Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å lage pepperkakehus av Orderud Gård og Kårboligen?

Anonymkode: 60bd1...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg du vet at det ikke er.

Anonymkode: 2b7b8...07c

• Liker 12
Skrevet

Hjemme hos deg selv kan du lage pepperkakehus av akkurat det du føler for. Hvis du skal gi det som en del av en offentlig pepperkakeby eller lignende, ville jeg gått for noe mer tradisjonelt. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager har det der blitt så populært? Folk begynner jo å strikke den berømte «orderud sokken» å 🙄 

Anonymkode: feef1...4f2

• Liker 5
Skrevet
47 minutter siden, Ginny skrev:

Hjemme hos deg selv kan du lage pepperkakehus av akkurat det du føler for. Hvis du skal gi det som en del av en offentlig pepperkakeby eller lignende, ville jeg gått for noe mer tradisjonelt. 

Helt enig.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager har det der blitt så populært? Folk begynner jo å strikke den berømte «orderud sokken» å 🙄 

Godt spørsmål. Jeg synes det er litt usmakelig. Vi snakker tross alt om tre uskyldige mennesker som ble drept, sannsynligvis av sine aller nærmeste.

• Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, Arkana skrev:

Helt enig.

Godt spørsmål. Jeg synes det er litt usmakelig. Vi snakker tross alt om tre uskyldige mennesker som ble drept, sannsynligvis av sine aller nærmeste.

Men pepperkakehus og -landsbyer med Viking-tema er ok? Vi snakker om menn som reiste rundt og drepte og voldtok på det groveste......

• Liker 2
Skrevet

Hva er poenget med det? Julen skal være en koselig tid, ikke en tid for å påminnet at noen ble drept.

Anonymkode: 84af2...d6b

• Liker 2
Skrevet

Passer kanskje bedre til påskekrimmen???

Anonymkode: 67cb4...17e

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skal du ha røde seigmenn som ofrene, lixm? 

Anonymkode: 20d11...2c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har strikket Orderudsokkene til søsteren min. Vi har mørk humor, men jeg har ikke bestemt meg for om hun får lov å åpne det foran øvrig familie enda.. Hun kommer til å le se ihjel da. 

Anonymkode: 3b156...1c6

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men pepperkakehus og -landsbyer med Viking-tema er ok? Vi snakker om menn som reiste rundt og drepte og voldtok på det groveste......

Sammenligner du historie fra da, hvor alt var anderledes, med at moderne mennesker myrder folk? Å vikinger var veldig dyktige handelsfolk i tilleg til at de var dyktige håndtverkere, så du bommer litt på fremstillingen din av vikinger. Skaff deg kunnskap 

• Liker 4
Skrevet

Seriøst? Så utrolig usmakelig. 

Anonymkode: 24d7a...c4d

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har strikket Orderudsokkene til søsteren min. Vi har mørk humor, men jeg har ikke bestemt meg for om hun får lov å åpne det foran øvrig familie enda.. Hun kommer til å le se ihjel da. 

Anonymkode: 3b156...1c6

Ja det blir sikkert morsomt. Er det mulig?

• Liker 1
Skrevet
På 14.12.2018 den 8.21, AnonymBruker skrev:

Ja det blir sikkert morsomt. Er det mulig?

Mener du det ikke kan fleipes med snart 20 år senere??

Orderudsokken har vært harsellert med av omtrent samtlige komikere her til lands, og Harald Eia og co laget til og med sketjser om hele saken, som ble sendt på riksdekkende TV.

Skrevet
På Thursday, December 13, 2018 den 16.27, AnonymBruker skrev:

At du faktisk ser deg nødt til å opprette en tråd, bare for å spørre om dette kan være greit eller ikke, kan tyde på at du egentlig FORSTÅR at slike ting kan se litt merksnodig ut.        

Eller kanskje du bare forsøker å skape diskusjon.....                                         

Anonymkode: 9bde8...fb9

Skrevet
På 13.12.2018 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg du vet at det ikke er.

Anonymkode: 2b7b8...07c

Tror vi sier at det er helt innafor.

Anonymkode: 35412...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...