AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Del Skrevet 13. desember 2018 Andre som har opplevd dette eller vet noe om hva det kan være? Har i 2-3 uker hatt vondt i ett kne. Da i hovedsak når jeg sitter for lenge eller ligger sidelengs om natta. Det går over når jeg strekker foten ut. Har ikke vondt når jeg går eller belaster ved å hoppe f eks. Men kjenner det om jeg setter meg på huk osv. Anonymkode: c4a5c...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #2 Del Skrevet 13. desember 2018 Alder? Trener du? Er du overvektig? Anonymkode: aec26...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Del Skrevet 13. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Andre som har opplevd dette eller vet noe om hva det kan være? Har i 2-3 uker hatt vondt i ett kne. Da i hovedsak når jeg sitter for lenge eller ligger sidelengs om natta. Det går over når jeg strekker foten ut. Har ikke vondt når jeg går eller belaster ved å hoppe f eks. Men kjenner det om jeg setter meg på huk osv. Anonymkode: c4a5c...704 Høres ut som minisken din er dårlig. Anonymkode: 63815...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #4 Del Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alder? Trener du? Er du overvektig? Anonymkode: aec26...774 34 år og har alltid vært tynn. Har vært meget passiv det siste halve året. Men trent mye før, med løping og fotball. Eneste jeg kan komme på som kan ha belastet kneet i år, er at jeg har brukt veldig mye tid på å jobbe med planter. Ergo sitte på kne. Samt grave ut store stein fra bakken. Men siden i sommer har jeg vært enormt passiv. Anonymkode: c4a5c...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 13. desember 2018 #5 Del Skrevet 13. desember 2018 Det er alltid sånn her. Legg en pute mellom beina når du sover. Det avlaster trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå