Gå til innhold

Hvor kjøper man billige spisestuemøbler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle!

Jeg skal snart flytte, og har bestemt meg for å totalt endre fargekode hjemme. Derfor skal jeg selge møblene jeg har nå, og heller investere i svarte.

Nå er jeg først og fremst på utkikk etter stuebord og spisestuemøbler - sistenevnte er vanskeligst.

Jeg ønsker gode stoler, som pynter opp rommet. Ønsker noe á la de på bildet. Stoler er viktigst. Bord kan jeg eventuelt kjøpe i feil farge, for så å male.

281anoy.jpg

De siste ukene har jeg saumfart bruktmarkedet og Jysk uten hell. Skeidar har stoler som jeg ønsker, men foretrekker å bruke litt mindre penger enn Skeidar-prisene.

Ser at noen nettbutikker selger billigere, men jeg er usikker på hvor seriøse de er, hvordan kvaliteten er og hva det måtte koste for å få dem fraktet helt til Nord-Norge.

Noen tips til hvor jeg kan få tak i lignende møbler? Ønsker at jeg tenkte på dette på Black Friday!!

(Vi har ikke Ikea i øvre halvdel av Norge)

Anonymkode: 1ea6a...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket trademax og finn?

Skrevet

Har dere ikke IKEA nettbutikk i nord? 

Skrevet
1 minutt siden, FrodeF skrev:

Har dere ikke IKEA nettbutikk i nord? 

Tror at frakten stopper der toget stopper? Orker uansett ikke betale flere tusen ekstra i frakt 😕 

Skrevet

Slike stoler du har lagt ut bilde av, er ikke billige. Jeg var inne på skeidar og så, og der kostet slike stoler i den stilen rundt 2000kr per stykk. Såpass må man nesten regne med. Da ville jeg kanskje heller ventet til januar (kanskje de kommer på salg?), eventuelt bruker dnb og ha supertilbud med jevne mellomrom, der skeidar er med et par ganger i året. Da får man gjerne sånn 25% rabatt hvis man betaler med dnb mastercard. 

Skrevet
3 minutter siden, Solsmil skrev:

Slike stoler du har lagt ut bilde av, er ikke billige. Jeg var inne på skeidar og så, og der kostet slike stoler i den stilen rundt 2000kr per stykk. Såpass må man nesten regne med. Da ville jeg kanskje heller ventet til januar (kanskje de kommer på salg?), eventuelt bruker dnb og ha supertilbud med jevne mellomrom, der skeidar er med et par ganger i året. Da får man gjerne sånn 25% rabatt hvis man betaler med dnb mastercard. 

Aaah, det er sant! Takk for tips! 😄 

Skrevet

Gjenbruksbutikk

Skrevet

Kjøp «vanlige» billige stoler f.eks. på Jysk. Om du finner de i mørk/svart. Også kjøp sånne «håndtak» som du vil ha på ebay, for å lime på. Så likner det? 

Anonymkode: 5231f...166

Skrevet

Du kan male stoler også, inkl stoffet, med Nordic chic kalkmaling. Har ikke prøvd det selv, men er i gruppen som heter «Kalkmaling» på face og der er det mange som deler bilder av sine prosjekter. Verdt å sjekke ut hvis du finner ting du liker til en grei penge, men i feil farge.

Anonymkode: a21b0...044

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan male stoler også, inkl stoffet, med Nordic chic kalkmaling. Har ikke prøvd det selv, men er i gruppen som heter «Kalkmaling» på face og der er det mange som deler bilder av sine prosjekter. Verdt å sjekke ut hvis du finner ting du liker til en grei penge, men i feil farge.

Anonymkode: a21b0...044

Åååh, mener du det?! Tusen takk for supert tips! Skal absolutt sjekke det ut! 😄 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...