Gå til innhold

Vi skal he en fremmed på julaften - gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en nabo  på besøk julaften. 
Dette er i og for seg veldig hyggelig. Vi kom tilfeldig i snakk og snakket om jula hvor hun sier hun blir hjemme, uten noen forklaring eller unskyldning. Lang historie kort, vi inviterte henne til oss, hvor hun gladelig takket ja. 
Men jeg har lyst til å gi en liten ting, hun må jo bare være med på gaveåpningen slik vi pleier å gjøre det. Men jeg vil gi en liten hilsen. 
Noen som har forsalg? Flaske vin og slike ting er jo alltid greit, men...
Siden jeg ikke kjenner henne har jeg ingen aning om hva hun liker og ikke. Dette er en ung dame på 35 år. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et fint skjærebrett eller noe fra Rituals? 

Anonymkode: 5b285...065

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ullsokker, en god håndkrem, konfekt ?

Gjest Mammalivet
Skrevet

Jeg setter selv stor pris på forbruksvarer :) En god bodylotion, duftelys, vin, konfekt.. Alt som egentlig etterhvert blir oppbrukt, og som ikke må stå å ta plass hjemme :) 

Skrevet

I år ønsket jeg meg krydderkvern fra Nicolas Vahe og en god olivenolje, fikk det helt overraskende fra jobben og ble kjempeglad. Forbruksvarer er kjempelurt. Hvis hun er kaffedrikker er det alltid stas med en litt ekstra god julekaffe, ellers er konfekt eller en håndkrem og håndsåpe fra et fint merke (men gjerne en litt nøytral duft) alltid en vinner.  

Anonymkode: 223c2...fed

Skrevet

Jeg hadde satt pris på et fenalår. Satt pris på er vel en underdrivelse, jeg hadde elsket deg herfra til månen i evigheters evighet. Neida. Joda.

Anonymkode: f53cb...f2a

• Liker 2
Skrevet

Så hyggelig av dere 💖🙌🏻 

Duftlys, god håndsåpe, Nicholas vahe-produkter, lykt, lysestaker, vase, fine kaffekopper, osv. Ta en tur på KID eller Home & cottage e.l. så finner du helt sikkert noe 👍🏼

Anonymkode: ca608...fce

Gjest Den tredje
Skrevet

Do børste og vortekrem.

neida :))))

jeg hadde satset litt og kjøpt en pasta rulle maskin. Kanskje jeg hadde blitt invitert på hjemmelagd pasta senere, eller kanskje kromkake steker med en liten rulle. Noe lignende som kanskje får henne til å invitere meg på besøk ved senere anledning :)

Skrevet

En god bok, og en julekurv med godis, magasiner, gløgg eller kakaopulver, vanter osv :)

Anonymkode: 189cd...293

• Liker 2
Skrevet

Forresten veldig flott dere inviterte hun!

• Liker 1
Skrevet

Når ble rn nabo en fremmed?

Anonymkode: 3fc11...dba

Skrevet

Egentlig tenker jeg det er mer enn nok at dere inviterte henne, hun får julemiddag og alt. Men skjønner godt at det er hyggelig å gi en liten gave også, siden det er gaveåpning hvor alle er med. 😊

Ville gitt en liten ting, feks duftlys og noen fine servietter. 

Skrevet
1 time siden, Elefantenirommet skrev:

Egentlig tenker jeg det er mer enn nok at dere inviterte henne, hun får julemiddag og alt. Men skjønner godt at det er hyggelig å gi en liten gave også, siden det er gaveåpning hvor alle er med. 😊

Ville gitt en liten ting, feks duftlys og noen fine servietter. 

Eller eventuelt vente med gaveåpning til gjesten har gått. Er utrolig pinlig og ubehagelig å sitte der å smile over at andre åpner gave etter gave, også få en liten syndpådeg ting selv til slutt, og sannsynligvis heller ikke ha med seg gaver til resten selv heller.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...