Gå til innhold

Hvorfor er BHer skikkelig teite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tvinger meg inn i en BH som tilsynelatende sitter perfekt der og da. Etter å ha brukt den i et par timer, har jeg noen problemer. Enten så blir den altfor stor i cupen, eller i strikken rundt (den greia rundt skjønner jeg blir litt mere strecha utover dagen). Eller så blir den plutselig for liten i cupen. Puppene tyter ut og det synes så godt på klærne. Skjønner ikke hvorfor det blir sånn. Kan legge til at jeg har ganske store pupper.

Er jeg den eneste? Noen som har tips til gode BHer?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første som slår meg er at det er feil størrelse. 
Jeg merker at BH'er som ikke er helt riktig størrelse, og ikke riktig stilt inn i stroppene begynner flytte litt på seg ut over dagen. Jeg sleit mer med det tidligere, til jeg byttet størrelse, og nå merker jeg ikke at jeg har BH på i løpet av hele dagen. (har riktig nok ikke så mye å fylle BH'en med da 😂)
Jeg ville gått til Change eller annen undertøysbutikk og fått tips der, dem kan måle og anbefale riktig størrelse. 
Har noen venninner som har store pupper som har gått til slike butikker og fått riktig størrelse, og sluppet unna mye plager/irritasjonsmomenter i ettertid. 
Det å bruke feil størrelse på BH er mye mer vanlig enn man skulle tro. 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Det første som slår meg er at det er feil størrelse. 
Jeg merker at BH'er som ikke er helt riktig størrelse, og ikke riktig stilt inn i stroppene begynner flytte litt på seg ut over dagen. Jeg sleit mer med det tidligere, til jeg byttet størrelse, og nå merker jeg ikke at jeg har BH på i løpet av hele dagen. (har riktig nok ikke så mye å fylle BH'en med da 😂)
Jeg ville gått til Change eller annen undertøysbutikk og fått tips der, dem kan måle og anbefale riktig størrelse. 
Har noen venninner som har store pupper som har gått til slike butikker og fått riktig størrelse, og sluppet unna mye plager/irritasjonsmomenter i ettertid. 
Det å bruke feil størrelse på BH er mye mer vanlig enn man skulle tro. 

Tror det bare er jeg som har umuligpupp. Har vært i alle mulige undertøysbutikker og kjøpt BHer til dyre dommer, som ender opp med å være feil de også 😕

Sist jeg var på change, prøvde jeg alle BHene de hadde inne i sort (var ikke så nøye på form og sånt, så lenge de var sorte), men endte opp med kun 1 som satt helt ok der og da. Jeg ga litt opp etter å ha stått i det varme prøverommet og flasha hengepuppene til kassadama x antall ganger, så jeg tok på meg min egen for å si meg ferdig. Og da kom det fra henne: ''Den der satt jo fint da! Hvilken var det?'' ...min egen :P

Mulig de ikke er riktige, synes det er så vanskelig å finne riktig. Tipper en reduksjon og et løft hadde hjelpet da :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter også med dette... Har vært hos Change flere ganger og synes ikke de bhene jeg har derfra er noe å skryte av. De målte meg til 65G, noe som kjentes greit ut der og da, men det blir likevel vondt etter ikke så lang tid. Har flere bher i 70E, men det blir rett og slett for lite og puppene tyter litt ut, så det blir også slitsomt i lengden og vondt. Så har jeg noen i 70F som kanskje er de som passer best, men jeg får så innmari vondt i skuldrene. Generelt får jeg mye vondt i skuldre og rygg. Det som jeg synes er mest behagelig er nesten bred sportsbh som sitter litt romslig, og å kle meg slik at det er litt stramt rundt puppene, slik at klærne på en måte holder dem på plass. Det er også ubehagelig om jeg beveger meg for mye, men synes det er verre med tradisjonelle bher likevel. Men er vel dømt til å ha vondt uansett! 

• Liker 1
Skrevet

jeg må le litt, da jeg var yngre var jeg sååå misunnelig på dere som var litt bedre utstyrt i fronten! 
Men som voksen må jeg innrømme at jeg heller vil plages med å finne kjoler/topper passer over det lille puppestellet mitt... Kommer aldri til å glemme da jeg ønsket meg en slik "gudinne-kjole" og prøvde alle mulige, og alle satt superfint forutenom over brystet hvor dem plutselig var 4 nummer for stor, og svigersøs kom med en "skal du ha sånn kjole som sitter fint må du vel ta silikon" 😛 Finne kjoler til voksne, med fin utringning som passer A-cup er ikke lett. 

Skrevet
12 minutter siden, _popcorn_ skrev:

jeg må le litt, da jeg var yngre var jeg sååå misunnelig på dere som var litt bedre utstyrt i fronten! 
Men som voksen må jeg innrømme at jeg heller vil plages med å finne kjoler/topper passer over det lille puppestellet mitt... Kommer aldri til å glemme da jeg ønsket meg en slik "gudinne-kjole" og prøvde alle mulige, og alle satt superfint forutenom over brystet hvor dem plutselig var 4 nummer for stor, og svigersøs kom med en "skal du ha sånn kjole som sitter fint må du vel ta silikon" 😛 Finne kjoler til voksne, med fin utringning som passer A-cup er ikke lett. 

Ser den :fnise:

Æsj, det er ikke lett for noen av oss. Men vær glad du slipper tyngden :haar:

26 minutter siden, BlackCloud skrev:

Jeg sliter også med dette... Har vært hos Change flere ganger og synes ikke de bhene jeg har derfra er noe å skryte av. De målte meg til 65G, noe som kjentes greit ut der og da, men det blir likevel vondt etter ikke så lang tid. Har flere bher i 70E, men det blir rett og slett for lite og puppene tyter litt ut, så det blir også slitsomt i lengden og vondt. Så har jeg noen i 70F som kanskje er de som passer best, men jeg får så innmari vondt i skuldrene. Generelt får jeg mye vondt i skuldre og rygg. Det som jeg synes er mest behagelig er nesten bred sportsbh som sitter litt romslig, og å kle meg slik at det er litt stramt rundt puppene, slik at klærne på en måte holder dem på plass. Det er også ubehagelig om jeg beveger meg for mye, men synes det er verre med tradisjonelle bher likevel. Men er vel dømt til å ha vondt uansett! 

Skuldrene dreper meg. Jeg er ikke veldig bredskuldret heller, så når det blir for tungt for stroppene, så sklir de bare av skuldrene. Dømmer om brystreduksjon en dag. Har ikke ork til å bære disse lengere :raven:

75H er vel det som har passet best, men synes det er vanskelig å finne noe i den størrelsen.

Skrevet

Er heldig som ikke har så store pupper. 75C er stort sett den størrelsen jeg treffer best med.  Liker best de uten spile.  Noen klemmer litt mye og Lindex sine er små i bandvidden syntes jeg.. Av spile Bher Liker jeg best Triumph sine, de sitter godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...