Gjest Kariannne Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 Jeg lurer på om noen her har tatt fillers under øyne/kinnben og kan dele litt erfaring? Jeg sliter med mørke ringer og bådd litt søkk og hovenhet under øynene. Kan fillers glatte ut og jevne dette så det ikke er like fremtredende? Jeg ser konstant trøtt og sliten ut. Har prøvd ulike concealere og farge korrigeringer, men det tar likevel ikke bort posene og søkkene jeg har. Er det tear trough behandling det heter? Kom gjerne med positive/negative sider ved en slik behandling.
britz Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Det er flere tråder om dette her inne 🙂 Jeg har tatt det og ble veldig fornøyd. Er nå et helt år siden og vurderer en ny time. Har ikke noe negativt å si om min opplevelse.
Gjest Kariannne Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Da skal jeg lete litt. Takk for svar😊
Djungelvrål Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 Jeg har samme problem som deg men er så redd for bulker. I tillegg syns jeg det gjør kjempevondt å bli stukket i ansiktet med nåler. Det må være helt jævlig å bli stukket under øynene!!!!
Gjest Kariannne Skrevet 14. desember 2018 #5 Skrevet 14. desember 2018 13 timer siden, Peonjenta skrev: Jeg har samme problem som deg men er så redd for bulker. I tillegg syns jeg det gjør kjempevondt å bli stukket i ansiktet med nåler. Det må være helt jævlig å bli stukket under øynene!!!! Ja er redd for ujevnt resultat og at det blir værre enn det er, da i form av poser. Også tenker jeg litt på konsekvenser når det går ut. Har man utvidet huden og gjør at man får fine linjer raskere? Jeg er 28 år, så vil ikke tukle for mye med sånt ennå, men skulle gjerne blitt kvitt de trøtte øynene mine!
britz Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Jeg tok det da jeg var 28, altså desember ifjor. Søkk under øynene har jeg nok arvet fra min far, og jeg følte jeg ALLTID så trøtt og sliten ut. Følte meg så fresh etterpå. Hvis jeg kjente på området med fingrene, kunne jeg kjenne at det var noe der, men ellers merket jeg ingenting. Det jeg likte var at ingen har noen gang merket det, fordi jeg gjorde det ene og alene fordi jeg selv syns jeg så trøtt ut. Det var ikke spesielt vondt, men ubehagelig og det var litt hovent og ømt de første dagene. Hadde lett gjort det igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #7 Skrevet 15. desember 2018 På 13.12.2018 den 13.14, Kariannne skrev: Jeg lurer på om noen her har tatt fillers under øyne/kinnben og kan dele litt erfaring? Jeg sliter med mørke ringer og bådd litt søkk og hovenhet under øynene. Kan fillers glatte ut og jevne dette så det ikke er like fremtredende? Jeg ser konstant trøtt og sliten ut. Har prøvd ulike concealere og farge korrigeringer, men det tar likevel ikke bort posene og søkkene jeg har. Er det tear trough behandling det heter? Kom gjerne med positive/negative sider ved en slik behandling. Jeg tok laseroperasjon under øynene for 8 år siden, hadde store poser, rynker og var til tider svært blå. Er 100 % fornøyd! Nå slipper jeg spørsmål om jeg er trøtt, om jeg har grått eller om det er noe galt hver dag. Anonymkode: ea4d2...8bf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #8 Skrevet 15. desember 2018 Har gjort det to ganger tidligere, med 1,5 års mellomrom. Sluttet å trene og la på meg, da trengte jeg det ikke lengre :p Jeg ble brukt som eksempelbilde på før/etter og en venninne tilstod lenge etter hun hadde sett det på sidene til behandler og løpt ned og fått gjort det samme, med strålende resultat. Du får ikke poser, det er liksom ikke snakk om å kjøre inn en halv tube med silikon fra biltema, slike mengder disse med andenebb opererer med. Anonymkode: d6101...3e6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #9 Skrevet 16. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok laseroperasjon under øynene for 8 år siden, hadde store poser, rynker og var til tider svært blå. Er 100 % fornøyd! Nå slipper jeg spørsmål om jeg er trøtt, om jeg har grått eller om det er noe galt hver dag. Anonymkode: ea4d2...8bf Hvor gamel var du da? Anonymkode: 43558...3fe
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #10 Skrevet 16. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det to ganger tidligere, med 1,5 års mellomrom. Sluttet å trene og la på meg, da trengte jeg det ikke lengre 😛 Jeg ble brukt som eksempelbilde på før/etter og en venninne tilstod lenge etter hun hadde sett det på sidene til behandler og løpt ned og fått gjort det samme, med strålende resultat. Du får ikke poser, det er liksom ikke snakk om å kjøre inn en halv tube med silikon fra biltema, slike mengder disse med andenebb opererer med. Anonymkode: d6101...3e6 Hvor lenge satt det i før det forsvant igjen? Anonymkode: ea1d7...87f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #11 Skrevet 18. desember 2018 Det sitter opp til to år. Forsvinner fortere andre steder med mer mimikk. Anonymkode: d6101...3e6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 Dumper denne tråden opp. Jeg har bestilt konsultasjon neste uke, og har planer om å ta fillers selv - da jeg har ekstreeemt til synk og lite volum under øynene/på kinnbeina. Det hjelper ikke med concelar til meg heller, så ser ingen andre muligheter enn å ty til fillers. Anonymkode: 95443...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå