Gå til innhold

Når oppdaget du kjønnsorganet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gikk det opp for deg at kjønnsorganet ikke bare var til for å tisser med? At det var noe merkelig uutforsket der nede? 

Jeg var ca 6 år når jeg oppdaget at det gikk an å dra forhuden tilbake. Jeg ble litt forferdet over å finne en tiss til inni. 

Omtrent samtidig fant jeg ut at det var deilig å holde og klemme på tissen, samtidig som jeg lå på magen. Nå skjønner jeg at jeg fikk masse orgasmer gjennom å "kille i tissen", som jeg kalte det. 

Men jeg oppdaget fort at det ikke var noe man snakket med de voksne om. 

Jeg koste meg slik i mange år, til plutselig en morgen omtrent 13 år gammel det kom noe kliss ut.

Det innledet en helt ny fase i utforskningen , som egentlig ikke er ferdig enda :fnise:

Anonymkode: 03c1c...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns egentlig denne tråden er ekkel, mtp at pedofile kan bruke denne informasjonen som unnskyldning for å forgripe seg på barn. 

Anonymkode: 58411...3a3

• Liker 15
Skrevet

Mitt hva for noe ?

• Liker 1
Skrevet

Dette var en ekkel tråd? Hvorfor spør du om noe sånt Ts??? 

Anonymkode: 6d043...57d

Skrevet

Eh hvorfor vil du vite dette? Høres bare pedo ut hele innlegget ditt!!! 

Anonymkode: 6d043...57d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns egentlig denne tråden er ekkel, mtp at pedofile kan bruke denne informasjonen som unnskyldning for å forgripe seg på barn. 

På hvilken måte ekkel? 

Overhodet ikke hensikten å være støtende, men jeg antar at jeg ikke er den eneste som oppdaget nytelsen i eget kjønnsorgan som barn? 

Barneseksualitet har overhodet ikke noe med pedofili å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Det husker jeg  ikke, har jo tross alt alltid vært der 😉

Anonymkode: 960b8...4b3

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte ekkel? 

Overhodet ikke hensikten å være støtende, men jeg antar at jeg ikke er den eneste som oppdaget nytelsen i eget kjønnsorgan som barn? 

Barneseksualitet har overhodet ikke noe med pedofili å gjøre. 

Men barneseksualitet har ingenting på seksualitetforumet å gjøre. Kropp og helse derimot. Jeg får også en guffen følelse av denne tråden. 

Anonymkode: 03097...d6a

• Liker 6
Skrevet

Var det ikke nettopp en når onanerte du for første gang tråd som ingen hadde problemer med? Hvorfor er denne verre enn den? 

Anonymkode: 2d21e...03b

• Liker 1
Skrevet

Herregud, så hysteriske folk er. 

Jeg var 5-6 år tipper jeg, hadde ikke begynt på skolen enda.

Anonymkode: 4710c...02f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men barneseksualitet har ingenting på seksualitetforumet å gjøre. Kropp og helse derimot. Jeg får også en guffen følelse av denne tråden. 

Anonymkode: 03097...d6a

Voksne som forteller om når de oppdaget seksuelle sider ved seg selv hører da inn under temaet seksualitet. 

Hva er det som er feil med HI? 

Det jeg beskriver fra eget liv kan da umulig være så unikt? 

• Liker 1
Skrevet

Kvifor vil du vita det eigentlig? 😐

Anonymkode: eaca5...b82

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å ikke snakke om at TS godt mulig er en pedo på jakt etter en runketråd.

Anonymkode: 47e0f...11c

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Jeg husker ikke nårr jeg oppdaget nytelsespotensalet i pikken. Jeg har alltid fiklet med den, det har jo de aller fleste. Jeg kan klart huske en episode med klar nytelse nårr jeg var 5-6 år, men har ikke et klart bilde av at det bar første gang jeg kjente den nytelsen.

Nå som jeg har barn selv har jeg jo sett hvor tidlig de oppdager nytelsen som ligger i å leke med dusjstrålen.

Endret av Alterego666
Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å ikke snakke om at TS godt mulig er en pedo på jakt etter en runketråd.

Anonymkode: 47e0f...11c

For ikke å snakke om at absolutt ALT må mistenkeliggjøres.

Skrevet

JEg har onanert siden tidenes morgen. Hugser når jeg var liten, så skjønte jeg ikke hvorfor jeg aldri kunne legge meg uten å ta handa nedi trusen. 

Og til dere over her. En pedofil som bruker "barn lukter å ta på seg selv" som unnskyldning for å begå overgrep mot små barn, ville brukt den unnskyldningen uansett. At barn onanerer har jeg visst siden ungdomsskulen. 

Anonymkode: 81e21...cef

Skrevet

Det var vel i de tider jeg ble opplært til å gå på do selv vil jeg anta 

blir mye søl om en ikke holder i tissefanten serru,,,,,,,,

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...