AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Jeg mistet nylig barnet mitt i magen noen uker før termin(dødfødsel). Kjæresten min og jeg har et veldig stort ønske om å bli gravid igjen fort, men har ikke fått mensen tilbake. Trenger tips/kjerringråd til hvordan jeg fort kan bli gravid!?!? Anonymkode: 2f582...428
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Har dere vært å pratet med lege ? Anonymkode: e9dad...1b3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Kondolerer. Det er en liten trøst i at mange er ekstra fertile etter et svangerskap. Ha masse sex i uka etter mensen og rundt eggløsning. Anonymkode: aaddb...a48
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 Nei, vi skal på oppfølgingssamtale om ca 2 mnd. Men vi ønsker å få positiv test før dette. Anonymkode: 2f582...428
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Kondolerer så mye ❤️ Ett lite råd er å iallfall vente til kroppen din er klar for en ny graviditet. Husk at du har et sår i livmoren din som skal leges før den tar fatt på en ny graviditet. Skjønner godt du vil bli gravid igjen så fort som mulig, men du bør allikevel gi kroppen din tid til å bli bra igjen først renselsen varer i ca seks uker, så jeg anbefaler å vente disse seks ukene, iallfall. Bestill deg en time til gynekolog for å kontrollere at alt har grodd fint og at det ser bra ut før dere begynner. Så er det bare for dere å kose dere med hverandre, ha jevnlig sex og ta folat - du er veldig fertil nå og en liten stund fremover, så det kan hende det klaffer for dere ganske kjapt Anonymkode: ce677...f7a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå