Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med å finne noe til henne. Hun har "alt".

Bodylotion, sminke og alt sånt er ikke vits i å kjøpe siden hun nesten ikke bruker det og kjøper masse selv. Klær har hun skapet fullt av. Mat og vin har de hele huset fullt av. Opplevelser har jeg ikke råd til. Hjemmelagde gaver er ikke noe jeg tror hun vil like.

Jeg bor også langt unna og vi har ikke et veldig nært forhold.

Jeg vurderer bøker, men vet ikke helt. Har noen noe tips? :)

Anonymkode: a0d7f...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig almanakk ønsker jeg meg fra mine voksne barn.

Anonymkode: 5ee9a...0d6

• Liker 1
Skrevet

Ville kjøpt en bok, noe pynt til huset/leiligheten, duftpinner, duftlys, røkelse, sjokolade, gavekort på hudpleietime/frisør..

Anonymkode: cb730...970

Gjest Blondie65
Skrevet

Budsjett?

Jeg kjøper blomster (juleoppsatser) som leveres på døren til mine voksne slektninger. Det er veldig populært.

Skrevet

Budsjettet er på maks 500.

Skrevet

Opplevelser kan jo være så mangt. Det kan være øl-/vinsmaking, stand up-kveld, massasje/annen spabehandling, kino, lunsj etc.  

Anonymkode: 102d4...ad1

• Liker 1
Skrevet

Hva med mat? Fenalår? Noen gode kjøttpølser av vilt?

Anonymkode: e2d2d...0dd

• Liker 1
Skrevet

Hva er alderen hennes? Interessene hennes?

Anonymkode: b3f3f...4ae

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er alderen hennes? Interessene hennes?

Hun er i midten av 60-årene, men ikke en typisk 60-åring. Ganske ungdommelig av seg.

Hun liker håndarbeid og strikking, reising, mat, vin.

Skrevet

Hva med forbruksvarer?

Når jeg har hatt et lavt budsjett har jeg kjøpt olivenolje, olivenpaste, brødpinner, soltørkede tomater, urtesalt og liknende. 

Pakker inn i cellofan:) kan gjøres så billig eller så dyr du ønsker.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hun er i midten av 60-årene, men ikke en typisk 60-åring. Ganske ungdommelig av seg.

Hun liker håndarbeid og strikking, reising, mat, vin.

Ok, på min alder altså og liker noe av det jeg liker. :)

Jeg pleier å få abonnement på Rom123, som jeg ønsker meg. Det finnes sikkert blader hun kan ha interesse av, som hun ville blitt glad for å få i postkassen hver mnd.

Jeg er opptatt av gjenbruk/omsøm og ønsker meg bøker om det. Kunne det, eller andre bøker om håndarbeid vært noe?

• Liker 2
Skrevet

Gavekort på garnbutikk?

Skrevet

Strikkebok? #bystrikk eller #merebystrikk kanskje? De ønsker jeg meg! :)

Skrevet

Hvorfor har folk på KG det så vannskelig med å spørre folk de kjenner om hva de ønsker seg til jul ?

Skrevet

Hva med kalenderne de selger i bokhandler? De er jo fine, og de har forskjellige tema som bilder. Kunst, dyr osv. Du får dem i forskjellige størrelser også. Syns de er fine gaver til dem som har alt. 

Anonymkode: 79752...a71

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hvorfor har folk på KG det så vannskelig med å spørre folk de kjenner om hva de ønsker seg til jul ?

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke har spurt? Jeg har spurt, men hun ønsker seg ikke noe så derfor spør jeg her.

Man kan heller spørre seg hvorfor folk på KG er så raske med å dømme andre som udugelige hele tiden.

Ellers takker jeg for tips. Skal ut senere i dag for å se om jeg finner noe.

• Liker 1
Skrevet

Min mor får et lite broderi-sett (tråd, stoff og mønster inkludert), en håndarbeidsbok og en flaske likør :) Finnes utrolig mye fint av strikkebøker og liknende nå, og så er det så innmari lett å bytte. 

Anonymkode: 482ad...147

Skrevet

Jeg kom på en ting jeg ønsker meg da jeg kikket på listen over ting man bør ha i beredskapslageret (brosjyren alle husstander har fått). Og det er hodelykt (finnes i mange prisklasser).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...