AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Hva er din mest absurde plass du har onanert på? Jeg gjør det såogsi bare hjemme i sengen, og avtil på badet. Men jeg har hatt ett par episoder der jeg har holdt på å gå avforstanden av kåthet. Da er det så ille at jeg må onanere bare for å klarer å fungere igjen... Jeg kan komme med ett par eksempler jeg "skammer" meg over. Skam nr 3: når jeg var yngre så gikk jeg gjennom ett lite skogholt for å komme til en venninne, jeg gikk siste året på barneskolen og hadde akuratt lært å onanere, og da jeg gikk til venninnen min så stoppet jeg i skogholtet, la meg bak en busk å onanerte. Følte alle hadde sett meg 🙈😂 Skam nr 2: hos svigers... Vi var i stort familiebesøk, og den altoppslukende kåtheten tok meg og jeg gikk på badet der jeg la meg på gulvet å onanerte i 10 minutter menst flere kom å tok på døren for de måtte på do. Når jeg kom ut av badet og såg dokøen så følte jeg alle hadde sett og hørt meg da og 😂 Skam nr 1: Dette er ultimate skam nr en noen sinne, det er så lite likt meg, har aldri blitt så kåt og gal før. Jeg satt på JOBB For ett par uker siden og kjente hvordan jeg ble kåtere og kåtere, satt å gidde underlivet forsiktig på stolen jeg satt i og håper det skulle gi seg.. Men neida... Tilslutt tok jeg meg selv i ta på og kna brystene mine (noe jeg aldri gjør eller liker til vanlig). Jeg klarte ikke utføre arbeidsoppgavene mine for jeg kjente at jeg måtte ha noe inni meg og jeg måtte ha en orgasme.. Siden folk kommer inn på kontoret mitt hele tiden så gikk jeg på toalettet.. Som er bås toalett slik at det er bare tynne skillevegger som skiller.... Men jeg hadde ikke med vibrator ol på jobb, så jeg tok med den tykkeste spritusjen jeg fant og matpakkeposen min, gikk inn i båsen og brukte posen utenpå tusjen før jeg puttet den inn. Det var altoppslukende, så menst jeg sitter på do å har sex med tusjen og onanerer så kommer det noen i nabobåsen, jeg klarte ikke å stoppe så personen må ha hørt hva jeg drev med, for posen laget mye lyd menst jeg tok den inn og ut, og jeg var helt utavmeg selv av kåthet, følte meg nesten som ett vilt dyr. Jeg holdt på en halvtime på do med dette, og når jeg var ferdig så var bena helt gele og jeg helt skjelven, så jeg gikk som en gele klump tilbake til kontoret mitt. Og jeg kjente igjen på "skammen" av å ha blitt sett og hørt. Hvilke skam episoder har dere? 🙊🙈 Anonymkode: 51d75...49b 4
Gjest lillemy36 Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 😂😂😂 må litt le også.... morsomt og lese hehe
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Haha drøyt 😂 Anonymkode: 1351d...eda
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Har alltid onanert på skole og jobb, helt siden vgs 😛 Har også onanert på kjøpesentertoalett. Flere ganger på bussen. Anonymkode: b47e2...11f 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha drøyt 😂 Anonymkode: 1351d...eda Haha ja ganske drøyt, meeen sykt deilig der og da.. Haha ingen som kan se for seg det i sine villeste fantasier at jeg gjør slike ting innimellom. Anonymkode: 51d75...49b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 I fergekø i bilen midt på natta, på et svaberg i skjærgården Anonymkode: 98bbb...7bc
Master1 Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 Utrolig mange frekke steder igrunn det gjelder både onani og sex '
