt. Han jeg er med nå kan rett som det er daske meg på rumpa eller kysse meg lidenskapelig, men han tar meg ikke på puppene og skrittet uten videre. Noe jeg er veldig glad for.

Anonymkode: dfb5e...2ce

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er en typisk mannegreie med pupper eller rumpe. Stort sett skal det føles OK, tenker jeg da. Ikke invaderende. Kanskje det oppleves som invaderende også fordi du har sagt ifra så mange ganger, men så gjør han det likevel? 

Tror ikke det handler om prippenhet, men at det er en intimsone for deg. Og du beskriver at den blir brutt. 

Vi er veldig fysiske med hverandre. Men jeg takler ikke at han tar meg i ansiktet, så han gjør ikke det. Men det er vel uansett ikke noe der å hente - fremfor rumpa f.eks. Det er stort sett dit hendene hans går da. Og det synes jeg er helt ok. Men det hadde jo blitt et problem om det var et problem, om du skjønner. 

Anonymkode: f59cb...390

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke at dette skal være en så stor sak i utgangspunktet , TS.Det har blitt en stor sak fordi et lite problem har bygget seg opp over tid til å bli en stor greie. Hadde du sagt klart i fra om hva som er akseptabelt for deg i starten, så hadde dette vært ute av verden. 

Du må ta en ordentlig prat med mannen din om dette i hverdagen og forklare hva du tenker om saken, også kan du gi han noen alternative løsninger som et godt kompromiss. Det skulle bare mangle at han ikke kan forstå problemstillingen og tilpasse seg etter dine behov også kan dette på sikt gli sakte ut av verden. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal prøve å være mer tydelig på dette med mannen min uten å få dårlig samvittighet. Det er bare så pyton når jeg sier fra og så får han et valpe-aktig fornærmet blikk. Føler meg som ei drittkjerring da. Når jeg ser på det utenifra sammen med dere skjønner jeg egentlig at det er greit å gi beskjed om hva en liker eller ikke. Jeg har ting langt opp i halsen. Og hvorfor glir det ikke inn med han? Hvorfor skjønner han det ikke 😞. Skal jeg leve livet ut med en mann som helst bare ønsker å ta meg på puppene og musa. Han selv sier at han ikke har erogene soner bortsett fra på et punkt for å si det slik. Jeg savner en mann som nyter å bli kysset på magen, brystet og lårene. Men jeg elsker jo han. Bare ikke begjærer han. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve å være mer tydelig på dette med mannen min uten å få dårlig samvittighet. Det er bare så pyton når jeg sier fra og så får han et valpe-aktig fornærmet blikk. Føler meg som ei drittkjerring da. Når jeg ser på det utenifra sammen med dere skjønner jeg egentlig at det er greit å gi beskjed om hva en liker eller ikke. Jeg har ting langt opp i halsen. Og hvorfor glir det ikke inn med han? Hvorfor skjønner han det ikke 😞. Skal jeg leve livet ut med en mann som helst bare ønsker å ta meg på puppene og musa. Han selv sier at han ikke har erogene soner bortsett fra på et punkt for å si det slik. Jeg savner en mann som nyter å bli kysset på magen, brystet og lårene. Men jeg elsker jo han. Bare ikke begjærer han. 

Det valpeaktige fornærma blikket må du drite i. For det er rein manipulering. Jeg synes mannen din virker både umoden og litt dum. Hva hadde han syntes om du hadde tatt han på ballene i tide og utide? Trukket i det og klemt på de? Lugget litt i håra? Spør han om det. Og at han ikke har erogene soner er bare tull. Jeg kjenner jeg blir irritert! Kan han ingen ting om kropp og seksualitet? 

Hadde jeg vært deg hadde jeg starta ei slags seksual-opplæring av han. For verken du eller han får ikke alt ut av sex-livet deres som dere kunne ha gjort. Ingen erogene soner liksom!!?? 

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det valpeaktige fornærma blikket må du drite i. For det er rein manipulering. Jeg synes mannen din virker både umoden og litt dum. Hva hadde han syntes om du hadde tatt han på ballene i tide og utide? Trukket i det og klemt på de? Lugget litt i håra? Spør han om det. Og at han ikke har erogene soner er bare tull. Jeg kjenner jeg blir irritert! Kan han ingen ting om kropp og seksualitet? 

