Gå til innhold

Hvor får en kjøpt stort serveringsfat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal servere kalkun en dag i julen, men har ikke et passende stort fat. Kalkunen er jo stor. Noen som vet om butikker som selger store fat som ikke koster en formue? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker et glassfat med litt høy kant til kalkunen. Passer perfekt til en stor kalkun, og praktisk med kant. Husker ikke hvor vi kjøpte det, er nok egentlig et avlangt kakefat med kant. 

Anonymkode: 6e05b...486

Skrevet

OBS varemagasin. TILBORDS butikker.

Skrevet

Kitcen.

Anonymkode: 6ee0e...309

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker et glassfat med litt høy kant til kalkunen. Passer perfekt til en stor kalkun, og praktisk med kant. Husker ikke hvor vi kjøpte det, er nok egentlig et avlangt kakefat med kant. 

Anonymkode: 6e05b...486

Vi brukte en gang et kakefat i plast som jeg tror er beregnet til «verdens beste» og det fungerte greit. Men fatet sprakk litt. Så jeg tenke å se om jeg fant et bedre fat denne gang. Men det må jo være litt stort. Skal jo ha plass til en svær kalkun og gjerne litt pynt rundt den. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kitcen.

Anonymkode: 6ee0e...309

De har ett som kan gå til 600 kr. Så det er et alternativ hvis jeg ikke kommer over noe annet.

Anonymkode: 47a0c...404

Skrevet

👆Ble visst anonym der 🙄

Skrevet

Du kan jo skjære opp kalkunen og ha den på mindre fat? 

Skrevet
På 13.12.2018 den 21.27, Jolen77 skrev:

Skal servere kalkun en dag i julen, men har ikke et passende stort fat. Kalkunen er jo stor. Noen som vet om butikker som selger store fat som ikke koster en formue? 

https://www.norrona.net/pj-serveringsfat-ovalt-50x35-0

Anonymkode: 7f665...119

Skrevet
10 timer siden, Sola de skrev:

Du kan jo skjære opp kalkunen og ha den på mindre fat? 

Litt av moroa ved å servere kalkun er jo å sette hele greia på bordet, synes jeg. :) 

Anonymkode: 25e40...281

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde skjært ut en stor runding av tykk papp fra en eller annen eske og pakket det inn i tykk alu.folie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...