AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Jeg har vært veldig syk denne uka, kjennes ut som influensa men skal til legen i morgen fordi jeg tror dette er ganske ille. Jeg har en sykdom fra før av så alle gangene jeg har hatt influensa så har jeg blitt lagt inn på sykehuset. Min sønn på 2 år er også syk og siden jeg er hjemmeværende for tia så pleier jeg å ta meg av syke barn i ukedagene. Men nå kjenner jeg at jeg kommer ikke til å klare en dag til, men mannen min vil ikke ta seg fri fra jobb. Det er første gang jeg ber han om fri så syntes det er dårlig gjort. 😥 Hva mener dere? Er det dumt av meg å tvinge han å ta fri? Eller er det en selvfølge? Anonymkode: 50739...92d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Hvorfor vaksinerer du deg ikke? Anonymkode: d8630...603 2
Tatja Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Du må ikke gi han valg, men beskjed. Så får han bli sur, det får være hans problem. 7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Han skal være hjemme. Han er en idiot. Anonymkode: 0c514...bca 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor vaksinerer du deg ikke? Anonymkode: d8630...603 Har pleid å gjort det, men har helt glemt det i år. Er en stund siden jeg hadde det sist Anonymkode: 50739...92d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Han har ikke noe valg. Han får vær så god være hjemme med ungen sin når du er såppas syk Anonymkode: f478a...521 1
SoWhat? Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 Vet ikke hvordan en får til å tvinge voksne mennesker? Men ja, han burde helt klart tatt seg fri ja. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener dere? Er det dumt av meg å tvinge han å ta fri? Eller er det en selvfølge? Det er en selvfølge! Er han aldri hjemme med syke barn? Anonymkode: 26d52...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #9 Skrevet 13. desember 2018 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Vet ikke hvordan en får til å tvinge voksne mennesker? Men ja, han burde helt klart tatt seg fri ja. Nei det er det da. Men jeg tenker det er like mye han sitt ansvar Anonymkode: 50739...92d 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en selvfølge! Er han aldri hjemme med syke barn? Anonymkode: 26d52...ae7 Nei jeg er hjemmeværende så litt dumt at han skal ta seg fri da Anonymkode: 50739...92d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei jeg er hjemmeværende så litt dumt at han skal ta seg fri da Anonymkode: 50739...92d Ok. Men nå er du også syk så da er det en selvfølge at han tar en sykt barn-dag og tar seg av dere begge. Ser han virkelig ikke dette selv? Eller tror han at han er uunnværlig på jobben sin? Anonymkode: 26d52...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #12 Skrevet 13. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er hjemmeværende så litt dumt at han skal ta seg fri da Anonymkode: 50739...92d Sånn sett ja. Men nå får han ta ansvar, sett ned foten. Blir han sur så får han bare være det, han har tid til å bli blid igjen. Anonymkode: f478a...521 1
Frostrose Skrevet 14. desember 2018 #13 Skrevet 14. desember 2018 Hvordan går det, TS? Blir han hjemme i dag?
Gjest BearMama Skrevet 14. desember 2018 #14 Skrevet 14. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vaksinerer du deg ikke? Anonymkode: d8630...603 Det er jo døssrelevant når Ts først står og er kronisk syk og har fått influensa....og ikke alle er glad i influensavaksiner. Selvfølgelig skal mannen ta sykt barn dag når partner er så dårlig at hun ikke klarer å ta vare på seg selv og barn fordi hun er dårlig. Han har på lik linje like mye ansvar som far til barnet. Hadde aldri godtatt at mannen «ikke vil ta fri». Ærlig talt. Er det en fridag han tror det er å være hjemme når en er syk og har det daglige ansvaret for et barn? Får en Mad Men feeling her....ikke bra kvinnesyn i det hele tatt. Du spør ikke om partner kan ta seg av sitt eget avkom når en selv er syk. Man sier: Jeg er syk og dårlig. I morgen må du ta sykt barn dag og ta vare på ungen din mens jeg hviler så jeg blir frisk.
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. desember 2018 #15 Skrevet 14. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært veldig syk denne uka, kjennes ut som influensa men skal til legen i morgen fordi jeg tror dette er ganske ille. Jeg har en sykdom fra før av så alle gangene jeg har hatt influensa så har jeg blitt lagt inn på sykehuset. Min sønn på 2 år er også syk og siden jeg er hjemmeværende for tia så pleier jeg å ta meg av syke barn i ukedagene. Men nå kjenner jeg at jeg kommer ikke til å klare en dag til, men mannen min vil ikke ta seg fri fra jobb. Det er første gang jeg ber han om fri så syntes det er dårlig gjort. 😥 Hva mener dere? Er det dumt av meg å tvinge han å ta fri? Eller er det en selvfølge? Anonymkode: 50739...92d Du skal til legen og er svært syk. Mener mannen din at du skal ta med deg ungen dit også? Nesten så jeg håper du blir lagt inn, så har han ingen alternativer enn å bli hjemme. Misforstå meg rett, men han hadde hatt godt av å få den i fleisen! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå