Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er prøvere endelig! 🥰 er i pp 2 bare så blir spennende måneder fremover!

men, jeg lurer på hva som regnes som uregelmessig mens? Min mens varierer med 27-31 dager. Er dette unormalt? 🤷🏼‍♀️ Tester etter el eller jeg temper og den kommer alltid forskjellig hver mnd. Noen ganger på dag 13 og andre ganger på dag 22.. men har alltid 14 dager lutealfase. 

Burde jeg bekymre meg? 

Anonymkode: b7886...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :) du er under normalen

Anonymkode: fead0...ba4

Skrevet

Nei, mest sannsynlig ikke.

Hilsen en som har mensen 1 gang i året.

Anonymkode: 87255...05b

Skrevet

27-31 dager er perfekt

Anonymkode: 54032...ed9

Skrevet (endret)

Jeg har lest at det må variere mer enn 5 dager for å kalles uregelmessig.

På Lommelegen: «En syklus kalles fortsatt normal så lenge den varer 21-35 dager».

Hvis du kan ha EL på dag 22 og lutealfase på 14 dager, så er vel variasjonen din 27-36 dager?

Når det er sagt så har jeg selv en syklus som varierer fra 27-41 dager, uten at det bekymrer meg så veldig. Men det er helt klart irriterende!

Endret av Irisiri
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Burde jeg bekymre meg? 

nei

Anonymkode: 9e655...028

Skrevet
1 time siden, Irisiri skrev:

Jeg har lest at det må variere mer enn 5 dager for å kalles uregelmessig.

På Lommelegen: «En syklus kalles fortsatt normal så lenge den varer 21-35 dager».

Hvis du kan ha EL på dag 22 og lutealfase på 14 dager, så er vel variasjonen din 27-36 dager?

Når det er sagt så har jeg selv en syklus som varierer fra 27-41 dager, uten at det bekymrer meg så veldig. Men det er helt klart irriterende!

Ja tok kanskje litt i på den med el på dag 22. Men forskjellen er stor hver mnd. Denne mnd hadde jeg el på dag 14 og mnd før der igjen hadde jeg på dag 18🙈 

får bare tenke at det er vanlig 🤷🏼‍♀️😁

Anonymkode: b7886...6b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...