Gå til innhold

Krenket- Onkelen ble fremstilt som spøkelse på åndenes makt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror faktisk jeg hadde blitt ganske forbanna om de lurendreierne i Åndenes Makt begynte å fjase om at en person jeg var nær som jeg har mistet drev og rotet i bestikkskuffen hjemme hos folk eller hva nå disse spøkelsene liksom finner på. Håper da ikke jeg blir dratt inn i den type søndagsunderholdning etter min død, jeg er jo helt mot sånt piss og vil helst ikke bli castet som stjernen i programmet selv når jeg er for død til å bry meg.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett episoden, en hvis personen er så nær i tid, altså ikke fem generasjoner siden, så kan det jo vekke traumer ettersom hvor nære personene var, og hvor traumatisk dødsfallet var. Hvis noen påstod at barnet ditt eller din kjæreste som hang seg f.eks, nå var et spøkelse fordi de var fanget i åndeverden pga. whatever, så er jo ikke det en hyggelig greie.

Anonymkode: 32829...10c

Det er fullstendig respektløs svada. Tror jeg også hadde blitt forbanna. Først og fremst fordi ånder og spøkelser er noe som bare lever inni hodene på enkelte spesielle personligheter. 

Anonymkode: 19261...2f9

• Liker 5
Skrevet
13 timer siden, Cuntzilla skrev:

Tror faktisk jeg hadde blitt ganske forbanna om de lurendreierne i Åndenes Makt begynte å fjase om at en person jeg var nær som jeg har mistet drev og rotet i bestikkskuffen hjemme hos folk eller hva nå disse spøkelsene liksom finner på. Håper da ikke jeg blir dratt inn i den type søndagsunderholdning etter min død, jeg er jo helt mot sånt piss og vil helst ikke bli castet som stjernen i programmet selv når jeg er for død til å bry meg.

Enig.

Anonymkode: 6b227...0fc

• Liker 7
Skrevet

Ts her

Helt enig her. Jrg hadde blitt rasende om mitt barn på 3 år hadde blitt fremstilt som spøkelse. Dette tror jeg at de aller, aller fleste i Norge ville støttet meg på. 

Hvorfor er det da greit for så mange at en mann blir fremstilt som spøkelse?

Anonymkode: e4cce...f08

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Helt enig her. Jrg hadde blitt rasende om mitt barn på 3 år hadde blitt fremstilt som spøkelse. Dette tror jeg at de aller, aller fleste i Norge ville støttet meg på. 

Hvorfor er det da greit for så mange at en mann blir fremstilt som spøkelse?

Sikkert fordi de fleste ikke har en nær relasjon til denne mannen. Det hadde nok vært noe annet om det hadde vært en bror, mamma eller datter som hadde blitt vist frem på et TV-program med navn og bilde på den måten som passet dem. Jeg synes serien er humbug, og jeg mener det er respektløst at de bruker tilfeldige døde personer for å gjøre serien populær. For de som tror på dette tullet finnes det sikkert en rekke andre TV-programmer de hadde reagert på hvis familien deres hadde blitt utnyttet der. 

Anonymkode: 6b227...0fc

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt indignert eller snurt eller forbannet i det hele tatt. Så forskjellige er vi mennesker, uansett om vi lever eller er nesten døde. Jeg tror at de det gjelder har opplevd det de sier og ja, de lager eksempler i programmet slik at vi skal få et innblikk i hva disse menneskene opplevde, men at det er løgn som ligger i bunnen av programmene, det tror jeg ikke.
De kan ikke klare å legge lokk på en så stor løgn, med veldig mange mennesker og i mange land, år etter år. Noen hadde forsnakket seg hvis det var slik. Underskrift og taushetsløfte hadde ikke holdt i fylla. Noen hadde fortalt om at det var uekte.

Har vi hørt noe om dette noen gang? Nei. Altså er det en stor mulighet for at det er ekte opplevelser av andre dimensjoner.

Anonymkode: b837b...af2

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde blitt krenket om det var jeg som var dau og gikk igjen, kom faen ikke drassende med et oversminka medium og kast meg ut av huset mitt! 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke blitt indignert eller snurt eller forbannet i det hele tatt. Så forskjellige er vi mennesker, uansett om vi lever eller er nesten døde. Jeg tror at de det gjelder har opplevd det de sier og ja, de lager eksempler i programmet slik at vi skal få et innblikk i hva disse menneskene opplevde, men at det er løgn som ligger i bunnen av programmene, det tror jeg ikke.
De kan ikke klare å legge lokk på en så stor løgn, med veldig mange mennesker og i mange land, år etter år. Noen hadde forsnakket seg hvis det var slik. Underskrift og taushetsløfte hadde ikke holdt i fylla. Noen hadde fortalt om at det var uekte.

Har vi hørt noe om dette noen gang? Nei. Altså er det en stor mulighet for at det er ekte opplevelser av andre dimensjoner.

Anonymkode: b837b...af2

Dette! 

Anonymkode: 7d833...363

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Kokuyo skrev:

Jeg hadde blitt krenket om det var jeg som var dau og gikk igjen, kom faen ikke drassende med et oversminka medium og kast meg ut av huset mitt! 

😂 

Anonymkode: a617f...4cf

• Liker 5
Skrevet
On 12/14/2018 at 1:33 PM, Daria said:

Om en avdød slektning ble "hengt ut" som spøkelse på tv hadde vi ledd av det i familieselskap i årevis :rulle: Man skal forsåvidt ikke se bort fra at de som behandler PFU-klager hadde sett det på omtrent samme måte, hvertfall på bakrommet...

Umiddelbart reagerer jeg på samme måte som deg. Men om det hadde vært min salige far som hadde blitt omtalt på den måten, hadde jeg faktisk blitt fly forbanna. Det er noe med at det automatisk er en form for latterliggjøring å få navnet sitt nevnt i et sånt program. Meg kan de gjerne få omtale som spøkelse, men ikke faren min.

Anonymkode: 43a25...f41

• Liker 4
Skrevet

Men klageren var da virkelig ikke ingen nær slektning. Den avdøde var en grandonkel, noe som på ingen måte kan sies å være nær slekt. Dessuten hadde tv norge fått tillatelse fra avdødes bror til å omtale ham i programmet. Så jeg skjønner ikke hva denne kjerringa sutrer slik over.  Men folk i dag blir jo krenket og traumatisert av alt mulig fjas.

Anonymkode: f68f5...946

• Liker 9
Skrevet

Er det noen som har vært med i dette programmet på kg?😶

Anonymkode: ffea4...950

• Liker 1
Skrevet

Hvis en av svigerdøtrene mine ringer til Åndenes makt etter min død og mener at det spøker i huset fordi de konstant roter bort og mister ting og hører og ser ting i rødvinsfylla og de finner ut at det er min skyld, da håper jeg noen anmelder dem eller får lagt dem inn på psykiatrisk avdeling.

• Liker 5
Skrevet
Just now, Svigermor said:

Hvis en av svigerdøtrene mine ringer til Åndenes makt etter min død og mener at det spøker i huset fordi de konstant roter bort og mister ting og hører og ser ting i rødvinsfylla og de finner ut at det er min skyld, da håper jeg noen anmelder dem eller får lagt dem inn på psykiatrisk avdeling.

Du er sikker på at det er svigermor du er, og ikke stemor?

Anonymkode: 43a25...f41

Skrevet
På Thursday, December 13, 2018 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Klaget saken for pfu

hva tenker dere?

Men hvordan gikk saken din? 

Har du fått noen svar enda?       

Anonymkode: b5c9a...7dd

Skrevet
På 13.12.2018 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Klaget saken for pfu

hva tenker dere?

Hehehe. Får håpe produsenten blir hjemsøkt da!

Men noen må ha gitt samtykke til at dette programmet ble laget? Ble han nevnt ved navn?

Skrevet
På 15.12.2018 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Men folk i dag blir jo krenket og traumatisert av alt mulig fjas.

Anonymkode: f68f5...946

Ja, ikke minst blir jo mange så voldsomt krenket av at andre blir «krenket». Rart med det. 🤷‍♀️

Anonymkode: f1764...9af

• Liker 2
Skrevet
Sitat

Kanalen sier i sitt tilsvar at den avdøde mannen ble omtalt på en måte som «viste ham stor respekt og heder. Med mindre man da anser omtale i programmet Åndenes makt som krenkende på generell basis».

Det tror jeg han traff spikeren på hodet. 

Skrevet

Hadde vært verre om spøkelset hadde blitt krenket......men det ble det ikke??? 

Anonymkode: dcbf6...ed8

Skrevet

Snakk om overreaksjon...

Anonymkode: 5ae9e...b78

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...