Gå til innhold

Hvordan føles det å ha filler i leppene og ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere kjenne det? Liksom når dere slapper av , kjenne at noe er inni leppene eller kinnene , eller når dere snakker eller klemmer på det, f eks ligger på siden på hodeputa med filler i kinnet? 

Eller er det ikke merkbart? Er redd for at det skal føles stivt og strukket eller liksom unaturlig på innsiden av leppa i hverdagen at man hele tiden kjenner noe er der eller at leppene er strukket 

Anonymkode: 31250...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, husker kjæresten til søsteren min (hun hadde vel 0,5 eller noe, veldig lite) nevnte etter hun sluttet med restylane/fillers i leppene at han var så glad for det, fordi det var så ekkelt å kysse henne med det

Anonymkode: ec7a4...f2c

• Liker 3
Skrevet

Kjenner ingenting. 

Anonymkode: ff31c...a9d

• Liker 1
Skrevet

Det er ihvertfall helt forferdelig å kysse damer med fillers i leppene. Måtte nesten brekke meg med hun ene. Det ble tidlig kveld for å si det sånn.

Anonymkode: 14f4c...72b

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor? Blir leppene harde og klumpete?

Anonymkode: 94b58...08b

Skrevet

Skriver under på at det er ekkelt å kysse damer med filler i leppene. Kjennes som å presse truten mot et sykkelhjul.  Har ikke pressa truten mot så mange sykkelhjul men det er sånn jeg tror det kjennes i alle fall.

Anonymkode: ba7fd...7ee

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ihvertfall helt forferdelig å kysse damer med fillers i leppene. Måtte nesten brekke meg med hun ene. Det ble tidlig kveld for å si det sånn.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver under på at det er ekkelt å kysse damer med filler i leppene. Kjennes som å presse truten mot et sykkelhjul.  Har ikke pressa truten mot så mange sykkelhjul men det er sånn jeg tror det kjennes i alle fall.

Anonymkode: ba7fd...7ee

Kan dere ikke skrive fra noe annet enn anonym bruker hvis ikke tror jeg bare dere er kvinner som prøver å shame andre kvinner med fillers 

• Liker 10
Skrevet

Er dere virkelig menn så er jeg selvsagt glad for å høre deres erfaringer 

Skrevet

Jeg er mann, og jeg synes han som sier det er som å kysse et sykkelhjul traff spikeren godt.

Jeg hadde faktisk heller kysset et sykkelhjul enn enda en filler dame 

• Liker 4
Skrevet

Hahaha  ,må le av de tåpelige og uvitende kommentarene her. Man kjenner ikke en dritt. Hvis det er hardt og klumpete så er det ikke filler, men noe annet ræl. Det er bare forsøk på å mobbe og shame de som har fillers. Det finnes de som har for mye, men ikke det er engang hardt eller kjennes noe særlig.  Slutt å mobb og kom med fakta. Tror folk kjeder seg. Og la nå folk gjøre hva de vil, se ut som de vil. Det er folk alle som en uansett utseende. Voks opp! 

Anonymkode: ef788...0dc

• Liker 6
Skrevet

Jeg har veldig lite i leppene mine (ingen ser det, er bare for å rette opp skjevhet). Kjenner ingenting, og ingen av guttene jeg har kysset merket noe heller og skjønner ingenting hvis jeg har nevnt at jeg har fillers. Kanskje annerledes hvis man har mye :) 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, mm456 skrev:

Jeg har veldig lite i leppene mine (ingen ser det, er bare for å rette opp skjevhet). Kjenner ingenting, og ingen av guttene jeg har kysset merket noe heller og skjønner ingenting hvis jeg har nevnt at jeg har fillers. Kanskje annerledes hvis man har mye :) 

Så når du snakker eller slapper av og ser på TV så kan du ikke kjenne at et eller annet er der eller at det kjennes anderledes ut liksom? 

Er så redd for at jeg vil kjenne en eller annen sensasjon som plager meg 

Skrevet

Hva når dere suger?? Ikke redd det vil sprekke? 

Anonymkode: 58214...846

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når du snakker eller slapper av og ser på TV så kan du ikke kjenne at et eller annet er der eller at det kjennes anderledes ut liksom? 

Sensasjon 😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare hatt litt i selve leppekanten øverst for å rette ut linjer.  1,5 år siden sist jeg fylte så er så og si borte nå.  Ja det er hardere enn vanlig leppetekstur.  Skjønner godt at gutta merker det godt om jentene har trut ala Dolly Duck. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Fju skrev:

Sensasjon 😂

Sensasjon = følelse = følelse av 

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Kjenner ingen forskjell. Jeg har juvederm, vet ikke om det er forskjell fra  feks restylane. Leppene mine er mykere enn før og har ingen klumper :) 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sensasjon = følelse = følelse av 

Sensasjon = begivenhetsrik hendelse

Sensation = sansning = følelse av

Anonymkode: 44b57...0a7

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, mm456 skrev:

Absolutt ikke. Kjenner ingen forskjell. Jeg har juvederm, vet ikke om det er forskjell fra  feks restylane. Leppene mine er mykere enn før og har ingen klumper :) 

Tror jeg ikke noe på

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan blir det å suge p... med slike andenebb??

Anonymkode: 58214...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...