Gå til innhold

Krenket- Onkelen ble fremstilt som spøkelse på åndenes makt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klaget saken for pfu

hva tenker dere?

Anonymkode: e4cce...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at vi lever i en verden hvor folk blir krenket for alt og ingenting.

• Liker 21
Skrevet

Kan ikke se hvordan du skal ha en dårligere sak enn noen andre med alt dette krenke hysteriet for tiden.

Anonymkode: d1101...372

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tenkt at det er litt underlig dette med åndenes makt, de beskriver jo feks sinte gjengangere, gjengangere som har opplevd noe traumatisk osv, også sitter de å graver i kirkebøker og aviser og arkiv og ikke sjelden kommer det opp navn. Uetisk synes jeg.

Anonymkode: b88f5...fac

• Liker 20
Skrevet

Åndenes Makt er jo bare søppel da. 

Dersom flest mulig hadde latt være å følge med på dette tulletså kanskje TV-kanalene trekker skivpet vekk fra sendeskjemaet

Anonymkode: b5c9a...7dd

• Liker 15
Skrevet

Er det onkelen til ts det dreier seg om, eller hva?  Litt lite info her.

Anonymkode: b837b...af2

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at hvis du vil ha et svar, så må du først skrive et ordentlig spørsmål. Innlegget ditt sier meg ingenting. 

• Liker 9
Skrevet

1) Åndenes makt er bare tull

2) De får manus og følge, skjer det ikke noe lager de ting som skjer

Anonymkode: f16a0...4c6

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1) Åndenes makt er bare tull

2) De får manus og følge, skjer det ikke noe lager de ting som skjer

At det bare er tull er jeg enig i, men jeg vil gjerne at du viser til en kilde med den andre påstanden.

Anonymkode: fe25d...d6a

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvem er krenket? Er det du eller er du krenket på andres vegne?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

At det bare er tull er jeg enig i, men jeg vil gjerne at du viser til en kilde med den andre påstanden.

Har skrevet under kontrakt, så kan ikke si eksakt hva. Men ja, du får manus og de skaper ting som skjer om det ikke skjer noe. Noe det ikke gjør i det hele tatt

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har skrevet under kontrakt, så kan ikke si eksakt hva. Men ja, du får manus og de skaper ting som skjer om det ikke skjer noe. Noe det ikke gjør i det hele tatt

Som ventet du dikter bare ting opp.

• Liker 7
Skrevet

Åndenes makt er bare skuespill.  

Skrevet

Vel, siden åndenes makt er bare svindel og svada, så synes jeg det er helt greit å reagere på dette. 

Anonymkode: 19261...2f9

• Liker 4
Skrevet

Om en avdød slektning ble "hengt ut" som spøkelse på tv hadde vi ledd av det i familieselskap i årevis :rulle: Man skal forsåvidt ikke se bort fra at de som behandler PFU-klager hadde sett det på omtrent samme måte, hvertfall på bakrommet...

• Liker 11
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åndenes Makt er jo bare søppel da. 

Dersom flest mulig hadde latt være å følge med på dette tulletså kanskje TV-kanalene trekker skivpet vekk fra sendeskjemaet

Anonymkode: b5c9a...7dd

Nå ble jeg krenket.

Anonymkode: 5ef85...3d9

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk fortsatt lov til å reagere på ting man ikke synes er greit, uten at noen skal komme med at alle blir så krenka for alt mulig om dagen. Ikke alt handler om å være lettkrenka  

Anonymkode: 19261...2f9

• Liker 16
Skrevet

Har ikke sett episoden, en hvis personen er så nær i tid, altså ikke fem generasjoner siden, så kan det jo vekke traumer ettersom hvor nære personene var, og hvor traumatisk dødsfallet var. Hvis noen påstod at barnet ditt eller din kjæreste som hang seg f.eks, nå var et spøkelse fordi de var fanget i åndeverden pga. whatever, så er jo ikke det en hyggelig greie.

Anonymkode: 32829...10c

• Liker 16
Skrevet

Nå er det folk som syns sånt er reinspikka tull og overtro, eller rett og slett sykt. Det er uansett ikke greit å oppgi navn på mennesker uten deres samtykke da. Når ble det greit egentlig? Og er denne personen død, noe som vel er mest sannsynlig iom de nevner ham som spøkelse(!), og ikke bare at energier henger igjen, så er det ikke ok syns jeg. Om vedkommende var kristen i tillegg, og familien er det, så forstår jeg dem. Hadde ikke likt at fks min bestemor ble navngitt som et spøkelse akkurat. Jez

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...