AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 og du sier du har gitt opp og det er for sent å gjøre noe med det når de er voksne. Når ble det mitt ansvar å oppdra din sønn? Dere som har sønner: ta ansvar, oppdra barna ordentlig og ikke skyld på din fremtidige svigerdatter når oppdragelsen din feiler. Anonymkode: 1b631...a03 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Enig! Min eks-svigermor la alt ansvar for sønnen over på meg, jeg måtte redde han fra psykiske problemer, jeg måtte tilgi han for uakseptabel oppførsel fordi han jo hadde hatt det leit i oppveksten osvosv. Hver gang jeg sa at nok var nok kom hun med manipulerende teknikker som å sende meg bilder av han som barn og skrive at han var en så god unge og det var så synd på han osv osv. Jeg gjentar som jeg har gjort før: kjærester er ikke rehabiliteringssentere for dårlig oppdratte menn! Anonymkode: 90d8b...245 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #3 Skrevet 14. desember 2018 Men så finn dere skikkellge mannfolk som ikke trengs å oppdras da..? Anonymkode: 4a72a...71a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så finn dere skikkellge mannfolk som ikke trengs å oppdras da..? Anonymkode: 4a72a...71a Skikkelige mannfolk har for mange meninger og er vanskelig å forme til tøfler Anonymkode: e56f8...5b2
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelige mannfolk har for mange meninger og er vanskelig å forme til tøfler Anonymkode: e56f8...5b2 😂
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Jeg svarte bare «ditt barn, ditt problem. Jeg har egne barn å oppdra» 😂 Nå skal det sies at svigermor ville at jeg skulle «reparere» en del kvaliteter hos mannen min, som overhodet ikke var problemer og som jeg faktisk satt pris på 🤔 Anonymkode: 289ac...a6b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Si til henne: Ikke jeg som er mora, hans.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: og du sier du har gitt opp og det er for sent å gjøre noe med det når de er voksne. Når ble det mitt ansvar å oppdra din sønn? Dere som har sønner: ta ansvar, oppdra barna ordentlig og ikke skyld på din fremtidige svigerdatter når oppdragelsen din feiler. Anonymkode: 1b631...a03 Tror du hun mente det bokstavelig? Ikke noen humoristisk vri på det? Anonymkode: c367f...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå