Gjest jeglikerlaks Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 (endret) Slettet Endret 14. januar 2019 av jeglikerlaks
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Drikk ananasjuice 😛 Anonymkode: b77c4...d12 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Det er jo sånn et underliv smaker. Anonymkode: 38061...675 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #4 Skrevet 14. desember 2018 13 timer siden, jeglikerlaks skrev: Jeg har de siste dagene merket en veldig salt/besk/bitter smak av meg selv da jeg skulle gi en bj etter penetrering. I morgen skal jeg på date og håper på å bli slikket, men jeg vil jo ikke det hvis det smaker sånn! det lukter ingenting, bare smaker. merk at det er utfloden som smaker. Kommer han til å merke det hvis jeg dusjer osv før? Det er vel ikke utflod de slikker uansett... Jeg har prøvd å drikke mer vann enn jeg vanligvis gjør, men forstår ikke hva den smaken kommer av. Kan noen en kur for å smake godt på veldig kort tid hehe tusen takk! Kanskje den smaken var din smak blandet med væske fra kuken hans? Jeg hadde en eks, han smakte direkte vondt. Sæden også.. tipper det var maten hans eller noe? Anonymkode: 48dae...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå