Gå til innhold

Er jeg bifil?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 😊

For å gjøre en lang historie, kort. I et halvt år nå har jeg vært veldig forvirret over min egen seksualitet, jeg har vært sammen med en gutt frem til jeg gjorde det slutt for ca 2 uker siden, forholdet varte i ca 3 år.

Greia er at jeg begynte å falle for en dame på den høgskolen som jeg studerer på.  Altså hun er rundt 32 år, mens jeg er 23. Hver gang jeg er rundt henne blir jeg nervøs og jeg får "sommerfugler" i magen, hun tiltrekker meg veldig og jeg får en trang til å være rundt ho hele tiden. Jeg blir så glad når jeg er nære henne og ser henne, samtidig som at jeg blir veldig nervøs. Dette har vart i 5 mnd ca og på førsten lurte jeg på om jeg bare var betatt av personligheten hennes. Men jeg føler at det er mye mer enn det, jeg klarer ikke å slutte å smile når jeg snakker on ho til andre, eller når jeg ser ho. Jeg blir også seksuelt tiltrukket.. 

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..😟 Jeg har hatt sex med en jente én gang etter at disse følelsene oppstod bare for å se hva jeg syntes om det, jeg kunne spurt ho dama men greia er at det aldri ville gått, hun er en lærer så jeg ville aldri ha risikert jobben hennes, eller gjøre det ubehagelig for henne, så jeg velger å holde det profesjonelt. Men jeg likte godt å ha sex med en jente og kan i tillegg se for meg å være i et forhold med en jente, men ikke hvem som helst, for akkurat i dette øyeblikket ønsker jeg ho som jeg har følelser for så klart.

Hilsen en forvirret jente på 23 år.. 

Endret av Girlycupcake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...