Gå til innhold

Satans sosiale mediar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste som har skjedd mennesket i nyere tid.

For et problem vi skaper oss! Helt utrolig, jo flere måter vi kan kontakte hverandre på: jo flere problemer skaper det.

Se på tråder her som omfatter: blitt blokkert på snapchat!!! han svarer meg ikke på facebook??? hva tenker han nå???

Satan for en galskap!! Hva er det med mennesker som ikke klarer å se hvor ødelagt de har blitt mentalt.

Nei, ta tilbake livet. Fjern alt av snap, facebook, instagram, twitter, tinder bla bla. Lev det virkelige livet, ikke skjermlivet.

Anonymkode: 95601...768

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har aldri brukt snap,faceook,twitter,instagram,twitter,myspace eller noe annet av de tingene der. Så jeg merker ikke mye til det.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har aldri brukt snap,faceook,twitter,instagram,twitter,myspace eller noe annet av de tingene der. Så jeg merker ikke mye til det.

Samme her.

Anonymkode: ecd84...9f1

• Liker 2
Skrevet

Tildels enig med deg. Mange er ekstremt opptatt av å få oppmerksomhet, og blir fort ute av seg om de ikke får tilbakemeldinger veldig fort. Triste greier. Har kun profil på Fb. Nekter å hive meg på alt annet, og jeg har Fb fordi halve slekta er utenlandsk, og jeg har klassevenner og folk jeg kjenner som bor over alt. Lett å holde kontakt på Fb da. Men jeg er kun innom sånn en gang om dagen, og poster kanskje noe en gang hver annen uke. Men helt fint å kunne følge gamle og nye kjente der. Alt annet, nei! 

Skrevet

Det er vel versjoner av dette fra "gamledager" også?

"Han svarer ikke når jeg ringer", "hvorfor ringer han meg aldri opp?", "jeg blir aldri invitert på besøk" ol... Å bekymre seg for sosiale ting har alltid vært noe vi mennesker gjør.

Da jeg var ung (les: Barn), slettet man telefonnummer fra kontaktlista om man ikke ønsket å være venn med noen lengre. Om du ringte og personen som svarte spør "hvem er dette?", så vet du at du har blitt "blokka" :P 

SoMe gjør kanskje ting litt tøffere enn det har vært før ja, men da tenker jeg mer på presset etter å være perfekt. Man trenger ikke å vise seg så mye, men man kan miste litt selvsikkerhet av å se hvor fint andre har det hjemme, hvor lykkelige de er, hvor mye penger de har, hvor mange venner de har og lignende. Men med årene blir vi nok flinkere til å se dette med et kritisk øye også. Jeg har i hvert fall blitt flinkere, selv om at jeg likevel påvirkes :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

...Jeg elsker forresten sosiale medier!

Ikke bare er det hobbyen min, men det er også måten jeg tjener penger på!

Skrevet

Holder meg til SMS og MMS... 🙂 

Anonymkode: 95601...768

Skrevet

Nå for tiden kan vi i alle fall ta med oss telefonen ut av huset mens vi venter og håper på kontakt. Før i tiden turde vi jo nesten ikke gå på do engang, men satt plantet foran hustelefonen så vi skulle være sikre på å få svart om "han" ringte. :P Vi så jo ikke engang om vi hadde ubesvarte anrop, langt mindre hvem som hadde forsøkt å ringe. 

Anonymkode: 819f1...0f9

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå for tiden kan vi i alle fall ta med oss telefonen ut av huset mens vi venter og håper på kontakt. Før i tiden turde vi jo nesten ikke gå på do engang, men satt plantet foran hustelefonen så vi skulle være sikre på å få svart om "han" ringte. :P Vi så jo ikke engang om vi hadde ubesvarte anrop, langt mindre hvem som hadde forsøkt å ringe. 

Anonymkode: 819f1...0f9

Vet ikke om det er så mye bedre å bla gjennom instagrambildene hans mens man driter.

Anonymkode: ee714...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...