Hadde jeg vært deg hadde jeg starta ei slags seksual-opplæring av han. For verken du eller han får ikke alt ut av sex-livet deres som dere kunne ha gjort. Ingen erogene soner liksom!!?? 

😂 Syns jeg ser fjeset hans hvis jeg hadde begynt å hale han i ballene ved en hver anledning jeg fikk. Og så lata som jeg ble såret fordi det er min måte å vise kjærlighet på. Kan late som jeg har fått en balle-fetisj 😂 det var godt å le litt her. Jeg har vært så lei meg i hele dag. 

Er forresten ikke så sugen på å ha noen opplæring av han. Jeg har sagt fra så mange ganger til han hva jeg liker, men han syns det jo er litt kjedelig. Han gjør det, men jeg merker han gjør det kun for min del. Han ville helst sluppet tror jeg. Har lyst til å sende han til en mannlig sexolog som virkelig kan fortelle han hvordan en skal behandle en damekropp 

• Liker 2
Skrevet

Alltid en "unnskyldning" for å komme borti rumpe og pupper her og. Tror det bare er sånn de er satt sammen  :P

Skrevet

Jeg hadde nærmest jublet om mannen min hadde gjort det. Her er vi i andre enden. Kan gå dager uten å bli tatt på og jeg tar alltid initiativet. 

Forhold skal ikke være lett. 

Anonymkode: f86a1...51f

• Liker 1
Skrevet

Din mann bør respektere dine grenser og høre på dine ønsker om å ville bli kost på andre parter av kroppen også. Kanskje det hadde vært lettere om han koste på hele deg? Altså noen ganger i nakken, noen ganger på armen, noen ganger på puppen osv? Uansett respekterer man si partners grenser. 

Siden du spurte, min samboer klår gjerne både nedentil og på pupper i forbifarten uten at det nødvendigvis betyr at han vil ha sex der og da. Jeg elsker det. MEN han koser meg andre steder og. Han stryker meg på armen eller i håret, over ryggen, holder hender, nusser meg i nakken, ligger i skje osv. Vi koser generelt veldig mye, og han er den største initiativtakeren til det. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi han kommer meg oftest i forkjøpet. 

• Liker 1
Skrevet

Han kysser meg ofte på munnen, på hodet, i nakken, stryker meg på rygg/armene, på tissen (utpå buksa) og på puppene. Ganske nytt da, ca 1 år. Må bare si jeg elsker det😊

Anonymkode: af8a3...d9a

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min er også sånn, tar på pupper og rumpe ved hver anledning 😂 Liker veldig godt å se meg bakfra osv.. Jeg tar på han også da, både utenpå og inni buksen. Vi er begge veldig seksuell av oss. 

Skrevet

Oi. Dette hadde ikke jeg heller likt. Du må nesten sette hardt mot hardt og si at du ikke liker det og at han må slutte å ta deg der hvis du ikke sier på forhånd at det er greit først.

Anonymkode: f98a7...de8

• Liker 1
Skrevet

Her er det oftes jeg som oppfordrer han til å kna og ta i meg. Flasher puppene for han i forbifarten, hopper oppå fanget hans og «klasker til» han i annsiktet med puppen osv. Kan også finne på å klype han i rumpa eller stryke han over skrittet. Oppfordrer han til det samme. Vi tar ikke oss selv så høytidelig, og elsker å tulle og fjase med våre egne og hverandres kropp uten at det skal være noe mer enn bare tull og gøy.

jeg tenker vertfall at det uansett er veldig individuelt, og hvis mannen din gjør noe du ikke liker så er jo det første du burde gjøre å snakke med han

Skrevet

Her tar han på puppene, rumpen og mellom beina flere ganger om dagen. MANGE ganger om dagen faktisk! Og jeg misliker det sterkt. Mellom beina er verst egentlig. Forventer sex hver eneste dag. Selv når jeg sier jeg ikke vil. Han hører aldri på meg . Fortsetter å ta på meg, og blir faktisk irritert og sur når jeg avviser han og gir beskjed. Vært sammen i 10 år. 

Anonymkode: fed38...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...