Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig gammelt, muligens dårlige rør å dyrt å pusse opp samt mange uforutsette utgifter.Jobber innen forsikring å evt selv om du pusser opp alt så vist det skjer ett uhell feks brann vil du heller ikke få så mye igjen på grunn av at huset er så gammelt.

Anonymkode: 70a69...36e

Skrevet

Digger det, flott utgangspunkt! Men du må fikse drenering, grunnmur, etterisolere, ny bordkledning, bytte alle vinduer, nytt tak, totalrenovere badene, rive garasjen og bygge ny... Men huset er billig, og kan bli skikkelig bra hvis du er klar for en skikkelig oppussingsjobb :)

• Liker 4
Skrevet

Billig, må nok regne med å legge et par mill i opppussing og renovering.

• Liker 1
Skrevet

åh, løp og kjøp, sier jeg bare. jeg vokste opp i et lignende hus. fantastisk. og slik utsikt!

Anonymkode: d95a4...d94

Skrevet

Hus med potensiale!! Fantastisk sted og utsikt

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig gammelt, muligens dårlige rør å dyrt å pusse opp samt mange uforutsette utgifter.Jobber innen forsikring å evt selv om du pusser opp alt så vist det skjer ett uhell feks brann vil du heller ikke få så mye igjen på grunn av at huset er så gammelt.

Anonymkode: 70a69...36e

Vill ikke få så mye igjen fordi huset er så gammelt?! Gjelder dette alle gamle hus, eller tenkte du siden det ikke er i tipp topp stand? Har nylig kjøpt hus fra 1898, men er nyere tak og kledning, helt nytt bad og kjøkken som er to år gammelt. Så hvis det brenner så får jeg forhåpentligvis igjen så man kan bygge nytt?!? 

Anonymkode: 8c60d...da7

Skrevet

Åh nei, et en gang flott hus som helt tydelig er pusset opp av noen som ikke har brydd seg katta om husets egenart men på død og liv ville presse inn siste mote og sin egen stil. Sannsynligvis flere eiere på rad, med tanke på hvor mange forskjellige stilarter det var innvendig. Og ingen av dem hang sammen med det utvendige i det hele tatt ... 

Nydelig hus utenpå, flere fine rom innvendig, men ingen av dem virker som sagt som de hører til i samme hus. :fnise: Og badene så ganske hjemmegjorte ut, noe som aldri er en fordel. (Og grusomt kjøkken, men det så jo ganske nytt ut, da.)

Anonymkode: 93913...351

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh nei, et en gang flott hus som helt tydelig er pusset opp av noen som ikke har brydd seg katta om husets egenart men på død og liv ville presse inn siste mote og sin egen stil. Sannsynligvis flere eiere på rad, med tanke på hvor mange forskjellige stilarter det var innvendig. Og ingen av dem hang sammen med det utvendige i det hele tatt ... 

Nydelig hus utenpå, flere fine rom innvendig, men ingen av dem virker som sagt som de hører til i samme hus. :fnise: Og badene så ganske hjemmegjorte ut, noe som aldri er en fordel. (Og grusomt kjøkken, men det så jo ganske nytt ut, da.)

Jeg tar det tilbake. Det kjøkkenet er langt fra nytt. Jeg ble villedet av dørhåndtakene og de blanke skapfrontene. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Stilforvirring totalt. 

Fint utenpå (bortsett fra de grufulle "husmorvinduene" som kræsjer totalt med arkitekturen). Innsiden er ikke bra. 

Anonymkode: 5b92d...e87

• Liker 1
Skrevet

Heller dårlig med kveldssol.

Anonymkode: a23da...ecc

Skrevet

Usj, nei. Hvis man ikke er spesielt interessert i gammel stil eller ønsker å totalrenovere, så ville jeg styrt unna :P 

Det var ikke noe fint, og det blir ikke noe billig etter oppussing. Ser ingen fordeler med å kjøpe det.

Skrevet

Liker ikke hvor badene er plassert. Og det vil kreve så utrolig mye jobb, og få det huset fint, og dermed utrolig mye penger og. Så jeg hadde ikke gjort det. Er et lignende hus her jeg bor, og de har brukt masse penger på huset, valgt en del dyre løsninger, og det er helt nydelig. Men det har kostet utrolig mye og.

Nå vet jeg ingenting om boligprisene der. Så vet jo ikke om det er veldig billig, eller egentlig ikke så billig. 

Anonymkode: cca88...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...