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Har en episode fra tidlig tenåringstadiet som minner mye om din skam nr.3 Jeg hadde vært på besøk hos en kamerat og hans eldre bror hadde fått seg ny dame. Og for et syn, kjempesexy i svarte, trange bukser, husker jeg. Når jeg syklet hjem begynte jeg å tenke på henne, fikk et vannvittig sug av kåtskap i magen, og nedi buksa kjentes det ut som dynamitt. Jeg syklet forbi en liten skog mellom husene, og blodet bruste mens jeg svingte sykkelen inn til kanten og løp inn blant trærne. Fikk ut redskapen, og en vanvittig sterk orgasme startet med en gang. Jeg sprutet metervis ut i lyngen, lengre og mer enn noen gang før (eller senere). Bena bar meg så vidt. Var livredd noen skulle sett meg da jeg kom til meg selv igjen. Ja, følte også på skam, og hvilken "skandale" det kunne blitt. Anonymkode: 6c7d3...d08
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #9 Skrevet 17. desember 2018 Kanskje ikke så mange egentlig absurde steder men når man har noen år på nakken er det jo blitt noen steder. F eks i bilen, på hoteller, utendørs (strand, fjell). Av og til når jeg må på toalettet og da særlig hvis man sitter på huk f eks på tur i skogen. Har for lengst sluttet å føle skam og tror kanskje ingen noen gang har oppdaget det. Anonymkode: 904e8...eaa
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #10 Skrevet 18. desember 2018 På 14.12.2018 den 9.29, AnonymBruker skrev: Har en episode fra tidlig tenåringstadiet som minner mye om din skam nr.3 Jeg hadde vært på besøk hos en kamerat og hans eldre bror hadde fått seg ny dame. Og for et syn, kjempesexy i svarte, trange bukser, husker jeg. Når jeg syklet hjem begynte jeg å tenke på henne, fikk et vannvittig sug av kåtskap i magen, og nedi buksa kjentes det ut som dynamitt. Jeg syklet forbi en liten skog mellom husene, og blodet bruste mens jeg svingte sykkelen inn til kanten og løp inn blant trærne. Fikk ut redskapen, og en vanvittig sterk orgasme startet med en gang. Jeg sprutet metervis ut i lyngen, lengre og mer enn noen gang før (eller senere). Bena bar meg så vidt. Var livredd noen skulle sett meg da jeg kom til meg selv igjen. Ja, følte også på skam, og hvilken "skandale" det kunne blitt. Anonymkode: 6c7d3...d08 Been there, done that 😈 Anonymkode: 98bbb...7bc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 Haha! Drøyt og deilig! Kaller det ikke skam jeg da, men har vært ganske drøy selv. Opplever det som deg. Kåtskapen tar helt overhånd, man får ikke gjort noesomhelst og bare må. Og så tenner man på situasjonen i tillegg. Det er i disse tilfellene jeg tenker at det gir mening å si at onani er sex med seg selv, for disse opplevelsene er helt på høyde med god sex! Har onanert både i fellesdusj og badstue flere ganger. Husker spesielt én gang hvor det tok helt av. Var helt i tåka av kåtskap, begynte i badstua, var alene, men visste jo ikke om det kom noen. Etterhvert så tøyet jeg grenser ved å sitte og ligge i sykt vulgære stillinger, stod blant annet på alle fire mens jeg fingret. Heldigvis kom det ingen, planen var å sette meg opp så fort som mulig og late som ingenting, men man vet jo ikke hvordan det ville ha gått. Fortsatte med det samme i dusjen etterpå, stilte meg i vulgære positurer for spenningen skyld og fikk en helt sinnssyk orgasme som det ville vært helt krise om noen kom inn på. Anonymkode: bb191...9bf
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #12 Skrevet 18. desember 2018 På 14.12.2018 den 0.38, AnonymBruker skrev: Hva er din mest absurde plass du har onanert på? Jeg gjør det såogsi bare hjemme i sengen, og avtil på badet. Men jeg har hatt ett par episoder der jeg har holdt på å gå avforstanden av kåthet. Da er det så ille at jeg må onanere bare for å klarer å fungere igjen... Jeg kan komme med ett par eksempler jeg "skammer" meg over. Skam nr 3: når jeg var yngre så gikk jeg gjennom ett lite skogholt for å komme til en venninne, jeg gikk siste året på barneskolen og hadde akuratt lært å onanere, og da jeg gikk til venninnen min så stoppet jeg i skogholtet, la meg bak en busk å onanerte. Følte alle hadde sett meg 🙈😂 Skam nr 2: hos svigers... Vi var i stort familiebesøk, og den altoppslukende kåtheten tok meg og jeg gikk på badet der jeg la meg på gulvet å onanerte i 10 minutter menst flere kom å tok på døren for de måtte på do. Når jeg kom ut av badet og såg dokøen så følte jeg alle hadde sett og hørt meg da og 😂 Skam nr 1: Dette er ultimate skam nr en noen sinne, det er så lite likt meg, har aldri blitt så kåt og gal før. Jeg satt på JOBB For ett par uker siden og kjente hvordan jeg ble kåtere og kåtere, satt å gidde underlivet forsiktig på stolen jeg satt i og håper det skulle gi seg.. Men neida... Tilslutt tok jeg meg selv i ta på og kna brystene mine (noe jeg aldri gjør eller liker til vanlig). Jeg klarte ikke utføre arbeidsoppgavene mine for jeg kjente at jeg måtte ha noe inni meg og jeg måtte ha en orgasme.. Siden folk kommer inn på kontoret mitt hele tiden så gikk jeg på toalettet.. Som er bås toalett slik at det er bare tynne skillevegger som skiller.... Men jeg hadde ikke med vibrator ol på jobb, så jeg tok med den tykkeste spritusjen jeg fant og matpakkeposen min, gikk inn i båsen og brukte posen utenpå tusjen før jeg puttet den inn. Det var altoppslukende, så menst jeg sitter på do å har sex med tusjen og onanerer så kommer det noen i nabobåsen, jeg klarte ikke å stoppe så personen må ha hørt hva jeg drev med, for posen laget mye lyd menst jeg tok den inn og ut, og jeg var helt utavmeg selv av kåthet, følte meg nesten som ett vilt dyr. Jeg holdt på en halvtime på do med dette, og når jeg var ferdig så var bena helt gele og jeg helt skjelven, så jeg gikk som en gele klump tilbake til kontoret mitt. Og jeg kjente igjen på "skammen" av å ha blitt sett og hørt. Hvilke skam episoder har dere? 🙊🙈 Anonymkode: 51d75...49b Fikk veldig følelsen av at dette var en runketråd skrevet av en mann. Anonymkode: 91cb8...938 2
Sphynx Skrevet 18. desember 2018 #13 Skrevet 18. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk veldig følelsen av at dette var en runketråd skrevet av en mann. Anonymkode: 91cb8...938
Høyeheler Skrevet 19. desember 2018 #14 Skrevet 19. desember 2018 Jeg finner et greit mørkt sted hvor jeg har god oversikt mot et opplyst område hvor det ferdes folk. Da kan jeg stå å runke når kvinner paserer ganske nært uten de har en anelse om hva jeg driver med. Det har blitt mange slike deilige stunder.
Gjest Paramount Skrevet 19. desember 2018 #15 Skrevet 19. desember 2018 1 time siden, Høyeheler skrev: Jeg finner et greit mørkt sted hvor jeg har god oversikt mot et opplyst område hvor det ferdes folk. Da kan jeg stå å runke når kvinner paserer ganske nært uten de har en anelse om hva jeg driver med. Det har blitt mange slike deilige stunder. Merkelig hobby. Synes jeg ser deg når du blir oppdaget av unger med lommelykt.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #16 Skrevet 19. desember 2018 8 timer siden, Høyeheler skrev: Jeg finner et greit mørkt sted hvor jeg har god oversikt mot et opplyst område hvor det ferdes folk. Da kan jeg stå å runke når kvinner paserer ganske nært uten de har en anelse om hva jeg driver med. Det har blitt mange slike deilige stunder. Helt til du blir anmeldt Anonymkode: cee58...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå