AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Synes dere at det er ubehagelig å tenke på at deres voksne barn har sex? Anonymkode: 63335...98a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Nei, jeg synes det er pirrende og deilig. Anonymkode: 3f5bf...205 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Tror nok foreldre ikke tenker på det, i det hele tatt. Fornektelse er en fin ting. Anonymkode: 2a0f3...d29 2
GammelKaktus Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 For et merkverdig spørsmål, tenker du at dine foreldre har sex? Dette er slikt man ikke tenker på, noen ting er det bare sunt å fornekte. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 Nei, de må jo det da hvis jeg skal få barnebarn 😋 Anonymkode: f0ce7...9b6 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Nei, jeg håper inderlig hun har et lidenskapelig og heftig sexliv. Har lagt ned mye energi i at hun skal ha et godt forhold til sin egen kropp og seksualitet for å unngå at hun går på samme smellene som jeg har gjort i mitt liv. Ut fra hva hun sier, tror jeg at jeg har lykkes bra. Anonymkode: 4d12e...132 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Jeg tenker ikke på at foreldrene mine har sex, hvorfor skal de tenke på at jeg har sex? Noen ting er privat. Det er ikke ubehagelig, men det sånn man rett og slett bare ikke tenker på. Anonymkode: c73f0...978
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Ut over at jeg har fått barnebarn jeg er veldig glad i, ofrer jeg ikke dette en halv tanke en gang. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: ec1a6...db1 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere at det er ubehagelig å tenke på at deres voksne barn har sex? Anonymkode: 63335...98a Nei, virkelig ikke.
Hillbill Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 Er ikke noe jeg tenker på i hverdagen nei. De har et liv på lik linje med alle andre, og som par her de vel sex som de fleste andre. Det håper jeg da inderlig for deres skyld, og det er jo sånt det blir barnebarn av 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 Jeg skjønner jo at de har sex, men det er ikke noe jeg går å tenker på, grubler på, eller ofrer en tanke. Har gjort mitt, og gitt de gode verdier, god kunnskap om både sykdommer og graviditeter, så håper at det jeg har lært de sitter, og de gjør gode valg. Jeg velger å stole på at de gjør det hvertfall. Noe annet kan jeg ikke gjøre nå. Anonymkode: 10203...a08
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 7 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: For et merkverdig spørsmål, tenker du at dine foreldre har sex? Dette er slikt man ikke tenker på, noen ting er det bare sunt å fornekte. Enig ikke alt en trenger å fundere på 1
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg håper inderlig hun har et lidenskapelig og heftig sexliv. Har lagt ned mye energi i at hun skal ha et godt forhold til sin egen kropp og seksualitet for å unngå at hun går på samme smellene som jeg har gjort i mitt liv. Ut fra hva hun sier, tror jeg at jeg har lykkes bra. Anonymkode: 4d12e...132 Der er en flott tanke
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 Ja, har sagt ifra at de får bruke prevensjon. Vil IKKE ha barnebarn.... Anonymkode: 33d84...ede
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #15 Skrevet 14. desember 2018 8 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: For et merkverdig spørsmål, tenker du at dine foreldre har sex? Dette er slikt man ikke tenker på, noen ting er det bare sunt å fornekte. Nei, det gjør jeg ikke. Grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg føler min mor synes det er forferdelig å tenke på at jeg har sex, og hun har en veldig ''barnslig'' holdning til temaet. Jeg er voksen forresten. Anonymkode: 63335...98a
GammelKaktus Skrevet 14. desember 2018 #16 Skrevet 14. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det gjør jeg ikke. Grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg føler min mor synes det er forferdelig å tenke på at jeg har sex, og hun har en veldig ''barnslig'' holdning til temaet. Jeg er voksen forresten. Anonymkode: 63335...98a Ah, men er dette noe du har behov for å diskutere med din mor? Er ikke alle det går an å prate om slikt med, sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #17 Skrevet 14. desember 2018 18 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Ah, men er dette noe du har behov for å diskutere med din mor? Er ikke alle det går an å prate om slikt med, sånn er det bare. Nei, det er ikke noe vi vanligvis diskuterer, og vi har heller aldri gjort det. Jeg er ikke i et fast forhold, men jeg føler bare at hun nesten blir litt småredd og får en veldig barnslig holdning til sex om jeg bare kjapt nevner at jeg har snakket med en mann etc. Begynte bare å lure på om det er hun som er litt spesiell, eller om alle foreldre tenker slikt 😜 Anonymkode: 63335...98a
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #18 Skrevet 14. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke noe vi vanligvis diskuterer, og vi har heller aldri gjort det. Jeg er ikke i et fast forhold, men jeg føler bare at hun nesten blir litt småredd og får en veldig barnslig holdning til sex om jeg bare kjapt nevner at jeg har snakket med en mann etc. Begynte bare å lure på om det er hun som er litt spesiell, eller om alle foreldre tenker slikt 😜 Anonymkode: 63335...98a Alle vil sitt aller beste for avkommet sitt På alle mulige måter--- thats life.....
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #19 Skrevet 14. desember 2018 Jeg håper da at sønnene mine har mye og god sex. Det er jo en av de viktigste tingene i et forhold, iallefall når man fortsatt er ung. Håper for deres skyld at damene deres er gode i senga, og ikke er av den tungpulte sorten........ Den sorten kan knekke en manns selvtillit, enten man er ung eller eldre. Anonymkode: e5ef0...893
GammelKaktus Skrevet 14. desember 2018 #20 Skrevet 14. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke noe vi vanligvis diskuterer, og vi har heller aldri gjort det. Jeg er ikke i et fast forhold, men jeg føler bare at hun nesten blir litt småredd og får en veldig barnslig holdning til sex om jeg bare kjapt nevner at jeg har snakket med en mann etc. Begynte bare å lure på om det er hun som er litt spesiell, eller om alle foreldre tenker slikt 😜 Anonymkode: 63335...98a Hun er nok bare av den gamle sorten. Sikkert ikke lett for henne å venne seg til at du er voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå