Tina.Joh Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Jeg har et problem som jeg tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg med. Jeg har akkurat flyttet hjem etter å ha bodd siste 5 år utenbys. De 2 første mnd tilbake har jeg fått lov å bo hos min far som har stor enebolig med god plass. Min far har også sin samboer gjennom de siste 7 årene boende. Problemet oppdaget jeg når jeg kom til huset, og det er at i de årene jeg har vært borte har ting hopet seg opp hos dem. Det flyter av ting, møbler, bilder og HOME bokstaver overalt! På rommet jeg skulle bo så det ikke ut, så jeg måtte finne et annet sted å sove i natt. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo hjelpe dem med å få ryddet opp, men jeg tenker det er kanskje frekt å komme tilbake med en søppelcontainer og begynne å kaste på ting?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 2 minutter siden, Tina.Joh skrev: Jeg har et problem som jeg tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg med. Jeg har akkurat flyttet hjem etter å ha bodd siste 5 år utenbys. De 2 første mnd tilbake har jeg fått lov å bo hos min far som har stor enebolig med god plass. Min far har også sin samboer gjennom de siste 7 årene boende. Problemet oppdaget jeg når jeg kom til huset, og det er at i de årene jeg har vært borte har ting hopet seg opp hos dem. Det flyter av ting, møbler, bilder og HOME bokstaver overalt! På rommet jeg skulle bo så det ikke ut, så jeg måtte finne et annet sted å sove i natt. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo hjelpe dem med å få ryddet opp, men jeg tenker det er kanskje frekt å komme tilbake med en søppelcontainer og begynne å kaste på ting? Ja, det er det. Og om du ikke har sett huset på 5 år synes jeg egentlig ikke det høres ut som dere har et så nært forhold at du kan blande deg i rotet deres, enda så mye det høres ut som de kunne trenge litt hjelp. Anonymkode: 8c47b...a0e 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Det første du gjør er selvfølgelig å snakke med dem! Anonymkode: 26cb1...484 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Det er ikke ditt hus, så du må bare leve med det. Anonymkode: 97dea...018 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Har du virkelig ikke vært hjemme på 5 år? Anonymkode: dc951...fa3
visp Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 HOME-bokstaver overalt sier alt. Du kan sikkert kaste container på container, men de vil bare fylle opp igjen. 1
Tina.Joh Skrevet 14. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2018 Jo, jeg har vært på besøk et par ganger. Har da sett at det har blitt mer rot fra kremmerhuset osv, men trodde ikke det var så ille som alt det her. Jeg har snakket med min far som egentlig er en fornuftig mann, og forklart at her trengs det en opprydding. Han er vell egentlig enig, men jeg tror han syntes det er flaut at det er gått så langt. Det største problemet er henne.. Jeg kommer til å bestille container og begynne i fellesrommene, så får de være med hvis de vil.
Nuttery Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 3 timer siden, Tina.Joh skrev: Jo, jeg har vært på besøk et par ganger. Har da sett at det har blitt mer rot fra kremmerhuset osv, men trodde ikke det var så ille som alt det her. Jeg har snakket med min far som egentlig er en fornuftig mann, og forklart at her trengs det en opprydding. Han er vell egentlig enig, men jeg tror han syntes det er flaut at det er gått så langt. Det største problemet er henne.. Jeg kommer til å bestille container og begynne i fellesrommene, så får de være med hvis de vil. Du kan faktisk ikke bare bestille en container og begynne å kaste andres eiendeler. 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #9 Skrevet 14. desember 2018 Lurer på hva folk får ut av å lage dårlige trolletråder på nett? Anonymkode: 1a8cd...acf 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #10 Skrevet 14. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hva folk får ut av å lage dårlige trolletråder på nett? Anonymkode: 1a8cd...acf Mange studenter har jo juleferie. Noe må de ha å gjøre. Anonymkode: 91450...c46
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #11 Skrevet 14. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på hva folk får ut av å lage dårlige trolletråder på nett? Anonymkode: 1a8cd...acf Ja, det kan du si. Dette overbeviste meg om at det er en som kjeder seg: 4 hours ago, Tina.Joh said: Jeg kommer til å bestille container og begynne i fellesrommene, så får de være med hvis de vil. Anonymkode: 26cb1...484 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå