AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #81 Skrevet 13. desember 2018 55 minutter siden, _Mayhem_ skrev: Mann 30 her, gikk med bare ankler idag på butikken, håper ikke du ble så krenket at du hamret over tastaturet igjen. Fant ikke rene sokker dessverre og uansett så går jeg som jeg vil. Jo, nå kjenner jeg at jeg rett og slett ikke får sove. Har du vasket sokker sånn at du har rene til i morgen? Ellers må jeg bruke dagen til å stresse over dine bare ankler. Anonymkode: 651d4...6c5 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #82 Skrevet 14. desember 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sa ikke at jeg ikke brydde meg om tråden. Jeg sa at jeg gir blanke i hva andre måtte mene om mine eventuelle bare ankler. Denne tråden synes jeg faktisk var veldig irriterende, startet av og opprettholdt av dømmende folk. Og enhver som ser folk dømme og latterliggjøre andre har faktisk en fordømt plikt til å si ifra. For det er DET som er latterlig, ikke at noen viser fem cm bar hud om vinteren. Anonymkode: d784d...c35 Er man dømmende når man forteller om de idiotiske motene man selv fulgte som ungdom? Denne tråden blir jo mest opprettholdt av oss som deler og ler av vår ungdomstid sine moter. Ta deg en bolle å slutt å bli så lett krenka... Anonymkode: 21511...b9f 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #83 Skrevet 14. desember 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er faktisk hodet. Anonymkode: b6eed...330 og det er en myte Anonymkode: 79107...d04
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #84 Skrevet 14. desember 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Resultatet ble at mange dannet et solig lag med "spekk" rundt midjen som de aldri blir kvitt på naturlig måte. Kroppen kompenserer nemlig for manglende klær i kulde med spekkdannelse. Det samme vil nok skje rundt anklene på mange av disse jentene (og guttene) som mangler både sokkeskaft og støvletter, ikke av pengenød men av forfengelighet. Haha, tror du virkelig på dette selv?? Anonymkode: 79107...d04 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #85 Skrevet 14. desember 2018 Det lyser ungdommelig idioti, usikkerhet og vilje til å tilpasse seg flokken lang vei. Anonymkode: c7712...45d 1
Gjest Tigress Skrevet 15. desember 2018 #86 Skrevet 15. desember 2018 Eg trur diagnosen TS leitar etter er "fjortis". Og hugs, "fjortis" er ein tilstand, ikkje ein alder.
magikeren Skrevet 15. desember 2018 #87 Skrevet 15. desember 2018 Er det så kaldt med bare ankler, da? Kommer selvsagt an på temperatur, men når jeg går fra hus til hus på fest med strømper og tykk vinterjakke, så er det på overkroppen jeg fryser om jeg fryser. Anklene/ beina er varme nesten uansett. Må selvsagt ha gode sokker og sko. Men om jeg er godt kledd på overkroppen bruker jeg være varm omtrent uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #88 Skrevet 15. desember 2018 Jeg undrer meg mer over voksne mennesker som lar seg irritere over og kritiserer og latterliggjør personer som kler seg annerledes enn dem 😉 Anonymkode: e37d4...112 2
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2018 #89 Skrevet 15. desember 2018 2 timer siden, magikeren skrev: Er det så kaldt med bare ankler, da? Kommer selvsagt an på temperatur, men når jeg går fra hus til hus på fest med strømper og tykk vinterjakke, så er det på overkroppen jeg fryser om jeg fryser. Anklene/ beina er varme nesten uansett. Må selvsagt ha gode sokker og sko. Men om jeg er godt kledd på overkroppen bruker jeg være varm omtrent uansett. Prøv å gå ut i 15 minus med bare ankler da. JA, det er kaldt! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #90 Skrevet 15. desember 2018 Mine venner og jeg, på 90-tallet, nektet å bruke vintersko. Vi brukte basketsko hele året, men om vinteren hadde vi på fire lag knelange tubesokker som dertil antagelig var tre ganger tykkere enn dagens ankelsokker, per lag. Så vi frøys faktisk ganske sjelden. Vi brukte heller ikke vinterklær, vi dro på oss flere lag med joggebukser og collegensere eller hettegensere og både to og tre t-shirts. Så tilsammen ble det relativt varmt. Selv med bare en treningsjakke på toppen. Selv om jentene den gang alltid hadde en bar ti centimeter stripe rundt hoftene. Vi brøyt reglene men vi frøys ikke. Dagens ungdom er jo nødt til å fryse. De tykke jakkene ser varme ut, men de skinny buksene og ankelsokker i bare ett lag. Nei, det er kaldt. Ankelsokker er ikke lengre engang mote i følge mine barn. Anonymkode: c2eb2...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #91 Skrevet 15. desember 2018 På 13.12.2018 den 16.57, _popcorn_ skrev: Voksne vil nok aldri skjønne ungdommens mote! Jeg får vondt i skuldrene bare av å se alle de som bruker vesker istedet for skolesekk. Jeg fryser selv av å se på disse bare anklene i minusgrader, og skjønner ikke hvorfor man skal bruke 10 000 på jakker. Mamma kunne ikke skjønne hvorfor jeg gikk med baggy bukser og bar mage i min ungdomstid. For å ikke snakke om å gå ut på glattisen i høye platåsko!! Jeg husker jeg heller brukte tynn jakke og så hettegenser over i slalombakken, for vanlig vinterjakke så så teit ut Når jeg selv ser tilbake på en del av min og mine venners bekledning i tenårene så skjønner jeg ikke hva vi tenkte på. Jeg var ikke mer enn 20 år før jeg syntes jeg selv hadde kledd med idiotisk og upraktisk i starten av tenårene. Åh, husker genser eller hettegenser over en tynn jakke, gjerne adidas treningsjakka fra fotballen. Å så mye varmere det var.... Anonymkode: c2eb2...3a5 1
_popcorn_ Skrevet 15. desember 2018 #92 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Åh, husker genser eller hettegenser over en tynn jakke, gjerne adidas treningsjakka fra fotballen. Å så mye varmere det var.... Anonymkode: c2eb2...3a5 kult var det iallefall
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #93 Skrevet 15. desember 2018 På 14.12.2018 den 13.21, AnonymBruker skrev: Haha, tror du virkelig på dette selv?? Anonymkode: 79107...d04 Tro gjør du i kirken. Man trenger ikke tro i forhold til vitenskapelig bevist for kroppens måte å opptre på i ulike situasjoner. Så du kan fnise så mye du vil, og prøve ut saken selv. I tillegg ta en titt på dem som gikk med magen bar, da den moten var et faktum. Anonymkode: 7d8ae...9ac
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #94 Skrevet 16. desember 2018 Dette høres ut som meg og jeg er 26 år, haha. Jeg går aldri med vintersko, bare joggesko og ankelsokker. Dette har jeg nok gjort siden jeg var 13 år. Jeg fryser som oftest bare på overkroppen og går derfor med tjukk jakke og skjerf. Om det ser dumt ut bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: d0514...060
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #95 Skrevet 16. desember 2018 På 13.12.2018 den 16.36, AnonymBruker skrev: La dem fryse og bli syke så kanskje de lærer. Understreker kanskje... Anonymkode: 216da...5b2 Problemet er at de samme blir syke, men fatter ikke hvorfor!🤣de hadde jo tross alt pelsjakka på! Anonymkode: fbf10...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #96 Skrevet 16. desember 2018 Det er fordi de er dumme Anonymkode: 7c791...67f
Trish Skrevet 17. desember 2018 #97 Skrevet 17. desember 2018 På 13.12.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev: Jeg går med bare ankler når det passer meg og gir blanke i hva andre måtte mene om det. Og jeg er i tillegg godt over førti. Anonymkode: d784d...c35 👏🏻👏🏻
Kladd Skrevet 18. desember 2018 #98 Skrevet 18. desember 2018 Ah, flashbacks til korte boblejakker med lave jeans hvor du alltid hadde en glippe mellom. Pairet det med sneakers eller converse. Men vi hadde skikkelige raggsokker stikkenede opp av skoene. Men aldri longs eller lue. Vi så nok akkurat like idiotiske ut som de med dunkåpe og bare ankler gjør i dag. Men så skal det sies at jeg var 13 da jeg gikk sånn, ikke oppi 20-åra.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #99 Skrevet 18. desember 2018 På 13.12.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev: Jeg går med bare ankler når det passer meg og gir blanke i hva andre måtte mene om det. Og jeg er i tillegg godt over førti. Anonymkode: d784d...c35 Da får jeg håpe du ikke klager når du blir syk pga dine nakne ankler Anonymkode: 7c791...67f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #100 Skrevet 18. desember 2018 Om 10 år får i unge voksne med store ryggplager. Fryser du på beina setter det seg i ryggen Anonymkode: 53186...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå