AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #1 Skrevet 13. desember 2018 En svart kjole med svarte høyheler, gull øredobber, smykke og armbond? Vet ikke om det er innafor med svart, føler de fleste går i rød, mørkegrønn eller andre fargerike kjoler. Liker selv ikke å gå i kjole og vil være mest «diskre», vurderte å gå i dressbukse (dametypen) med en fin topp men tror heller ikke det er innafor?😅 Anonymkode: c833a...176
solmåneogstjerner Skrevet 13. desember 2018 #2 Skrevet 13. desember 2018 Det er så fullstendig innafor som du kan komme. Begge deler, men spesielt kjolen 😊 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #3 Skrevet 13. desember 2018 Ja det er innafor, men jeg ville kanskje tatt noe glitter greier i håret, hårbøyle, rødt silkebånd som strikk eller lignende som er litt jul, istedet for store gulløredobber som er mer nattklubb. Anonymkode: da0ac...29c
solmåneogstjerner Skrevet 13. desember 2018 #4 Skrevet 13. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er innafor med svart, føler de fleste går i rød, mørkegrønn eller andre fargerike kjoler. Min erfaring er at sort kjole er det mest vanlige antrekket på julebord. Men kanskje du legger mer merke til de som har på seg farger? Sånn sett passer det jo kjempebra om du ikke ønsker å skille deg så mye ut. 😊 En pen dressbukse og topp er vel på andreplassen når det gjelder hva som er mest vanlig, etter min erfaring ihvertfall. Deretter kommer rød, vinrød, mørkeblå, grå, hvit, gull, glitter, mørk grønn kjole. Eller topp i de samme fargene til sort bukse eller skjørt. Unngå ihvertfall sommerkjole eller dongeribukse. Og selvsagt veldig utfordrende plagg. Som jeg ikke tror du velger uansett slik jeg forstår deg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå