AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Er alenemor til verdens beste jente. De skal ha juleavsluttning i kveld, å jeg kan desverre ikke komme da jeg må på et jobbmøte i jobben jeg nettopp har begynt i. Jenta mi tok det fint da jeg fortalte at jeg ikke kan komme, å at jeg mye heller ville vert på avsluttningen. Jeg har dårlig samvittighet fordi jenta ikke har en far som kan stille opp i stedet for meg. Er det vanlig å gi beskjed til lærer om man ikke kan komme på slike ting som avsluttninger? Anonymkode: e4bbb...f62
tånegla Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 I utgangspunktet ikke noe å informere lærer om, men om du føler det blir riktigst så gjør du det. Selv ville jeg følt det var viktigere å alliere seg med andre voksne du vet skal være der som kanskje kan holde et ekstra øye med din datter. 2
Peter007 Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alenemor til verdens beste jente. De skal ha juleavsluttning i kveld, å jeg kan desverre ikke komme da jeg må på et jobbmøte i jobben jeg nettopp har begynt i. Jenta mi tok det fint da jeg fortalte at jeg ikke kan komme, å at jeg mye heller ville vert på avsluttningen. Jeg har dårlig samvittighet fordi jenta ikke har en far som kan stille opp i stedet for meg. Er det vanlig å gi beskjed til lærer om man ikke kan komme på slike ting som avsluttninger? Anonymkode: e4bbb...f62 Hvorfor kan ikke far være der? Endret 13. desember 2018 av Peter007
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, Peter007 said: Kan far være der? Hun skriver at jenta ikke har en far som kan stille opp. Anonymkode: 5c284...a6e 2
Peter007 Skrevet 13. desember 2018 #5 Skrevet 13. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun skriver at jenta ikke har en far som kan stille opp. Anonymkode: 5c284...a6e Jepp jeg har rettet opp. Skrev litt feil først.
FluffyJuggernaut Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 Har ingen andre mulighet til å stille opp for henne? F.eks besteforeldre, onkler eller tanter eller en god venn av familien? Da kunne de filmet datteren din og dere kunne sett det sammen senere. Kanskje lage en liten produksjon av det, f.eks lag kakao og god kveldsmat og kos dere med filmen i sofakroken og snakk om opplevelsen sammen. Vil tro det kan bli vel så koselig og spesielt som om du var i publikum. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 5 minutter siden, Peter007 said: Jepp jeg har rettet opp. Skrev litt feil først. Til ts. Hvis det skulle oppstå lignende situasjoner igjen, har hun da besteforeldre, tante, onkel, en familievenn som kunne stilt opp? Anonymkode: 5c284...a6e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 Du kom meg i forkjøpet @FluffyJuggernaut. Og med et mye bedre innlegg enn mitt. Anonymkode: 5c284...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå